341

Re: Getuigenis Murcielago

Er was inderdaad communicatie met verder ...........CB . Toegeven dat Bonno iets met de Bende te maken heeft is natuurlijk ook toegeven dat " de rijkswacht " er iets mee te maken heeft  En dan komen we op een punt dat het klachten gaat regenen. Dat rijkswachters die iets durven zeggen het nadien wenend moeten ontkennen . 1 iemand heeft ooit gezegd " er is verraad bij de rijkswacht " met de gekende gevolgen. Grootvader VDS wist het en die zei " de rijkswacht, dat is het andere kamp " Juist.

Men verwijt ons altijd dat we over " de rijkswacht " spreken. Ex rijkswachters , integere mensen , want die waren er natuurlijk ook en wij hebben het altijd over dat klein percentage die dit niet waren, neem ons aub niet kwalijk dat we de term " de rijkswacht" gebruiken omdat we niet anders kunnen. Is er dan geen enkele rijkswachter uit Aalst of omgeving die bij zichzelf denkt " Ik wil als fiere ex rijkswachter sterven , ik wil niets te maken hebben met dat cra........ Herwaardeer uzelf . Laat dat gespuis niet winnen aub.

Denk daaraan als jullie binnen kort net als wij op dat kerkhof staan.

342

Re: Getuigenis Murcielago

coconut wrote:

Inderdaad.................. ga zo door zou ik zeggen. Doe je naam alle eer aan en lees verder over hetgeen ik "het autootje té veel " noem.

Een beetje verder , ik denk dat hij schreef ter hoogte van de roze villa  is er een auto traag vertrokken met gedoofde lichten en zich wat verder gaan draaien om daarna twee gewapende mannen op te pakken.............

Ik kan verkeerd zijn, maar ook oa in Ronq . was er volgens mij " het autootje té veel "  ( met drie man er in dacht ik).

Flikken of nep flikken ?

.

Je hebt het over de mysterieuze duikoperatie die in de ochtend, voor de duikoperatie van 86, al een zak liet bovenhalen in Ronq. En afdroop in een R4 ke.
In de namiddag werd dan een mirakuleuze vondst opgevist van goed geslecteerd wapens en items.
Dit is 1 van de onopgehelderde daden. Net zoals de vrouw !! en man die op de uitkijk stonden tijdens Overijse en de nummerplaat afschermden. Een getuige reed er 2 x voorbij en zag hen. Nooit iets van gehoord of gelezen niettegenstaande we nergens anders een vrouw in het web zien. Dit is of topic, ik weet het maar er zijn nog veel losse eindjes in het ganse verhaal. En Aalst krijgt veel aandacht maar is er maar 1 van.

343

Re: Getuigenis Murcielago

Ik heb inderdaad een groot stuk van murcielago al herlezen en verbaas mij over de specifieke info betreffende voor en na de overval die er staat.eveneens het leven dat sommige slachtoffers zouden geleid hebben. Is dat laatste ooit bevestigd want dit is pijnlijk om lezen.

Re: Getuigenis Murcielago

@Finn, staat er een topic met deze getuigenis (nummerplaten afschermen) op het forum?

345

Re: Getuigenis Murcielago

Zeer juist Finn, daar had ik het inderdaad over. Er is inderdaad nog veel op te lossen denk ik.

Waarom zwijgen al die rijkswachters ? Uit angst? Uit kameraadschap? Of was er nog een ander reden. Ik denk aan de 3 G's.

Kapllan had ze allemaal onder de duim !!!

Niet normaal toch dat ze toelieten dat Kapllan Murcielago te zien kreeg. Niet normaal dat Kapllan zeer goed wist  welk voertuig aan Murcielago toebehoorde om maar te zwijgen van de problemen van VDS .

Ga mezelf reposten.

"En ook nog:

De familie VDS heeft toch iets aan de hand gehad met nummerplaten, waarvan de gegevens gekopieerd werden en waardoor VDS facturen kreeg van een depannagebedrijf, wel wie heeft er een aandeel in depannage bedrijven denken jullie? Juist ja, Murat Kapllan. Maar het was hij die ook op die plaats voor de deur van VDS, mijn voertuig stal. Uitgerekend in de buurt van een oude kompaan laat Murat Kapllan opzettelijk een spoor achter, een spoor dat gelinkt werd naar mij. De dag dat ik van de verzekering mocht geld innen, kreeg ik telefoon van de BOB met de melding dat mijn voertuig terecht was en nog veel bla bla bla."

Ik heb hier de enorme bedragen gepost dat het parket Gent zichzelf toe-ëigende ivm auto's. ( volledig onwettig)

Puur hypothetisch. Zou het kunnen dat rijkswachters geld kregen elke keer dat zij een auto lieten wegtakelen ?

Zou het kunnen dat ze daarom met zijn allen moesten zwijgen. Chantage dus ? Zoniet hingen ze met zijn allen.

Zou het kunnen, dat Kapllan ze met opzet uitdaagde om te zien wie er zou klikken?

In ieder geval in die tijd een zeer slimme investering van Kapllan.
Kapllan heeft zich na de feiten nog laten zien in Aalst en omstreken indien ik het forum mag geloven. Hij had er zelfs vrienden

346

Re: Getuigenis Murcielago

Insp. Witse wrote:

@Finn, staat er een topic met deze getuigenis (nummerplaten afschermen) op het forum?


Ik dacht deze getuigenis gelezen te hebben in het item Overijse 27 september
Maar ik zoek het voor je op
Een man die 2 x voorbijreed aan de Delhaize tijdens de overval zag een koppel staan naast een auto. De man had een karnavalsmasker in de hand. En de vrouw beschermde met haar lichaam de nummerplaat toen de chauffeur een tweede keer voorbij reed.
Hij is nooit ondervraagd . Net als vele andere getuigen in Overijse, Aalst,..

347

Re: Getuigenis Murcielago

@Finn. Klopt allemaal. Nagegaan. Pijnlijk om te lezen zeg je.  Wel, het gaat in werkelijkheid nog veel verder dan dat ...................bewijzen tot op de rechtbank.  Men wou Murcielago absoluut in de gevangenis doen terechtkomen. Wat er daar zou gebeuren....................laat ons zeggen "verkeerde behandeling ". tot de zelfmoord waarschijnlijk.

En waarschijnlijk vond de gendarmerie dat plezant om hem nog eens Kapllan voor zijn neus te laten lopen. Zoiets noemen ze psychologische oorlogsvoering. Maar dat die man in een oorlog zat, daar kunnen we zeker van zijn.
Mercie
Gendarmerie.
Für die stunden mit zie.

348

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago:
"De dag dat ik meerderjarig werd (21) - werkelijk de dag zelf - werd ik ontboden bij de verbaliserende overheid en kreeg ik een eerste prik, zogezegd een probleem met mijn handtekening (klinkt heel vaag maar ik heb nooit een zinnige uitleg gekregen). Mijn ouders en familie, die nooit aan een complot durfden te denken waren woest en vroegen uitleg. Desondanks werd ik 10 tallen keren werd voor ondervraging (zelfs de assistentie van mijn vader kan niet baten, hij werd gewoon aan de deur gezet).
Na mijn studies was ik verplicht een stage te vervullen en nadien mijn legerdienst. Juist na mijn legerdienst was het opnieuw raak. Er heerste opnieuw onrust in België want er was een gekende misdadiger ontsnapt. Enkele uren later werd mijn wagen gestolen en werd ik opnieuw opgepakt voor ondervraging, want de dief had bezittingen van mij op de stoep achtergelaten ergens in Vlaams-Brabant, met als gevolg dat dit als niet normaal werd beschouwd en dus was ik betrokken partij. Een maand daarvoor was er al eens een poging tot diefstal van mijn voertuig geweest. Het stuurwiel werd gestolen en dus kon ik de plaats waar ik parkeerde niet meer verlaten. Dat boezemde enorme angst in, ik ging 1 maand op verplaatsing slapen om even van mijn woonplaats weg te zijn en tot rust te komen. Ik was daarvoor nog nooit in aanraking gekomen met politie of gerecht (als ik daaraan terugdenk krijg ik een angstaanjagend beeld en gevoel over me).
De dag dat ik terug thuis kwam, was een zondag zomeravond. Ik stalde uitzonderlijk mijn wagen op de oprit met de bagage in het kofferruim. 's Ochtends was mijn voertuig verdwenen. Dus, moest ik andermaal klacht indienen, met alle gevolgen en vragen van dien. 3 weken later volgde een confrontatie met die bewuste gangster. Bij het verlaten van de kantoren zag hij mij duidelijk. Mijn voertuig werd teruggevonden in een kanaal, met bezwarend materiaal. Ik ben ontboden in Brussel, Antwerpen, Verviers en Charleroi voor die zaak. Vorig jaar werd er bij mij thuis ingebroken, een vierpuntslot werd vakkundig uitgeboord. Alle kasten, laden werden geopend. Kledij werd uit de kasten gerukt en gecontroleerd, maar op wat dan? Er werd niets gestolen maar het signaal kon tellen."

Re: Getuigenis Murcielago

finn wrote:
coconut wrote:

Inderdaad.................. ga zo door zou ik zeggen. Doe je naam alle eer aan en lees verder over hetgeen ik "het autootje té veel " noem.

Een beetje verder , ik denk dat hij schreef ter hoogte van de roze villa  is er een auto traag vertrokken met gedoofde lichten en zich wat verder gaan draaien om daarna twee gewapende mannen op te pakken.............

Ik kan verkeerd zijn, maar ook oa in Ronq . was er volgens mij " het autootje té veel "  ( met drie man er in dacht ik).

Flikken of nep flikken ?

.

Je hebt het over de mysterieuze duikoperatie die in de ochtend, voor de duikoperatie van 86, al een zak liet bovenhalen in Ronq. En afdroop in een R4 ke.
In de namiddag werd dan een mirakuleuze vondst opgevist van goed geslecteerd wapens en items.
Dit is 1 van de onopgehelderde daden. Net zoals de vrouw !! en man die op de uitkijk stonden tijdens Overijse en de nummerplaat afschermden. Een getuige reed er 2 x voorbij en zag hen. Nooit iets van gehoord of gelezen niettegenstaande we nergens anders een vrouw in het web zien. Dit is of topic, ik weet het maar er zijn nog veel losse eindjes in het ganse verhaal. En Aalst krijgt veel aandacht maar is er maar 1 van.


".....niettegenstaande we nergens anders een vrouw in het web zien..."

Hieronder wordt er naar een vrouw verwezen :

Kuros (uitbater van het café "Het Land van Riem" op de Grote Markt van Aalst) insinueert in zijn post van 25 maart 2008 om 02:03, dat hij zijn ex-vrouw  mogelijk in verband brengt met de Bende van Nijvel.

Kuros is ondertussen overleden. In een andere post van Kuros noemt hij de voornaam van zijn ex-vrouw en de beginletter van haar familienaam: Joke C...

Re: Getuigenis Murcielago

Kuros ofwel Dirk P. . Een man uit een advocaten familie. Een man die meer dan 20 jaar van zijn leven heeft gezocht.
Renne... Murcielago... Hipa... Ikbenhetbeu,..... laat dit spoor niet doodbloeden... Iedere steen moet omgedraaid worden. Hoe pijnlijk het verhaal ook is...
Aan de cel wens ik nog mee te delen dat Kuros himself een handgeschreven manifest geschreven heeft.... Aalst was net dat ietsje anders... Sorry aan mijn vrienden dat ik dit hier schrijf. Draai elke steen om... Nog 6 jaar.
Weet iemand de exacte locatie van de loods van Mendez in Aalst? Het zou volgens niet geverifieerde info dicht bij een slachtoffer geweest zijn... . Zelf hebben we ze naar alle waarschijnlijkheid reeds gevonden.