51

Re: Nr. 22

Mij niet. “Inhoudelijk” “meten is weten”, maar geen enkele inhoud verschaffen. Vervolgens al een preventieve ad hominem want “emotionele reacties”! Een rationele mens wordt verwacht iedereen te geloven die op het internet zegt zich op inhoud te baseren, maar vervolgens geen verschaft? Aub zeg.

Re: Nr. 22

bkv wrote:

Een rationele mens wordt verwacht iedereen te geloven die op het internet zegt zich op inhoud te baseren, maar vervolgens geen verschaft? Aub zeg.

Ik schreef nochtans volgende:

the end wrote:

Goed lezen nu! Is er al ooit in de 35 jaar dat tussen dat die robotfoto gemaakt is iemand die de link kan maken met iemand in de omgeving van Elnikoff?

Ik beweer niets maar stel gewoon een vraag? En er is niets geheim aan wat ik schrijf. Het gaat over aandachtig lezen, en vooral kritisch lezen. Niets geloven maar maar meten.

Je had je misschien kunnen afvragen of er een link is en of iemand al die bepaalde link al gemaakt heeft.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Nr. 22

Kan je iets duidelijker zijn? Een naam misschien?

54

Re: Nr. 22

the end wrote:

Aan al degene die denken dat ik zever en zwans en mist wolken creëer. Goed lezen nu!

Ik heb je tekst verschillende keren gelezen en ik begrijp absoluut niet wat je bedoelt. the end, dit forum is geen gok-paleis. Als je iets wilt zeggen, doe het dan op een duidelijke manier.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

55

Re: Nr. 22

Ja the end, vertel ons jouw verhaal over de Faul, en over G15 en zijn mysterieuze gedragingen, maar dan klaar en duidelijk. Tip: lees je tekst nog eens na voor je submit.

56

Re: Nr. 22

Aha, na Robotfoto G15 is dat de nieuwe robotfoto om te linken aan iemand. Ik ben benieuwd wat de volgende robotfoto zal zijn.

Het verbaast me enigszins dat je Robotfoto G4 via de afbeelding hier geplaatst op het forum nog niet "met grote waarschijnlijkheid" kan herkennen en koppelen aan iemand met een of ander vage nietszeggende uitleg zoals ”het is moeilijk om het in detail uit te leggen want het is in feite extreem gruwelijk”.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Nr. 22

Is het echt nodig om in raadselen te spreken in plaats van to the point te komen? Als je iets ziet dat iedereen 35 lang ontgaan is waarom zeg je dat dan gewoon niet?

Re: Nr. 22

FreCR wrote:

Aha, na Robotfoto G15 is dat de nieuwe robotfoto om te linken aan iemand.

Ik ben benieuwd wat de volgende robotfoto zal zijn. kan herkennen en koppelen aan iemand met een of ander vage nietszeggende uitleg zoals ”het is moeilijk om het in detail uit te leggen want het is in feite extreem gruwelijk”.

Veel respect heb je blijkbaar niet, het is weer maar eens een bewijs dat je die eerste PV nog nooit hebt gezien en geen idee hebt wat er op de parking heeft afgespeeld.. Erbij quote je iets wat ik gepost heb in maart van dit jaar post 64 nadat ik dit gepost heb heb ik ook een poging gedaan om dit te duiden de laatste post in dit topic is van augustus post 91. Jij noemt dit vaag. Weet je Frcre de nabestaanden slachtoffers weten "niet" hoe hun familieleden om het leven gekomen zijn. Is het mijn taak om het hier uit te smeren op het forum wie in welk lichaamsdeel met welk wapen vanop welke afstand beschoten is.

Jullie willen allemaal info, het is verdomme aan de speurders om eens duidelijk te zijn over wie wat hoe.  35 jaar na Aalst weet blijkbaar zo goed als niemand wat er zich op de parking heeft afgespeeld, waarom?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

59

Re: Nr. 22

Nog maar eens de vraag ontweken.

Re: Nr. 22

Wat ontwijken? Dit heb ik gepost:

the end wrote:

Goed lezen nu! Is er al ooit in de 35 jaar dat tussen dat die robotfoto gemaakt is iemand die de link kan maken met iemand in de omgeving van Elnikoff?

Een duidelijke vraag dus, ontwijk ik iets? Erbij stel ik vast dat er nog een open vraag is in het topic Vanmalderen,

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.