191

Re: Feedback

kenza wrote:

Ben, is Niet Simpel nog altijd geschorst?

Ja, en dat zal wel nog even zo blijven. Na zijn 'schorsing' had hij/zij de kans om even op adem te komen en mij op een rustige manier uit te leggen waarom hij/zij terug toegang zou mogen krijgen tot het forum. In plaats daarvan koos Niet Simpel ervoor om het twitter-kanaal van deze site te bombarderen onder irritante en soms zelfs agressieve berichten. Dit gedrag weerhield mij ervan om de schorsing op te heffen.

Veel meer wil ik er ook niet over kwijt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

192

Re: Feedback

Over twitter gesproken: de link op de homepage naar de twitter feed is een dubbele link die niet werkt (de social media icoontjes).

http://www.twitter.com/https://twitter.com/Bendevannijvel

193

Re: Feedback

Ben bedankt voor de info, duidelijk verhaal.

194

Re: Feedback

zenga wrote:

Over twitter gesproken: de link op de homepage naar de twitter feed is een dubbele link die niet werkt (de social media icoontjes).

Bedankt om het door te geven. Ik heb het aangepast.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

195

Re: Feedback

Deze vraag is vooral aan Ben gericht, mij intereseert het of er al reacties gekomen zijn op de oproep tot anoniem getuigen, die een tijdje geleden bovenaan dit forum geplaatst werd.

Ik wens niet te weten wie wat gemeld heeft, maar een globale indruk zou tof zijn.

Ben, alvast bedankt.

196

Re: Feedback

Dag Raf, er zijn inderdaad al een aantal interessante reacties binnen gekomen. Ik kan er echter niet verder op ingaan vermits het formulier de mogelijkheid biedt om volledig anoniem een verhaal te delen (geen naam, email, fo IP-adres) en de meeste hier ook gebruik van maken. Zaken die wel gedeeld mogen worden, verschijnen gewoon op het forum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Ben wrote:

Om de grote hoeveelheid informatie die op de website staat toegankelijker te maken, ben ik begonnen met een inhoudelijke vernieuwing van de site. Het eerste hoofdstuk dat volledig klaar is, is 'Motief'. De vernieuwde pagina's kan je hier bekijken » Motief

Knap gedaan Ben. Ik vind de vernieuwing heel overzichtelijk en het heeft een mooie lay-out. Het gebruik van die icoontjes is een leuke vondst. cool

198

Re: Feedback

Yep, mooi

Re: Feedback

Mooi gedaan, zeer overzichtelijk!

200

Re: Feedback

Mis al een tijdje Noorderling, iemand enig idee?