Re: Feedback

Zenga hartelijk dank voor je uitleg.

232

Re: Feedback

vleermuisje1971 wrote:

Ja klopt zenga, zeker niet de correcte manier op een foto te plaatsen?

De uitleg om een foto te plaatsen staat al heel lang op dit forum » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

233

Re: Feedback

Ben, kan dit niet simpeler? Ik ben van voor de Cola Light.

234

Re: Feedback

kenza wrote:

Ben, kan dit niet simpeler? Ik ben van voor de Cola Light.

Ik probeer niet in Ben zijn plaats te spreken, maar 't is nu ook niet echt moeilijk om een paar simpele instructies te volgen. En meer dan 20 jaar in software ontwikkeling heeft mij geleerd dat 't er niet toe doet hoe simpel je iets maakt voor een bepaald gedeelte van je gebruikers, ze zullen 't nog steeds weten te verkloten! Er zijn studies die aantonen dat > 70% van de oproepen die de helpdesk van een internet provider krijgt zijn op te lossen door te vragen of de stekker wel in het stopcontact zit, om de kabel te unpluggen en dan er weer in te pluggen, etc ...

Re: Feedback

Ben wrote:

De uitleg om een foto te plaatsen staat al heel lang op dit forum » Forum

Als je zelden een foto plaatst kan dat er weleens doorheen slippen. Desondanks bedankt.

Volgense vraag: als je inlog kom je terug in een heel ander post, als je dat niet ziet plaats je verkeerd. Vandaar een aanwas van verkeerd geplaatste post.

Re: Feedback

Hoi, ik heb problemen met afmelding! ik krijg geen reactie als ik log-out aan tik en dus blijf ik online en dat is raar toch? Weet iemand wat ik verkeerd zou kunnen doen en hoe dit op te lossen? De eerdere dagen had ik dit probleem niet.

237

Re: Feedback

Heb ik ook, het zal wel opgelost raken. Het zullen overuren voor Ben zijn vrees ik.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Feedback

luk paard wrote:

Hoi, ik heb problemen met afmelding! ik krijg geen reactie als ik log-out aan tik en dus blijf ik online en dat is raar toch? Weet iemand wat ik verkeerd zou kunnen doen en hoe dit op te lossen? De eerdere dagen had ik dit probleem niet.

In je instellingen je persoonlijke gegevens verwijderen. Zoals cookies enz. Terug naar de site en uitloggen zonder probleem.

239

Re: Feedback

Een zeer concrete vraag en mss staat ze niet eens op de juiste plaats. Wie voelt er zich geroepen of heeft tijd om mij uit te leggen wat eigenlijk het doel van dit forum is.

240

Re: Feedback

coconut wrote:

Een zeer concrete vraag en mss staat ze niet eens op de juiste plaats. Wie voelt er zich geroepen of heeft tijd om mij uit te leggen wat eigenlijk het doel van dit forum is.

Ben heeft deze site opgericht ter nagedachtenis aan alle onschuldige slachtoffers van de bende van Nijvel. Zodat deze misdaden niet in de vergeethoek zouden geraken. Het doel is zoveel mogelijk informatie te verzamelen over de bende. En daardoor tot inzichten te komen om de waarheid te ontdekken.