Re: Feedback

Ik had hetzelfde als jij. Maar meestal is dit toch een kwestie van wennen. Omdat je grijze en donkere balken gewend bent. Met die xenon lichten bij auto's is dat ook zo. Over 2 weken weet je niet beter meer en zou je niet meer terug willen. En met kleur oranje is niks mis he. smile

32

Re: Feedback

Raf wrote:

kunnen de hoofdingen niet in een wat neutralere kleur?

Het was inderdaad een felle kleur, ik heb nu een lichtere kleur gekozen. (Vind ik ook altijd heel moeilijk om te kiezen.)

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Oranje lag kennelijk te gevoelig. Maar gay-roze is ook wel leuk.

Re: Feedback

Om eerlijk te zijn vind ik dat nichterige zalmroze ook niet om over naar huis te schrijven.

35

Re: Feedback

noorderling wrote:

Oranje lag kennelijk te gevoelig.

Ik wou eerst Spanje-rood kiezen, maar ik wou mijn Nederlandse bezoekers niet afschrikken.

Ik vind het in ieder geval fijn dat er feedback komt, want zoals ik al zei vind ik kleuren kiezen iets heel moeilijk. Vooral ook omdat kleuren er op verschillende computers anders kunnen uitzien. Ik heb het nu naar eens iets neutraler blauw veranderd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

36

Re: Feedback

speurneus wrote:

Is het mogenlijk een lijst met mogelijke daders te plaatsen. Ik bedoel daar dus niet mee de bekende die hier al op het forum staan. Ik zag op aneesduplomb al zo iets dergelijks staan met personen die er evt iets mee te maken hebben naast de al meer bekende personen. Mischien als het hier ook op het forum staan er belletjes gaan rinkelen bij mensen die eventueel meelezen op dit forum.

Een volledige lijst zal je hier nooit vinden. In de lente van 1986 waren er namelijk meer dan vierduizend verdachten, al zijn er tegen velen bitter weinig aanwijzingen, laat staan enig bewijs. Voor een compact overzicht kan je best op de website kijken of dit forum in de gaten houden, hier verschijnen soms nieuwe namen.

Meer » Daders | Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Ben wrote:

Ik wou eerst Spanje-rood kiezen, maar ik wou mijn Nederlandse bezoekers niet afschrikken.

Dat waarderen we. Inmiddels nieuw lettertype bovenaan. Mijn mening: misschien 1 slag kleiner?

38

Re: Feedback

noorderling wrote:

Mijn mening: misschien 1 slag kleiner ?

Volledig mee akkoord, ik heb het een paar slagjes kleiner gemaakt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Het valt me al jaren op dat de functie Actuele Forumberichten, niet werkt.

Re: Feedback

Dag beste mensen, na veel en vaak gelezen te hebben op deze site heb ik me dan toch maar eens geregistreerd. Ten tijde van de Bende van Nijvel was ik een in Nederlands Limburg wonende puber. Ik herinner me dat tot bij ons de schrik er in zat (Brussel is niet echt naast de deur). De bevolking sprak toen al van rijkswachters/militairen/extreem rechts.

Aan Ben de complimenten voor deze site. Er zullen vast al een hoop uurtjes ingezeten hebben. Daarvoor dank. Ook nog even dank aan de forumleden die actief onderzoeken en soms ook ter plaatse gaan. Ik zal pogen me bescheiden op te stellen. Ook al is dat voor een Hollander niet altijd gemakkelijk. smile