81

Re: Feedback

dim, ik zal deze gegevens toevoegen aan de kaart van de overval in Aalst, behalve de villa want dit zou voor de overval in Overijse geweest zijn en niet voor Aalst.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

82

Re: Feedback

Juist! Foutje van me. Dank.

83

Re: Feedback

Zou het niet kunnen dat ze door gereden zijn na een tussenstop in Bierghes naar het bos (via Rue de Bierghes en Quenast) ipv Chaussée de Bruxelles/Chaussée de Mons of klopt dat niet met de tijdstippen en getuigenissen?

84

Re: Feedback

Momenteel al toegevoegd aan de kaart:

  • Het politie- en rijkswachtkantoor van Aalst (ligging 1985);

  • De plaatsen waar een getuige een verdachte wagen zonder lichten heeft gezien en de route die deze wagen heeft afgelegd.

  • Café 't Christoffelken.

  • Het "spookhuis" (ligging is niet zeker);

  • Het anonieme politievoertuig dat in Denderwindeke werd gezien;

  • De gebeurtenissen in Bierghes (al weet ik niet of dit voor of na de overval was).

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

85

Re: Feedback

Ik ben overigens niet meer van plan aan dit forum deel te nemen. Ik zie dat Ben een andere topic even op lock heeft gezet. Dat kan uiteraard, maar het verbaasd bij dat als iemand een ander met "bull shit" en dat soort termen bejegend er niks wordt gedaan. En wanneer er normale communicatie plaats vindt, zou het opeens niet on topic zijn. Ook al gaat iets in een bepaalde richting je kan ook waarschuwen, je hoeft dan niet meteen even voorlopig de topic te sluiten. Dat is te drastisch. En het zal mensen eerder ontmoedigen dan bemoedigen.

Re: Feedback

Tja Karel, ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik zie net dat mijn topic op slot is, beetje raar. Je zei zelf Ben dat je niet zoveel modereert omdat je druk bent o.a. met De Pomp. Mensen konden van alles tegen me roepen zonder actie, nu vind je dat het topic een beetje afwijkt van zijn doel en je sluit hem heel apart.

Ik had me voor genomen fris het nieuwe jaar in te gaan op het forum maar het gaat direct al fout. Ik wilde mezelf niet weg laten pesten door bepaalde personen en hun uitspraken maar nu er ook topics gewoon op slot worden gezet, gaat het me echt te ver nu kan ik mijn mening dus ook niet meer geven. Dus ik ga lekker 2014 in zonder het forum mijn mening geven mag ik hier toch niet ajuus het ga je goed.

87

Re: Feedback

Ik ben tegenwoordig precies meer bezig met mezelf te verdedigen dan iets anders, maar het is voor de goeie zaak zeker.

Eerst en vooral: misschien zal het sommige verbazen maar ik ben geen robot die 24 op 24 en 7 dagen op 7 deze website controleert. Ik ben een persoon van vlees en bloed met gevoelens, emoties en fouten. Zoals iedereen durf ik wel eens fouten maken, maar ik ben zelfkritisch genoeg om te weten wanneer ik een fout maak. Ik probeer de website vaak te controleren en soms moet ik beslissingen nemen op korte tijd waarvan ik weet dat deze allesbehalve perfect zijn.

Ik sta altijd open voor discussie of opmerkingen over mijn beslissingen en ik ben bereid om deze op een volwassenen manier te bespreken. Maar - en dat heb ik al x-aantal keer gevraagd - doe ik dit het liefst via mail.

Meestal neem ik mijn beslissing op basis van ervaring. Na 8 jaar bendevannijvel.com (and counting) beschik ik over een klein beetje ervaring. Dat zo'n beslissingen niet altijd perfect zijn, heb ik al gezegd. Maar als ik zie dat een topic in alle richtingen gaat, behalve de juiste, dan sluit ik dat even. Forumgebruikers die hier al lang rond hangen, zullen weten dat ik dat wel eens meer doe. Meestal gaat dit dan na een paar dagen terug open en dan weet iedereen ook dat ze on-topic moeten blijven.

Ik weet - na 8 jaar - dat mensen ook vaak de neiging hebben om heel emotioneel te reageren: weggaan, al hun posts verwijderen, ... Ik heb zo'n overdreven reacties nooit goed begrepen, maar iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil. Ik ga gebruikers ook nooit smeken of vragen om te blijven, dat moeten ze zelf beslissen. Het doel van dit forum en deze website is duidelijk: een zo groot mogelijke kennis opbouwen over dit dossier. Iedereen die hier op een constructieve manier aan wil meewerken, is welkom. Maar als er hier na een paar weken niemand mee overblijft dan doe ik dat met plezier alleen.

En nu terug naar de essentie, aub!

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Ben, je hoeft absoluut niets te verwijderen wat ik heb geschreven in mijn theorie ik sta er nog steeds achter, ik neem alleen niet meer deel aan het forum je zegt dat je geen tijd hebt enz snap ik allemaal alleen word ik steeds slachtoffer waneer je dat eindelijk wel een keer modereert. Tientallen grote monden heb ik al gehad op dit forum en je doet er niks aan.

Ik heb daarom er geen zin meer in het is jou website dus het is jou goedrecht om er niks aan te doen alleen ik pas er dan voor evanals enkele anderen krijg ik het gevoel. Ik vind het ook vreemd dat het je eigenlijk niks uitmaakt dat een deel van de leden het niet naar zijn zin heeft en het je ook niks intereseerd of ze gaan of niet maar nogmaals dit is je goedrecht want de site is van u. De manier van doen op dit forum gaat me steeds minder bevallen en dan is het tijd te vertrekken, dus alle goeds en ajuus.

89

Re: Feedback

  1. Ik zeg helemaal niet dat ik iets ga verwijderen.

  2. Je neemt nog wel deel aan het forum.

  3. Ik modereer op mijn manier. Moest je daar vragen of opmerkingen over hebben, mag je mij altijd mailen.

  4. Wie zegt in hemelsnaam dat het mij niets uitmaakt hoe iemand zich voelt?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

  1. Het komt er op neer dat je zegt dat mensen van alles en wat willen verwijderen, ik dus niet.

  2. Puur uit noodzaak om nog even mijn motivatie te geven wel zo netjes denk ik?

  3. Je weet reeds wat ik van de moderatie vind wat je er mee doet is aan jezelf daar het niet mijn site is.

  4. Als je zegt dat je niet gaat vragen of leden willen blijven dan vind je het in mijn opinie niet zo belangrijk .

Maar nogmaals Ben het maakt niet uit de site is van u en u modereert hoe u dat wilt o werkt dat nu eenmaal, alleen ik heb daar zo nu en dan problemen mee dus is het beter dat ik vertrek.