Beste Nostra, het is heel gemakkelijk om zomaar dingen te schrijven zoals volgende:

nostra wrote:
the end wrote:

De PV zal ik niet delen op het forum het gaat immers over getuigen.

Geloof er niks van dat je die PV hebt, een aandachtszoeker ja..

Het feit dat je in iets gelooft en een mening hebt over iets waar je totaal niet vanop de hoogte bent verteld veel over jouw geestelijke gezondheid. Het "feit" is dat ik 14 minuten nadat je mij op basis van je fantasie een aandachtszoeker noemde het bewijs  geplaatst heb dat ik de bewuste pv wel heb! Hoe zou je iemand omschrijven die een mening vormt op basis van "enkel" geloof, en dat 14 minuten erna blijk dat dit geloof volledig verkeerd was?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Over de linken tussen de roze balletten (drugs/wapens) met wapenhandelaars en rijkswachters ivm de bende daden uit de eerste periode. Zie wat David schrijft:

HIPA wrote:

Inderdaad, al deze dingen spelen mee? Eerste golf aanvallen roze balletten, WNP. De laatste, Aalst, rijkswacht, Haemers, De Staerke.

De bende omschrijven in één zin is niet gemakkelijke, er zit heel veel waarheid in die ene zin.

edd wrote:
the end wrote:

..... Heel merkwaardig is dat die naam op het forum totaal geen aandacht krijgt, dat Bultot het nooit meer herhaald heeft en .....

Okay en wie is dan deze tot nu toe niet genoemde persoon of waar kunnen we die vinden?

Wel hij leeft nog; en leest misschien mee. Ik denk niet dat Bultot zijn naam nog genoemd heeft misschien met een redenen. De bron tegen wie Bultot het gezegd heeft is met die info naar de staatsveiligheid gegaan, daar stopt het. Die naam komt ook in de verdwenen stukken uit de Pinon dossier voor ivm beroepsdoders.