131

Re: Bois de la Houssière

Wat ik bedoelde met 'staatsactoren' is dat het de middelen van een overheid zou vergen om 5 dergelijke liquidaties met zo'n precieze timing uit te voeren op zo'n plek en het als overval te camoufleren. En dan nog. Zelfs de kampioenen op dat gebied (Israel) zouden zich niet aan iets dergelijks wagen (voordat iemand hier iets in leest dat er niet staat: ik zeg dus NIET dat Israel of gelijk welke staat iets met Aalst te maken heeft).

Maar je hebt inderdaad niet gezegd 'gerichte aanslagen'. Alleen...'voor de fun'...da's moeilijk verteerbaar. Mij hebben ze altijd gezegd dat er 3 grote motieven zijn voor moord 1. le cul 2. l'ECU en 3. een zot (in het Frans klinkt het beter dan NL en geschreven). Ze zeiden er ook direct bij dat als het 3 was en hij liep daar niet als een kieken zonder kop met een bijl rond naast het slachtoffer, het een moeilijk verhaal werd qua opsporing.

Maar in groep en 'for fun'?

Re: Bois de la Houssière

Xenophon wrote:

Maar je hebt inderdaad niet gezegd 'gerichte aanslagen'. Alleen...'voor de fun'...da's moeilijk verteerbaar. Mij hebben ze altijd gezegd dat er 3 grote motieven zijn voor moord 1. le cul 2. l'ECU en 3. een zot (in het Frans klinkt het beter dan NL en geschreven). Ze zeiden er ook direct bij dat als het 3 was en hij liep daar niet als een kieken zonder kop met een bijl rond naast het slachtoffer, het een moeilijk verhaal werd qua opsporing.

Maar in groep en 'for fun'?

Geen enkel motief staat in verhouding tot dergelijk bloedbad, dus die twee vraagtekens zullen er altijd wel zijn. Ik heb me afgekeerd van de holistische hypothese en Aalst apart 'bestudeerd'. Dit is mijn conclusie, een hypothese die voor mij (bijna) alles op haar plaats laat vallen. Ben ik overtuigd van mijn hypothese? Dat is wel duidelijk. Kan het zijn dat ik belachelijk fout zit? Zeer zeker.

Deze piste is trouwens niet uit de lucht of mijn fantasie, David (HIPA) heeft al vaker hiernaar verwezen en ze is eveneens onderzocht geweest door het Delta team.

133

Re: Bois de la Houssière

OK, fair enough. Ik pretendeer zeker niet te kunnen bewijzen dat je ongelijk hebt, daarvoor ken ik te weinig van die specifieke zaak. Heel de 'bende' kwestie is overigens een enigma en soms denk ik dat hoe meer ik er over lees en opzoek, hoe troebeler het allemaal wordt. Zelf heb ik ook een theorie maar het is ook niet meer dan dat en ik kan er geen letter van bewijzen.

134

Re: Bois de la Houssière

De boswachter van het Bois de la Houssière geeft uitleg over wat hij tijdens die periode heeft gezien:

Cette semaine, la séquence du téléspectateur nous ramène en 2010.

25 ans après les faits, le garde forestier du Bois de la Houssière partageait avec nous ses souvenirs. Souvenirs d’une nuit d’automne en 1985. Face à une voiture en train de brûler, il était loin d’imaginer qu’un chapitre de la sinistre affaire des tueurs du Brabant s’écrivait juste sous ses yeux.

Bekijk de reportage hier » www.antennecentre.tv

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Bois de la Houssière

In een interview noemt Eddy Vos de spullen die in het bos van La Houssière gevonden werden een dwaalspoor:

De goochelaarstruc noemden die lui van de FBI het. Als ik jouw horloge wil stelen, beweeg ik mijn handen zoveel mogelijk. En terwijl jij naar mijn handen kijkt, steel ik het horloge met mijn voeten. Het dossier zat vól van die goocheltrucs. In het bos van La Houssière lieten de daders na de overval in Aalst een berg spullen achter die ons voor járen op het verkeerde spoor hebben gezet.

Bron: Humo | 5 februari 2024

136

Re: Bois de la Houssière

Wat dat betreft is den Eddy zijne frank dan toch gevallen.

Re: Bois de la Houssière

patrick111 wrote:

In een interview noemt Eddy Vos de spullen die in het bos van La Houssière gevonden werden een dwaalspoor:

De goochelaarstruc noemden die lui van de FBI het. Als ik jouw horloge wil stelen, beweeg ik mijn handen zoveel mogelijk. En terwijl jij naar mijn handen kijkt, steel ik het horloge met mijn voeten. Het dossier zat vól van die goocheltrucs. In het bos van La Houssière lieten de daders na de overval in Aalst een berg spullen achter die ons voor járen op het verkeerde spoor hebben gezet.

Bron: Humo | 5 februari 2024

Helemaal mee eens!

138

Re: Bois de la Houssière

Eigenlijk krijg ik hier echt een Jean Luc Dehaene gevoel bij. Jean-Luc Dehaene zei tijdens een militair défilé in 1992 al "Met dien bollenwinkel komt ge twee oorlogen te laat." Ben eens gaan nakijken wanneer er hier op het forum geschreven werd over false flag operations , psy ops etc. ... Dat was in 2010! Het forum had dus welgeteld 2 jaar nodig om op het punt te geraken waar Vos belandde.

Ikzelf heb hier meermaals de termen lichtbak en konijnen genoemd. We zijn anno 2024 en Vos probeert ons de goochelaarstruc uit te leggen. Waarom was de titel van Hilde Geens eerste boek "Beetgenomen" denken jullie? Zelfs kleuters leren in Hans en Grietje hoe je de heks moet misleiden.