191

Re: Eigenbrakel: 27 September

ctrix wrote:

Is dat hier eigenlijk een quiz met als quizmasters the end en insider ?
Als je iets weet, zeg het dan, of zwijg erover
T is godverdomme precies de kleuterklas hier
Ik weet het maar k ga het toch niet zeggen nananananaaa
Begint serieus op mijn systeem te werken

Heel eenvoudig ctric: een gedeelte van de oplossing staat op stelling.nl/De Beverwijk files (009). Zoek en gij zult vinden!

192

Re: Eigenbrakel: 27 September

Insider wrote:
ctrix wrote:

Is dat hier eigenlijk een quiz met als quizmasters the end en insider ?
Als je iets weet, zeg het dan, of zwijg erover
T is godverdomme precies de kleuterklas hier
Ik weet het maar k ga het toch niet zeggen nananananaaa
Begint serieus op mijn systeem te werken

Heel eenvoudig ctric: een gedeelte van de oplossing staat op stelling.nl/De Beverwijk files (009). Zoek en gij zult vinden!

Hoogst interessante lectuur
Ik zie nog nergens waarom JP een target was?

193

Re: Eigenbrakel: 27 September

Insider wrote:
ctrix wrote:

Is dat hier eigenlijk een quiz met als quizmasters the end en insider ?
Als je iets weet, zeg het dan, of zwijg erover
T is godverdomme precies de kleuterklas hier
Ik weet het maar k ga het toch niet zeggen nananananaaa
Begint serieus op mijn systeem te werken

Heel eenvoudig ctric: een gedeelte van de oplossing staat op stelling.nl/De Beverwijk files (009). Zoek en gij zult vinden!

Wanneer komt je boek nu uit? Dat was toch verschoven naar dit najaar. Kan niet lang meer duren dan

194

Re: Eigenbrakel: 27 September

Wordt het een roman of een novelle?

195

Re: Eigenbrakel: 27 September

Reneke wrote:

Jij echter laat uitschijnen dat het om puur banditisme gaat volgens jou. Zie ik dat juist?

Als Mendez al in maart 85 zegt dat er mogelijks kinderen gaan vermoord worden met een doel en de feiten doen zich vlak voor de verkiezingen en tijdens de regeringsvorming voor dan zit er een eerder gedeelde politiek motief achter. Het komt dicht bij staatsterrorisme zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorism … terrorisme

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

196

Re: Eigenbrakel: 27 September

edd wrote:
Insider wrote:

Heel eenvoudig ctric: een gedeelte van de oplossing staat op stelling.nl/De Beverwijk files (009). Zoek en gij zult vinden!

Wanneer komt je boek nu uit? Dat was toch verschoven naar dit najaar. Kan niet lang meer duren dan

Bedankt voor je 'oprechte' belangstelling edd. De coronacrisis was voor velen een grote spelbreker. Het boek verschijnt nu op 12 december onder een andere titel: 'Schaduwmacht achter het koningshuis' met een extra hoofdstuk over de Groep Prometheus en het echte verhaal over Groep G en de 'vermeende Bende'.

197

Re: Eigenbrakel: 27 September

Ik ga alvast geen boek kopen van de oplichter Van Haperen.

Re: Eigenbrakel: 27 September

De verslagen waarover je het hebt , denk ik gevonden te hebben.
Kan je preciseren welke items voor jou daarin interessant zijn ? Als je dat wil benoemen maakt dat voor iedereen het zoeken naar info
eenvoudig(er) . Nog vlotter zou zijn mocht je vermelden in welk specifiek bestand je interessante info meent te vinden:

De verslagen van het parlement: 85/86
betreffende de Senaat
betreffende de Kamer 

the end wrote:

Zeker Tru Dat.
Tevens zijn de aanslagen van 85 lang voorbereid Mendez verklaarde immers al in maart/april 85 dat er mogelijks kinderen gingen vermoord worden voor een bepaald doel. Ook Finne verklaarde dat er dingen gingen gebeuren kort voor de aanslagen. Als dan vlak voor de verkiezingen acht mensen vermoord worden en nog eens acht tijdens de regeringsvorming dan is het doel van de daders hoog te zoeken. Erbij waren nog de CCC aanslagen en de drieste overvallen van Hamers en co. ik raad trouwens iedereen aan om de verslagen van het parlement en de senaat te lezen voor de maanden na de herfst van 85. Het is veel werk maar hoogst interessant! Cui bono?

199

Re: Eigenbrakel: 27 September

Insider wrote:
edd wrote:

Wanneer komt je boek nu uit? Dat was toch verschoven naar dit najaar. Kan niet lang meer duren dan

Bedankt voor je 'oprechte' belangstelling edd. De coronacrisis was voor velen een grote spelbreker. Het boek verschijnt nu op 12 december onder een andere titel: 'Schaduwmacht achter het koningshuis' met een extra hoofdstuk over de Groep Prometheus en het echte verhaal over Groep G en de 'vermeende Bende'.

Dank voor je reactie, is dit via bol.com te bestellen?

200

Re: Eigenbrakel: 27 September

The End , het is niet de bedoeling om jou te bekampen maar wel om bepaalde van jouw stellingen of conclusies te bekampen. ( dat mag omgekeerd ook he)

Toevallig, op zoek naar .....kwam ik deze post van jou tegen, niet in het topic Mendez

"Het zegt veel over de bende en de killer. Om ook eens bij stil te staan. Mendez heeft het in de lente van '85 er over dat er misschien kinderen zo sterven met een doel. Het is in Overijse dat er kinderen gedood worden de eerste keer als ik me niet vergist. Er zijn 2 daders die in Overijse en Aalst kinderen doden.

Reneke wrote:
The End, weet u dan ook voor welk doel?

Dit doel staat in relatie mer hetgeen Mendez zegt, dat het doden van kinderen een doel kon dienen. Er zijn maar 2 daders die dit ook effectief doen. Wat was hun doel om dit effectief uit te voeren? Dus ook het motief van Eigenbrakel en Overijse, want tijdens die aanslagen worden kinderen niet ontzien. Mendez moet dus ook met een of beide daders in contact gestaan hebben om dit te kunnen weten.

Met de Faul die in de zakken zat, is het opmerkelijk dat er op de parking van Overijse ook een verdacht persoon van grote gestalte met grijs haar aan aanwezig was. Eén van de 2 killers voldoet aan de beschrijving van die diefstal samen met een oudere dader. Straf dat Torrez aan een van de eerste kassa's stond.

Wel opvallend is dat er niet zo veel kandidaten zijn voor die dader, in tegenstelling tot de killer is hij buiten Dinant amper zichtbaar en dus bezorgt om zijn identiteit. Iemand die Lekeu kent en ook op kampen is en de killer langer kent, iemand die tot dit gesloten milieu behoort."




"Mendez moet dus ook met een of beide daders in contact gestaan hebben om dit te kunnen weten.

Deze conclusie is totaal fout. Meerdere mensen waren op de hoogte van het feit dat er bij de aanslagen vrouwen en kinderen zouden
neergeschoten worden .

Het feit dat Mendez dat wist wil absoluut niet zeggen dat hij in contact stond met de daders ( het is anderzijds ook niet uitgesloten)

Ik hoop maar dat andere redeneringen of conclusies van jou beter zijn dan deze...........