211

Re: Eigenbrakel: 27 September

Nog 2 zeer merkwaardige details ivm de overval.

Er werden door de daders welgeteld twee zinnen uitgesproken. Eentje daarvan was de volgende:

""Le premier qui bouge, je le coupe en deux" ( uitgesproken in het frans en zonder enig accent )

Wetende dat deze man met een geweer in zijn handen staat vind ik dit een zeer rare uitdrukking. Ik zou gezegd hebben "Doorzeef " ik jou.....of zoiets. ( sprak de m

212

Re: Eigenbrakel: 27 September

( sprak de man uit pure zenuwachtigheid een zin uit die hij eerder gebruikte in totaal andere omstandigheden?)


Tweede merkwaardig detail. Na de overval gingen de klanten netjes naar de kassa om af te rekenen. ( hebben Waalse kassiersters stalen zenuwen??? Of waren ze zodanig in shock dat ze teruggrepen naar een soort routine)

Verder is het mij opgevallen dat verschillende zaken die in dit topic staan  totaal niet kloppen. Want volgens een getuige was  de "reus" of grootste de man  met de bivakmuts ( de twee anderen droegen maskers van franse politici).
Wie heeft er ons ooit proberen wijs te maken dat het telkens ging om een reus, een oude en een..........killer. En op basis van wat zijn die robotfoto's gemaakt?