Re: Theorie van Boemerang

Ok, sorry maar af en toe sta ik ff op scherp. Omdat je hiervoor zei te wachten op lange tekst dacht ik dat je me zat te "trollen". Vergeet niet dat letters soms emotieloos overkomen en dat we de smileys hebben om dit te compenseren. Ik heb er bij het voorgaande bericht dan ook een bijgezet.

Overigens, het lange bericht is slechts kort in vergelijk met zo'n commissieverslag. Als je het hebt over geheime diensten dan kom je er helaas niet altijd met tweezins-bijdrages (idem Bende van Nijvel). Ik had het al ingekort tot alleen ten-faveure-van feitjes, die contra-weetjes laat ik aan jou over. big_smile

22

Re: Theorie van Boemerang

Boemerang, best eens mijn bericht van vandaag over "de maandag na Nijvel lezen" en wat erop is geantwoord op de andere sites.

23 (edited by Boemerang 04-10-2010 02:46)

Re: Theorie van Boemerang

Name             /         In Belgium                           /    Foreign
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marcel Barbier                /WNP; EIM                  /Wackenhut; NATO
Baron de Bonvoisin /CEPIC; FJ; PIO;Belgian Spec Forces     /With US intell. in a. o Congo  
Maj. Jean Bougerol /SDRA8; PIO; EIM           / NATO
Jean-Francois Buslik /Involved with fascist scene and Group G /DEA
Jean-Francis Calmette /FJ; WNP                       /OAS; Belgian director of Wackenhut
Claude Dery                /SDRA8; PIO; involved with fascists and templar orders /NATO
Frank Eaton                /Group G                         /DEA
Cmd. Leon Francois /Group G                        /US Army; DEA
Jacques Jonet               /MAUE; Pinon affair /Aginter Press; Habsburg network
Eric Lammers               /WNP                                     /Wackenhut
Paul Latinus               /PIO; FJ; WNP                 /DIA; NATO
Emile Lecerf               /head of NEM; fasc.meetings with Bonvoisin/Vankerkhoven's advisor at the WACL
Douglas MacArthur II /EIM; Banque Lamber/NATO(SHAPE&SHAEF);StateDept;CFR; Moonies
Col. Rene Mayerus        /Diana Group; EIM under MacArthur II /EIM under MacArthur II
Bernard Mercier        /CEPIC; WNP /Aginter Press;Franco's regime;regularly met in Brussels with "several members of foreign intelligence agencies"
Andre Moyen                 /NATO stay-behind; good friend of de Bonvoisin   /NATO stay-behind
Paul Vanden Boeynants/CEPIC /Associate of Adnan Khashoggi in the 1970s and 1980s (258)
Paul Vankerkhoven /CEPIC  /Aginter Press; WACL; Habsburg network

Dit lijstje heb ik van een erg lang artikel/analyse van voornamelijk de X dossiers » news.branyvnimani.cz

In dit artikel verwijst men ook naar de illustere Amerikaanse Lt-Col.Michael "Mikey" Aquino. Een greep uit de c.v. van deze man: Expert Psych.Oorlogsvoering, Groene Barret (SFG), Satanist (!?), NATO-liason officier in div. Eur.landen, Reserve-attache DIA, Topsecret-security clearance,Adviseur west Eur. voor de US chiefs of staff, Neo-nazi, Vietnam-veteraan, Programma-analist en dan ook nog eens pedofiel... Asjemenou, ik word er bijna stil van.

24

Re: Theorie van Boemerang

Moyen was nadien stichter/bestuurder van Securitas, het hoofdkwartier was net achter VW Kortenberg.

25 (edited by Boemerang 05-10-2010 04:11)

Re: Theorie van Boemerang

En Securitas deed de beveiliging van VW Kortenberg. VW Kortenberg is trouwens erg groot, dat had ik niet verwacht (Google Maps). Wie gaat er in godsnaam uitgerekend daar een auto jatten? Het ligt ook buiten het "auto-steel-gebied" van de bende. Was die auto soms speciaal? Kogelvrij? Moyen heeft schijnbaar aan een (vreemd genoeg communistisch) krantje een rij namen van GLADIO- organisaties en mensen gegeven. Weet iemand wie er op dat lijstje staan?

Op het lijstje hierboven ontbreken nog wel de nodige connecties. Zo is Latinus is ook CEPIC, Buslik is ook als CIA genoemd Moyen is natuurlijk SDRA en Claude Dery is de man die in opdracht van zijn vriend Depretre en met assistentie van Bouhouche met de gevonden kogels liep te kloten op zijn badkamertje.

Daarnaast ontbreken links naar landen als Frankrijk, Libië, Libanon, ... en er zijn nog X-dossier verbanden. Het lijstje kan ook nog wel met wat meer personen worden uitgebreid. Het lijstje van vermoede/bekende GLADIO-organisaties (op pagina 2) heb ik uitgebreid met MILPOL (meer kennis gezocht).

26

Re: Theorie van Boemerang

De VW-parking (D'Ieteren - Kortenberg) was in de jaren '80 maar een schim van wat het nu is. De uitbreidingen van de stockeerparkings vonden later plaats.

Re: Theorie van Boemerang

Aha, LEO (en/of anderen), ik heb hier wat vraagjes en ideetjes bij Erps Kwerps neergeschreven.

28 (edited by Boemerang 08-10-2010 03:55)

Re: Theorie van Boemerang

Deze foto plaatste ik eerder bij CCC valse vlag of terreur. Ik denk dat dit toch een bijzondere foto is, ook als dit niet de daders van de overval/wapenroof op de kazerne Vielsalm zijn! (Hoeveel foto's van GLADIOolen zullen er zijn?)

http://www.militaryphotos.net/forums/attachment.php?attachmentid=108890&d=1265829125
10th SFG with some Lux. guys during Oesling 84.

Dim of K&, zouden jullie niet eens een linkje naar deze pagina voor mijnheer Dislaire op Les tueuriers kunnen zetten? Stel je eens voor dat hij een bekend gezicht ziet (ik meen er alvast een te herkennen). Die met de Luxemburgse vlag en de burger met zonnebril zullen zeker Luxemburgers zijn.

Leuk detail: Die gast linksonder draagt een Russische bontmuts. GLADIO-teams werden vaker ingezet om voor vijand te spelen, zo ook in Vielsalm tijdens OESLING84.

29

Re: Theorie van Boemerang

Boemerang, de foto werd geplaatst op TueriesduBrabant, nu wachten of Dislaire er iets mee kan aanvangen.

30 (edited by Boemerang 10-10-2010 02:11)

Re: Theorie van Boemerang

Hartelijk dank dim. Ik begrijp dat Dislaire zich beroept op zijn "zwijgplicht"? » tueriesdubrabant.winnerbb.com