141

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

dim, ik ben je niet vergeten, ik ga je dit weekend per e-mail antwoord geven.


Dank, dat kan op: dimknudde [at] yahoo.com

Re: Verhaal van Insider

Vreemd dat het forum opeens huursoldaten aantrekt! Misschien de bende van Nijvel toch huursoldaten? Nederlandse Huursoldaten? Betaald door VDB? Als ik te dicht bij de waarheid zit gaat nu vast mijn computer traag zijn. We wachten af.

Re: Verhaal van Insider

Oh ja, huursoldaten met een extreem-rechtse signatuur.

Re: Verhaal van Insider

Rende van de Kamp wrote:

In het geval dat Peter van Haperen en Insider dezelfde zijn, iets wat ik eerder al met Ben heb besproken in een e-mail, is er helemaal niets aan de hand. Sterker nog het is heel goed wanneer er rechtstreeks overlegd kan worden met Van Haperen. Immers, hij heeft zeker veel info en is zeker betrokken geweest bij vreemde zaken. Laat dus maar eens kijken wat daar van waar is.
Wel is het zo dat ik niet ben begonnen met theorieën op dit forum, maar Insider. Ik zag dat enige ministeries op mijn site waren geweest en ben toen eens gaan kijken wat er op die datum nog meer gebeurd was en zodoende kwam ik terecht op dit forum. Ik vond eea dermate interessant dat ik heb besloten eens mee te praten. Mee te praten onder mijn eigen naam, in tegenstelling tot die anderen die helemaal niets te verbergen hebben voor degenen die werkelijk een gevaar zouden kunnen vormen, maar toch een pseudoniem gebruiken. Om interessant te doen?
Het lijkt mij goed dat Insider op de proppen komt met antwoorden op enige van mijn vragen. Want wat weet Insider nu echt wat al niet ergens anders al is gepubliceerd of geopperd. Overigens verwacht ik dat Insider (en Van Haperen!) weten waar ze het over hebben.

Toch wel bijzonder weer dat Insider met zijn woedeaanval wel in de richting zat. Immers, noorderling heeft wel degelijk gesolliciteerd bij de AIVD. Wat doet hij nu? Was hij het soms die vanaf de pc van het ministerie van bz heeft gegoogeld naar peter van haperen?

Waarom ben je daar blij mee dan? Een oplichter op je forum? die nooit insider is geweest, en gewoon zijn verhalen zelf verzint?

» www.parool.nl

Re: Verhaal van Insider

Waarom wordt mijn computer nou niet trager? Misschien Insider toch de waarheid?

146

Re: Verhaal van Insider

Dit jaar was Insider waarschijnlijk te laat voor een signeerstandje op de boekenbeurs?

Re: Verhaal van Insider

Ben, is het mogelijk een bendevannijvelvooronvolwassenflauweplezantes.com aan te maken? Jezus, sommige reacties hier zijn echt beneden alle peil! Je kan best sceptisch tegenover iets staan, maar probeer te reageren met argumenten in plaats van met al te goedkope kletspraat over iets waar je niets of weinig vanaf weet. Of doe er het zwijgen toe, en hou je bezig met de theorie waar je wel in gelooft in plaats van alles wat niet in je kraam past simpelweg af te doen als nonsens of fantasie.

148 (edited by geronimo 10-12-2010 00:11)

Re: Verhaal van Insider

Mee te praten onder mijn eigen naam, in tegenstelling tot die anderen die helemaal niets te verbergen hebben voor degenen die werkelijk een gevaar zouden kunnen vormen, maar toch een pseudoniem gebruiken. Om interessant te doen?


Beste Rende,

Ik gebruik ook een pseudoniem,maar alleen omdat ik vermoed dat sommige mensen uit mijn vriendenkring ( waarvan ik trouwens veel geleerd heb )mij doen vermoeden dat ze bij de bende betrokken waren.Meerdere van deze personen kunnen zeer goed omgaan met verschillende wapens,en sommigen onder hen hebben ook cursussen gevolgd in het buitenland met o.a Chuck Taylor.Ook werd er 1 persoon in de jaren 80 door de speurders opgepakt ivm de bende,en met wapenhandel.Bij gebrek aan bewijzen werd hij vrijgelaten.Ken deze persoon al langer dan 10 jaar,en het is een goede vriend waarvan ik veel geleerd heb doch geef ik hem nog altijd het voordeel van de twijfel.Wij trainden vooral op snelheid en de meesten onder ons konden doelen raken in een tijd waarop een swat team jaloers zou zijn.

VB.headshot op 5 meter in 81 honderste van een seconde, el presidente op 5 a 6 seconden, double tap-head op 1 a 2 seconden, ...

Deze oefeningen gebeurden met standaard wapens ( Glock 19,17,HK usp,jericho,gp)en niet met getunede wapens.
Jij als legionair zou moeten weten dat dit zeer goed tijden zijn,die ik geleerd heb van mensen waarvan ik denk dat ze meer zouden moeten weten van de Bende van Nijvel. Heb ook fotos gezien van deze personen samen met Bultot.
Ik denk dat de toekomst dit zal uitwijzen,en ik hoop dat Eddy Vos de echte daders te pakken krijgt.Tot die tijd blijf ik graag anoniem.

149

Re: Verhaal van Insider

Tegen de Bende zal ik mij wel kunnen verweren, met goede of slechte afloop, tegen anonieme krantenlezertjes sta ik natuurlijk machteloos.

Rende,de dag dat ze aan je deur staan mag je mij altijd bellen.Ik beloof dat ik je niet in de weg zal lopen.:lol:

Re: Verhaal van Insider

Rende van de Kamp wrote:

Daarom zou het een idee zijn om wanneer iemand zich registreert de naam en andere gegevens van de gebruiker bekend zijn bij de webmaster of moderator, daarna is het wenselijk om onder eigen naam te opereren, maar wanneer de moderator daarmee akkoord gaat kan dan onder voorwaarden onder pseudoniem worden gepost.

Ik vind dat het niet nodig is. Inmiddels ben ik ruim 3 jaar op dit forum. En heb nooit eerder aanleiding gezien voor zo'n maatregel. De discussies verlopen eigenlijk altijd heel fair.

Insider kan kennelijk niet tegen kritiek, en geeft er gelijk een heel persoonlijk tintje aan. Mocht het zo zijn dat Insider = Van Haperen, dan hoeft dat op zich geen probleem te zijn. Ik hoef dit niet perse te weten. Insider kan gewoon zijn verhaal doen. Maar door alle aankondigingen en zeggen dat hij Van Haperen kent en dat we via hem, Van Haperen vragen kunnen stellen, krijgen we een sfeer die ik persoonlijk liever niet zie op dit forum.

We proberen gezamelijk dichter bij de waarheid te komen over de Bende van Nijvel. Daar hebben we geen gedoe bij nodig. Van Haperen kan gewoon anoniem lid worden van dit forum en zijn visie of theorie geven over de Bende.

Ik vrees echter dat Insider = Van Haperen. En Van Haperen staat bekend als een oplichter en fantast. Hetgeen ik persoonlijk jammer vind. Ik lees liever gewoon de theorie van Insider zonder bijzaken.