Re: Verhaal van Insider

Insider geeft veel informatie. Tot nu toe zie ik geen enkel leugen. Ik hoop dat hij gewoon doorgaat met zijn verhaal. En Van Haperen op de hoogte is van heel veel. Dat is zeker.

Re: Verhaal van Insider

Daar ben ik het mee eens. Insider kan gewoon zijn verhaal doen hier. Insider biedt dus tevens de mogelijkheid om vragen te stellen aan Van Haperen. Hier wil ik graag gebruik van maken. Waarom is hij er in Spanje vandoor gegaan met geld van Nederlandse bejaarden? Alvast dank voor het antwoord.

Re: Verhaal van Insider

noorderling wrote:

Waarom is hij er in Spanje vandoor gegaan met geld van Nederlandse bejaarden ?

What the fuck is de link met de Bende? Jezus man, vecht je persoonlijke vetes ergens anders uit, je werkt hier iedereen op de zenuwen.

Re: Verhaal van Insider

Om jou te plezieren, zal ik 'n andere vraag stellen. Wat is de link met de Bende van Nijvel en het verhaal van Insider?

Re: Verhaal van Insider

Stop! sad Is het nu eens afgelopen? We zijn hier te gast op een Belgische website, willen jullie daar wel om denken? Dus geen site om Hollandse vetes uit te gaan vechten! Vrijheid van meningsuiting is de basis van democratie, maar dit modder gooien slaat nergens op.

Laat Insider gewoon zijn verhaal vertellen, en wat doet het er nu toe wie hij is? Al was ie Bob Dylan, de Paus of de reïncarnatie van Madani Bouhouche, als hij ons iets kan vertellen wat eventueel een bijdrage kan zijn aan het oplossen van de misdrijven van de 'gekke killers van Waals Brabant' dan is alles wat hij zegt welkom.   

Denk even aan David Van de Steen, en wat de bende met zijn leven heeft gedaan, en met het leven van zoveel anderen. Daar gaat het allemaal om op deze site, moeten wij Hollanders dat nu weer gaan verpesten door alles van elkaar in twijfel te trekken? Wees blij dat je een woordje mag meepraten bij deze eigenlijk louter Belgische kwestie. Laat een ieder zijn of haar verhaal doen, en ga er niet telkens commentaar op leveren!

Re: Verhaal van Insider

Hollandse vetes? Persoonlijke vetes? Als je goed oplet, en meeleest, is het Insider die er mee begint. Enkel vanwege een kritische houding, beschuldigt hij mij van lidmaatschap van de AIVD. Beschuldigt hij mij van het inbreken op zijn pc.

Sindsdien begin ik te vermoeden dat deze man niet spoort. Dat heeft niks met Holland te maken, niks met een vete, maar gewoon met recht van vrije meningsuiting. Wie zaait wie oogst, zegt hij. Hij zaait een verhaal, kondigt meer verhalen aan. Nou dan moet ie er ook mee komen. Ik wacht rustig af.

157

Re: Verhaal van Insider

Ben, is het niet mogelijk om de vele nietszeggende posts hierboven te verwijderen of over te brengen naar een rubriek "cafépraat"?

158 (edited by noorderling 11-12-2010 20:22)

Re: Verhaal van Insider

Ik wil mijn excuses aanbieden aan iedereen die nog wacht op het verdere verhaal van Insider. Ik heb me voorgenomen om niet meer op hem te reageren, noch kritisch noch positief. Dus Insider kan gewoon zijn verhaal doen. Ik bemoei me er verder niet mee.

159

Re: Verhaal van Insider

Dank, noorderling.

160

Re: Verhaal van Insider

Moderatie: Ik heb dit onderwerp terug geopend. Ik vraag echter aan iedereen om eerst onderstaande oproep te lezen.

Forum » Open brief

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube