Re: Verhaal van Insider

Ik heb niet gezegd dat dim naïef is. Ik zeg enkel dat Werner een punt heeft als hij kritische oog heeft. Vind jij misschien niet dat we objectief moeten kunnen zijn?

Persoonlijk lijkt het verhaal van Insider mij ook zeer aannemelijk. Maar dan stel ik mij de vraag waarom via deze weg en niet via een onafhankelijke journalist of schrijver? Iedereen kan hier verhalen komen neerpennen. Hoe beter de leugenaar, hoe aannemelijker het verhaal. Indien ik Insider zou zijn, zou ik mijn verhaal eerst laten ondersteunen in samenwerking met een schrijver, of journalist. En de hele zaak in één keer uitbrengen ipv langs een forum waar elke gast zich in de mantel der anonimiteit kan hullen.

Servo per Amikeco

242

Re: Verhaal van Insider

Misschien heeft het er mee te maken dat mijn vragen aan de onderzoeksrechter mevr. Martine Michel, geplaatst zijn onder 'Hypotheses'? In eerste instantie stond het onder 'Speurders' omdat mijn schrijven ging over de vreemde gang van zaken in het onderzoek. Niet mijn verhaal, maar ervaringen met mensen die te maken hadden of verdacht worden van activiteiten in verband met de Bende van Nijvel.

Mijn gedachte hierachter was dat er inderdaad wat mee gedaan zou worden, niet dat ik het evangelie verkondig maar dat men in ieder geval nadenkt over het gestelde. Dat idee had ik ook bij de forumdeelnemers.

De enige vragen die er kwamen gingen over andere mogelijkheden van bloedverwurgingen en dat sommigen vinden dat zij dat veel beter zouden kunnen. Maar hier gaat het niet over, feit is, dat José VanDen Eynde was vastgebonden met een bindtechniek zoals door mij gedoceerd en beschreven. Logisch lijkt mij dan ook dat er door het onderzoeksteam vragen gesteld zouden worden, zoals, wie er bij die trainingen aanwezig geweest waren en hoe de technieken uitgevoerd werden en welke andere technieken en waarom. Alles staat in de brief, dus jullie kunnen het zo nalezen.

Ook geen antwoord op de vragen over Paul Latinus. Als onderzoeker zou ik me afvragen, kan het kloppen wat die man zegt? Wat waren zijn vragen? Hebben wij daar de antwoorden op? Hebben wij de antwoorden niet, vragen wij verdere informatie. Hebben wij de antwoorden wel, gaan we naar de volgende vragen. Bestaat de mogelijkheid dat Bouhouche nog leeft? Wat zegt deze man daarover? Kan hij hierover weten? Hij geeft hierover informatie, laten we dat natrekken. Hij zegt dat als hij nog leeft, hij hem kan vinden. Laten we eens zien of dat zo is, enz.

Ook de forumdeelnemers blijven steken in een controverse rond mijn persoon en vergeten verder te kijken naar de vragen. Ik heb dit item geplaatst om openingen te creëren, niet om nieuwe zijwegen te gaan bewandelen.

Re: Verhaal van Insider

Dank voor de toelichting. Denkt u dat het forum in staat is de waarheid of een deel ervan te ontdekken? Zouden deze vragen en het uitblijven van een onderzoek/antwoord niet meer impact hebben indien dit breed en lang in de pers zou verschijnen? Bent u niet bang geloofwaardigheid te verliezen door hier eerst uw verhaal te schrijven?

Ik sta voor alles open. Maar ziet u, dit forum krijgt wel meer mensen over de vloer met rijke fantasie, zoals wel vaker de gewoonte is op sociale netwerk sites. Dus stel ik mij altijd neutraal doch kritisch op.

Servo per Amikeco

Re: Verhaal van Insider

Een interessante zijtak van de Suriname-coup hypothese « worldmathaba.net

Several reports appear in the Dutch media concerning Demmink's participation in Dési Bouterse's coup in Suriname in 1981, when Demmink was still working at the Ministry of Defense. Sources say Demmink was in an "intense relationship" with a young Suriname soldier from the Bouta team that was responsible for the December murders in 1982.

Over de mogelijke link Demmink-Nihoul-Dutroux » www.demminkdoofpot.nl

245

Re: Verhaal van Insider

DeadLetterBox wrote:

Dank voor de toelichting. Denkt u dat het forum in staat is de waarheid of een deel ervan te ontdekken? Zouden deze vragen en het uitblijven van een onderzoek/antwoord niet meer impact hebben indien dit breed en lang in de pers zou verschijnen? Bent u niet bang geloofwaardigheid te verliezen door hier eerst uw verhaal te schrijven?

Ik sta voor alles open. Maar ziet u, dit forum krijgt wel meer mensen over de vloer met rijke fantasie, zoals wel vaker de gewoonte is op sociale netwerk sites. Dus stel ik mij altijd neutraal doch kritisch op.

Fijn, dat je voor alles open staat. Wat je visie over mensen met een rijke fantasie betreft en je neutrale en kritische kijk daarop, vergeet niet dat over mij en mijn acties reeds vanaf 1973 artikelen geschreven zijn Maar willen jullie wel de waarheid weten of alleen jullie waarheid.

Denk je nu echt dat ik niet met onafhankelijke onderzoeksjournalisten gepraat heb. Ik heb ze voorstellen gedaan om onderzoek te doen naar allles wat ik beweerd heb. Onderzoek naar de achtergronden over het 'zogenaamde' plotselinge overlijden van Bouhouche, onderzoek te doen in Spanje, het bestaan en de deelnemers van 'Burafex', de acties van de hoofrolspelers als Carl Armfelt, Vanden Boeynants, Faez al Ajjaz , de Zwarte Baron e.a., het mocht niet baten, ze wilden wel alles horen, maar onderzoek, ho maar, eerst met de redactie praten, maar het mag niets kosten en zeker geen onderzoek in het buitenland.

Zijn er wel onderzoeksjournalisten in Belgie, of lopen ze aan het lijntje van de staatsveiligheid? Met jullie wacht ik af.

246

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Denk je nu echt dat ik niet met onafhankelijke onderzoeksjournalisten gepraat heb. Ik heb ze voorstellen gedaan om onderzoek te doen naar allles wat ik beweerd heb. Onderzoek naar de achtergronden over het 'zogenaamde' plotselinge overlijden van Bouhouche, onderzoek te doen in Spanje, het bestaan en de deelnemers van 'Burafex', de acties van de hoofrolspelers als Carl Armfelt, Vanden Boeynants, Faez al Ajjaz , de Zwarte Baron e.a., het mocht niet baten, ze wilden wel alles horen, maar onderzoek, ho maar, eerst met de redactie praten, maar het mag niets kosten en zeker geen onderzoek in het buitenland.

Zijn er wel onderzoeksjournalisten in Belgie, of lopen ze aan het lijntje van de staatsveiligheid? Met jullie wacht ik af.

Insider, heeft u in het verleden contact opgenomen met Guy Bouten?

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Fijn, dat je voor alles open staat. Wat je visie over mensen met een rijke fantasie betreft en je neutrale en kritische kijk daarop, vergeet niet dat over mij en mijn acties reeds vanaf 1973 artikelen geschreven zijn Maar willen jullie wel de waarheid weten of alleen jullie waarheid.

Denk je nu echt dat ik niet met onafhankelijke onderzoeksjournalisten gepraat heb. Ik heb ze voorstellen gedaan om onderzoek te doen naar alles wat ik beweerd heb. Onderzoek naar de achtergronden over het 'zogenaamde' plotselinge overlijden van Bouhouche, onderzoek te doen in Spanje, het bestaan en de deelnemers van 'Burafex', de acties van de hoofrolspelers als Carl Armfelt, Vanden Boeynants, Faez al Ajjaz , de Zwarte Baron e.a., het mocht niet baten, ze wilden wel alles horen, maar onderzoek, ho maar, eerst met de redactie praten, maar het mag niets kosten en zeker geen onderzoek in het buitenland.

Zijn er wel onderzoeksjournalisten in Belgie, of lopen ze aan het lijntje van de staatsveiligheid? Met jullie wacht ik af.

Ik weet natuurlijk niets van wat u al hebt ondernomen en kan dus maar de vraag stellen. Alles wat u zegt klinkt mij zeer aannemelijk. Ik wil enkel aanduiden dat wij niet kunnen nagaan of u bent wie bent en dat we u dus enkel geloven op wat we lezen. Maar bon, dit terzijde, ook ik zou graag meer horen van u.

Servo per Amikeco

248

Re: Verhaal van Insider

Wat Insider bedoelt, is dat hij een aantal duidelijke zaken op tafel heeft gegooid. Deze zaken roepen vragen op. Moeten worden gekaderd. Gecombineerd met andere onderzoekselementen. Gevalideerd. Verfijnd. Desnoods weerlegd voor wie niet in zijn verhaal geloofd. Maar er moet werk van worden gemaakt wil het iets worden. En niet geneuzeld.

Ik heb zelf een heleboel vragen, elementen en opmerkingen. Ik heb nu amper tijd om dit alles gestructureerd te behandelen maar in de loop van augustus wil ik werk van maken. Ik hoop dat anderen dat intussen ook proberen want anders blijft het rondjes draaien met wat in de pers verscheen.

(En blijkt het verhaal van insider uiteindelijk  niets waard, so be it; niet veel te verliezen, veel te winnen; is dit een onderzoeksforum of wat?)

Re: Verhaal van Insider

Ja, daar geef ik u gelijk in.

Servo per Amikeco

250

Re: Verhaal van Insider

Insider, bezorg mij eens de Belgische eenheid van wat u als SF beschouwd, en vooral, bezorg mij hun namen. Daar kan ik dan ook iets mee. U moet niet beginnen uitweiden wat SF in België is. U bent getuige van bepaalde feiten, maar dat maakt u nog geen expert over Belgische defensie.