Inderdaad vermoeiend, misschien al deze verhalen eens verzamelen onder rubriek verhalen van moeder de gans. Een serie als 1985 heeft ook niet geholpen, waar ze Finné neerzetten als liquidatie en de groep Diane als synoniem voor de Bende van Nijvel. Dat de hoofdrol wordt vertolkt door de kleindochter van de persoon die zowat eigenhandig de piste Diane heeft gelanceerd, voelt alles in acht genomen voor mij ook ongemakkelijk aan.
Voor mij is het gewoon schrappen en elk jaar kan er wat meer worden geschrapt. Het ene spoor al met meer voorzichtigheid dan het andere want steeds in het achterhoofd dat alles mogelijk blijft. Vooral afgaande op de vermoedelijke oorsprong van verdachtmakingen te schrappen (het ene dus al met meer voorzichtigheid dan het andere) : Allerhande forumverhalen (kuros, insider ea), de piste Sliman, de Sudisten, Groep G (als organisatie), Groep Diane (als organisatie), Bende De Staerke aka Bende van Nijvel en wellicht nog een aantal andere pistes die me ontgaan of nooit imo helemaal relevant waren. Daarentegen elk jaar meer in Fluo gemarkeerd : de groep rond één of meer Lammersen en zijn/hun garage enerzijds en alles rond de fameuze Baloo anderzijds.