531

Re: Verhaal van Insider

fenix wrote:

Hij kwam niet uit Luxemburg en ging geen krant halen en had bovendien geen hoofdtelefoon.

Precies en hij werd door 1 van de daders met een riotgun in zijn rug geschoten. Later werd hij door omstanders, toen hij reeds overleden was,  omgedraaid om te zien of hij nog in leven was.

En stop met waarde te hechten aan alle fantasieverhalen van Insider... dit is een reeds ontmaskerde oplichter.

532

En stop aub ook met telkens dezelfde onzin over Finné te vermelden. Het is onder zijn topic zeker al tien keer weerlegd.

533

Eerlijk gezegd, ik word er moe van. Dat er personen actief zijn die een verschillende lezing hebben over sommige zaken en die dat kunnen beargumenteren, fair enough, geen enkel probleem. Maar dan komen er steeds weer posters met vragen die reeds tot in den treure beantwoord werden en waarvan de posters zelfs niet de moeite doen zich wat in te lezen...pffff.

Inderdaad vermoeiend, misschien al deze verhalen eens verzamelen onder rubriek verhalen van moeder de gans. Een serie als 1985 heeft ook niet geholpen, waar ze Finné neerzetten als liquidatie en de groep Diane als synoniem voor de Bende van Nijvel. Dat de hoofdrol wordt vertolkt door de kleindochter van de persoon die zowat eigenhandig de piste Diane heeft gelanceerd, voelt alles in acht genomen voor mij ook ongemakkelijk aan.

Voor mij is het gewoon schrappen en elk jaar kan er wat meer worden geschrapt. Het ene spoor al met meer voorzichtigheid dan het andere want steeds in het achterhoofd dat alles mogelijk blijft. Vooral afgaande op de vermoedelijke oorsprong van verdachtmakingen te schrappen (het ene dus al met meer voorzichtigheid dan het andere) : Allerhande forumverhalen (kuros, insider ea), de piste Sliman, de Sudisten, Groep G (als organisatie), Groep Diane (als organisatie), Bende De Staerke aka Bende van Nijvel en wellicht nog een aantal andere pistes die me ontgaan of nooit imo helemaal relevant waren. Daarentegen elk jaar meer in Fluo gemarkeerd : de groep rond één of meer Lammersen en zijn/hun garage enerzijds en alles rond de fameuze Baloo anderzijds.