231

Re: Patrick Haemers

Bende van 15 man vind jij veel? Je moest eens weten! Ik ga het er bij laten want ik merk op dat je er totaal niks van weet. Normaal reageer ik zo niet maar het begint mijn voeten uit te hangen.

232

Re: Patrick Haemers

P-51 wrote:

Formeel: neen! Laat je niet van de wijs brengen, Hipa. Gebeurt wel vaker hier en elders, maar da's de achterliggende strategie. Ik heb het al gemeld: vreemde snuiters maken sinds kort hun opwachting hier (en elders). Hun intenties kan ik evenwel niet inschatten maar laten we vooral (proberen) open-minded te blijven.

Mensenlief, ik geef mijn mening, weliswaar als nieuweling op deze site, die ik trouwens al jaren bezoek en onmiddellijk ziet men ook hier al achterliggende strategieën en complotten.

Re: Patrick Haemers

mcfisto, u bent pecies heel erg in uw gat gebeten geweest toen ik het bericht plaatste dat Patrick Haemers door drie getuigen formeel werd herkend... Heel raar...

234

Re: Patrick Haemers

Eigenlijk zijn we op dit forum in feite niet meer zo geïnteresseerd in meningen, zeker niet buiten de hypothesen-katern. We willen feiten. Als jij hard kan maken dat het effectief om twee verschillende bendes gaat is dit zeer interessant, als je met logisch redeneren iets nieuws kan aanbrengen of in het licht kan plaatsen is dat ook interessant, maar gewoon zeggen "ik denk dit en dat", is niet voldoende. Als je de comfortzone goed kent: misschien zijn er oudere mensen die daders gekend hebben of ooit vreemde dingen hebben gezien? Dan ben ik één en al oor.

235

Re: Patrick Haemers

mcfisto wrote:

Mensenlief, ik geef mijn mening, weliswaar als nieuweling op deze site, die ik trouwens al jaren bezoek en onmiddellijk ziet men ook hier al achterliggende strategieën en complotten.

Je zou na 15 jaar wel beter moeten weten, mcfisto.

236

Re: Patrick Haemers

Ik geloof niet in complotten enz... De politie heeft de laatste decennia al veel zaken opgelost en goed werk geleverd. Dingen als de Bende van Nijvel, Dutroux, vuiniszakmoorden in Bergen,... heeft meer te maken met de politie/Rijkswacht-oorlog.

Re: Patrick Haemers

mcfisto wrote:

Is niet mijn bedoeling geweest op HIPA te kwetsen, bij deze mijn excuses.

Helaas, het kwaad is al geschiet. Als je de moeite had genomen om je een beetje in te lezen (ook over Haemers) had je wat genuanceerder kunnen reageren. Over de eerste en tweede periode en het evaluren van de z.g .n. bende staat genoeg beschreven hier op forum. Zou zeggen veel lees plezier de komende jaren.

238

Re: Patrick Haemers

Scaramouche wrote:

u bent pecies heel erg in uw gat gebeten geweest toen ik het bericht plaatste dat Patrick Haemers door drie getuigen formeel werd herkend... Heel raar...

Ik ben vooral in mijn gat gebeten dat die getuigen Patrick Haemers niet herkend hebben op de foto's die de rechercheurs hebben getoond in de periode na de overval en pas 4 jaar later na de aanhouding in Rio zijn ze ineens formeel.

Ik weet niet van waar jullie vandaan komen maar hier in het hart van de loden jaren tachtig denkt niemand over complotten of strategie van de spanning ofzo... eerder aan agenten die over de rooie zijn gegaan.

239

Re: Patrick Haemers

mcfisto wrote:

Ik weet niet van waar jullie vandaan komen maar hier in het hart van de loden jaren tachtig denkt niemand over complotten of strategie van de spanning ofzo... eerder aan agenten die over de rooie zijn gegaan.

Komaan zeg, dit is echt niet ernstig meer...

240

Re: Patrick Haemers

Charly wrote:

Eigenlijk zijn we op dit forum in feite niet meer zo geïnteresseerd in meningen, zeker niet buiten de hypothesen-katern. We willen feiten. Als jij hard kan maken dat het effectief om twee verschillende bendes gaat is dit zeer interessant, als je met logisch redeneren iets nieuws kan aanbrengen of in het licht kan plaatsen is dat ook interessant, maar gewoon zeggen "ik denk dit en dat", is niet voldoende. Als je de comfortzone goed kent: misschien zijn er oudere mensen die daders gekend hebben of ooit vreemde dingen hebben gezien? Dan ben ik één en al oor.

Je hoort hier vanalles, maar complotten, pffff komaan...