21

Re: Patrick Haemers

Documentaire over Patrick Haemers » YouTube

Re: Patrick Haemers

Bedankt voor de links Renne! Is Patrick Haemers hier onder invloed van cocaïne? Of ben ik hier nu subjectief aan het kijken? Hoeveel keer antwoord ie niet met "Hmmm?" terwijl hij de vraag wel degelijk begrepen heeft? Zijn gedrag in het algemeen doet het me gewoon vermoeden dat ie hier onder invloed zit. Bekijk ik de zaken te subjectief of zijn er andere die dat vermoeden?

23

Re: Patrick Haemers

Reckie's Son wrote:

Is Patrick Haemers hier onder invloed van cocaïne?

Uit zo'n een filmpje kan je dat niet zeggen natuurlijk,maar hij zal wel onder invloed zijn, maar hij kan er evengoed stoned zitten van de whiskey of de medicatie of van de weed of van éénder en wat. smile

Hij heeft mij zo'n nen indruk van "ik maak jullie wijs wat ik wil, ze kunnen mij toch niets maken". Ik kan het heel moeilijk geloven dat die man zelfmoord gepleegd heeft, het is misschien wel zo, maar ik blijf er aan twijfelen. Ik weet niet waarom maar ik heb een raar gevoel bij de historie; zogezegd kreeg hij geen drugs meer. Dan geloof ik eerder moord en zelfs dat hij nog zou kunnen leven. Een kennis zijn nonkel heeft Patrick Haemers nog bewaakt, die man doet daar maar vreemd over.

Hij zat al van 1989 vast, even in Brazilië en dan hier en dan na 4 jaar zelfmoord plegen, ik weet het niet net voor het proces. En met miljoenen op een rekening en een zoon, het verhaaltje is misschien wel te goed in elkaar gestoken van die zelfmoord. Het proces werd uitgesteld omdat er te weinig leden waren. Was dat uit angst of hebben er een paar het proces van bovenaf tegengehouden?

Re: Patrick Haemers

Inderdaad, het is moeilijk te bepalen van wat hij precies onder invloed is, ik noemde cocaïne door het gedrag dat hij vertoont, zijn attitude, en het feit dat hij een gekend cocaïne gebruiker was, maar zoals je zegt kan het net zo goed wat anders zijn, ik blijf echter met de indruk achter dat hij alvast van iets onder de invloed is. wink

Zoals je vast al kon lezen in het topic over de zelfmoord van Haemers vermoed ikzelf ook dat er een sterke geur aan de hele dood van hem zit.

25

Re: Patrick Haemers

Hij is dood! Maar de omstandigheden? Dood, zelfmoord of moord zullen we nooit weten!

26

Re: Patrick Haemers

Er blijkt op Facebook zelfs een heuse fanclub Patrick Haemers te bestaan. Ze hebben een openingsfeest gehouden in Le Jonathan in Brussel. Dit is de link » www.facebook.com

Re: Patrick Haemers

Interessant. Ik ken enkele foto's niet. Die vinden zich op de tweede pagina van foto's op Facebook en zijn door een zekere "Tartine Kingstol" geplaatst. Het ziet er naar uit dat zij zeer goed Patrick Haemers kende en dat zij heeft haar eigen prive foto's geplaatsd. Enkele van die foto's interessant zijn. Bijvoorbeeld, Patrick Haemers met een vrouw "MD", en Patrick Haemers in Amsterdam.

28 (edited by Hestur 13-10-2010 09:37)

Re: Patrick Haemers

Stunning, op foto 19 zie je op Haemers' gezicht, duidelijker dan ooit, een onvervalste, bruine vlek, ongeveer waar de robotfoto van Aalst hem plaatst.

Re: Patrick Haemers

Waarom zit er voor foto 13 een blauwe waas?

30

Re: Patrick Haemers

Hier zie je de reden van de "blauwe waas". Het is een foto van op het proces en ze hadden voor de bende speciaal een kooi gebouwd:

http://lh6.ggpht.com/_SHxThB8Wl4Q/TEtBw0sXfTI/AAAAAAAABOw/KiZOiVbqCTk/Patrick%20Haemers%208.gif

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube