361

Re: Patrick Haemers

P-51 wrote:

Ja, the end, ik was erbij en meer nog

Waar was je bij?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

362

Re: Patrick Haemers

Voor jou een vraag, voor mij een weet. Iets meer moeite doen, the end. Jij beschikt over inside information ... doe er dan ook iets nuttigs mee en blijf niet langer op de vlakte. Wie was de killer?

the end wrote:

Waar was je bij?

Fan van Peter Gabriel ? Scratch my back and I'll scratch yours. Time is running out, the end.

Re: Patrick Haemers

edd wrote:

De postzak komt uit het land met de vreemde taal?

Volgens David komt die uit de Overval te Verviers op 4 november 1985, wat best zou kunnen als ik allerlei elementen vaststel. Uit verschillende andere gegevens omtrent die overval blijkt dat Haemers te Verviers een betrokken dader was:

  • sleutel gevonden bij een huiszoeking (1987) bij Haemers; sleutel die correspondeert met het contactslot als in de BMW die betrokken was bij de overval te Verviers

  • twee getuigen die menen - zij het met reserves - Haemers herkend te hebben in de context van de overval te Verviers

  • Haemers zelf ,alsook Tyack, die verschillende keren duidelijk hebben verklaard, en Haemers zelfs in een verhoor, betrokken te zijn geweest bij de overval te Verviers. Haemers heeft later die verklaring ingetrokken met de weinig geloofwaardige boodschap dat hij een en ander gehoord had van "een" dader (dader die hij nooit bij naam genoemd heeft).

364

Re: Patrick Haemers

P-51 wrote:

Voor jou een vraag, voor mij een weet. Iets meer moeite doen, the end. Jij beschikt over inside information ... doe er dan ook iets nuttigs mee en blijf niet langer op de vlakte. Wie was de killer ?

Wil je echt dat ik zoek waar jij bij was? Wat is jou (meer)waarde op het forum (scratch)? Wat ben je met een naam als je deze niet kan plaatsen in het dossier? Wees gerust dat ik info deel achter de schermen en dat deze die info krijgen snappen wat ik bedoel dat je met een naam alleen niet veel bent;

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

365

Re: Patrick Haemers

P-51 wrote:

Voor jou een vraag, voor mij een weet. Iets meer moeite doen, the end.

(bewust) niet dit komt uit een past van jou, je weet welke en ook waarom je dit bewust schrijft. Ik denk maar zeker ben ik niet dat er daaromtrent een post van jou ooit verwijderd is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

366

Re: Patrick Haemers

the end wrote:
P-51 wrote:

Voor jou een vraag, voor mij een weet. Iets meer moeite doen, the end.

(bewust) niet dit komt uit een past van jou, je weet welke en ook waarom je dit bewust schrijft. Ik denk maar zeker ben ik niet dat er daaromtrent een post van jou ooit verwijderd is.

Ach, ik weet immers niets, the end. Dat heb ik al meermaals gepost. Houden zo, denk ik dan. Succes nog met jouw speurwerk.

367

Re: Patrick Haemers

De info die jullie beiden hebben over de reus. Is die bekend bij de CWB?

Re: Patrick Haemers

Het ontbreken aan tromgeroffel, toeters en bellen maakt The End wederom een intrede door te stellen dat Patrick Haemers niet-aanwezig was te Aalst, maar zich achter de tralies bevond tijdens de laatste gekende bende raid. Meer zelfs, hij geeft blijk de naam van de killer te kennen, maar wenst deze niet te delen omdat een naam niets betekend zonder context.

In mijn beknopte mening bestaan er twee manieren om jouw posts te verklaren The End.
a) Je beschikt over inside informatie welke je niet wenst te delen aangezien je het leuk vindt meer te weten, en andere in het ongewisse te laten.
b) Je plaatst berichten in functie om het huidige doolhof nog groter te maken.

Zelf geef ik jou het voordeel van de twijfel, je hebt tenslotte het recht zoals eenieder om te posten wat je wenst zolang we allen respect hebben voor elkander.
Misschien helpt het wel om jouw stelling wat te onderbouwen. Hoe bewijs jij dat Patrick niet aanwezig was en dat David + de dame achter de kassa fout waren.

369

Re: Patrick Haemers

En dat ook de adjunct directeur die Libert herkende ernaast zat.

370

Re: Patrick Haemers

Insp. Witse wrote:

door te stellen dat Patrick Haemers niet-aanwezig was te Aalst, maar zich achter de tralies bevond tijdens de laatste gekende bende raid. .

Hier verdraai je mijn woorden. Haemers was vrij ten tijde van de aanslag in Aalst. Wat ik schrijf is dat er een grote blonde dader is die in 85 ook bij de aanslagen betrokken was en eerder ook bij feiten van de periode 82/83. Ik heb het over die dader.

En verder over Aalst is er verdorie iemand dit weet waarom ze juist Aalst gekozen hebben, wat het motief was? En over de killer; er zijn getuigen die hem ontmoet hebben. .

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.