381

Re: Patrick Haemers

Er werd hier blijkbaar met groot gemak vergeten dat Ciolini (CIA-agent en waarschijnlijk ook Mossad) sedert 1984 de bende Haemers infiltreerde. Volgens Haemers waren zijn opdrachtgevers de topadvocaten Vander Elst en Dumont met een link naar het VDB milieu en naar de ministers Gol, W.D. en Cools.

"According the Atlas report; W. D. had been eating out of the hand of Felix Przedborski."

Bron » books.google.be

De verklaringen van Haemers werden nooit ernstig genomen. Laat ons de vraag omgekeerd stellen. Waarom zou Ciolini de bende Haemers infiltreren indien deze bende niets met terro te maken had? Volgens the end is er iets specifiek aan Ciolini dat nog niemand opgevallen was.

the end wrote:

Er is iets specifieks ivm Ciolini dat niemand al is opgevallen.

En dat is? Die vraag stelde Ben in de maand mei indien ik mij niet vergis. Vijf maanden later en nog geen antwoord. Wachten op een antwoord van The End is dus ongeveer hetzelfde als wachten op Godot, niet aan mij besteed.

Ik heb ook iets ontdekt, er was lang geleden een lek van staatsveiligheid naar twee journalisten. Op zich geen groot probleem (alhoewel strafbaar) ware het niet dat deze lek er voor zorgde dat iemands leven in gevaar gebracht werd. Diezelfde stukken zijn momenteel in handen van sommige forumleden. Ik hoop dat ze nuchter genoeg zijn om hiermee om te gaan.

Enig opzoekingswerk stelt mij wat dat betreft niet gerust. En ik heb nog iets ontdekt. Vorige week zijn twee forumleden voor de Delhaize van Aalst en voor het oog van talrijke klanten gefouilleerd en geïntimideerd. Zogezegd omdat men één van de twee verdacht van druggebruik. De twee belachelijk maken voor het oog van iedereen volstond blijkbaar. Voorlopig toch. Heeft iemand toevallig deze scene gezien?

Ik heb de indruk dat men in Aalst zeer zenuwachtig is want er werden nog twee andere ploegen ter versterking opgeroepen.

382

Re: Patrick Haemers

Ciolini heeft meer met de bende te maken dan velen denken en dit al van in het begin bij Waver. Dit is ook de periode dat de andere blonde dader actief is en Haemers opgesloten zat.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Patrick Haemers

En de ping tafel pong tennis is begonnen smile

384

Re: Patrick Haemers

coconut wrote:

En ik heb nog iets ontdekt. Vorige week zijn twee forumleden voor de Delhaize van Aalst en voor het oog van talrijke klanten gefouilleerd en geïntimideerd. Zogezegd omdat men één van de twee verdacht van druggebruik. De twee belachelijk maken voor het oog van iedereen volstond blijkbaar. Voorlopig toch. Heeft iemand toevallig deze scene gezien?

Ik heb de indruk dat men in Aalst zeer zenuwachtig is want er werden nog twee andere ploegen ter versterking opgeroepen.

Er is een forumlid die een oproep deed ivm ex rijkswachters om zich kenbaar te maken en goed op de hoogte is van de DEA in Aalst. hebben ze gereageerd op die oproep?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

385

Re: Patrick Haemers

Daar zeg je wat. Ik denk dat je voor één keer de nagel op de kop slaat. Koppel dit aan een post van een slachtoffer en dan weet je dat een bepaalde groep uit Aalst zich verraden heeft. Ik weet dat ze meelezen En ik ken hun trucjes om van oa slachtoffers daders te maken (denk maar aan het forumlid wiens wagen uit het kanaal in Vilvoorde gehaald werd met in de koffer).

Het verbaasde mij dan ook zeer erg dat ze geen drugs bij het forumlid vonden, ook één van hun gekende trucjes. Het wordt dus dringend tijd dat er iets gaat gebeuren. Hoe "intouchable" moeten die bompa gangsters uit Aalst zich voelen? Dat is dus de reden waarom ik het feit op het forum plaatste. Wij denken allemaal ... allé, na meer dan 30 jaar, dat kan toch niet. Ja dus! Hallucinant.

386

Re: Patrick Haemers

coconut wrote:

Ik weet dat ze meelezen En ik ken hun trucjes om van oa slachtoffers daders te maken. ( denk maar aan het forumlid wiens wagen uit het kanaal in Vilvoorde gehaald werd met in de koffer.........)

coconut wrote:

Dit is mijn allereerste post. Ik ben hier al dagen aan het meelezen en het is moeilijk om door de bomen het bos nog te zien. Wat betreft welke piste moeten we volgen zegt mijn buikgevoel mij begin bij de slachtoffers. Ik denk dat je kan stellen dat heel wat slachtoffers geen toevallige slachtoffers waren. Ik zou eigenlijk moeten schrijven doden ipv slachtoffers want ook mededaders of getuigen of afpersers of schuldenaars zijn gedood of zijn "omgekomen". Volgens hetgeen ik hier gelezen heb zijn sommige slachtoffers niet echt onschuldig en chanteerden zij mogelijke opdrachtgevers..

Was die persoon die een getuige in diskrediet trachtte te brengen toevallig ook geen klant van de Pomp?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

387

Re: Patrick Haemers

Geen idee, of toch niet dat ik mij herinner. Voor de zoveelste keer. In de pomp kwamen ook andere mensen dan die extreem rechtse figuren, of bikers, of weet ik veel.

Je blijft mij maar naar die verdomde pomp sturen. Tevergeefs. Ik heb die getuige onlangs nog gesproken. Hij kan de persoon beschrijven maar hij weet nog altijd niet wie het was. En ik zal je nog een cadeau doen, ook de Top Ten kwam ik wel eens binnen. Wij wisten, wij voelden dat we er tussen zaten maar thats it. In die tijd naar de rijkswacht bellen en zeggen "wij hebben de bende van Nijvel gezien" hielp geen snars. Het enige resultaat was uitgelachen worden door de rijkswacht. Of te horen krijgen; "we zullen de Bende eens sturen". Maar er is wel één iemand uit het Vilvoordse die er in geslaagd is de hoogste magistraat van zijn toren te krijgen. Helaas niet met een ontslag maar met een promotie naar Den Haag. Dat kwam hem waarschijnlijk goed uit want dan zat hij dichter tegen de Yab Yum. En we zijn er in geslaagd een pedopriester en notoir bezoeker van de Jonathan uit Vilvoorde te krijgen en naar Dendermonde te sturen, via promotie natuurlijk, alwaar hij zijn werkzaamheden kon herbeginnen en er zelfs waarschijnlijk twee moorden pleegde. En zich in de Aalsterse drugscene stortte. In de grote rivier van de Bende zijn dit slechts kleine steentjes.

388

Re: Patrick Haemers

coconut wrote:

Ik weet dat ze meelezen En ik ken hun trucjes om van oa slachtoffers daders te maken (denk maar aan het forumlid wiens wagen uit het kanaal in Vilvoorde gehaald werd met in de koffer).

Wat geen idee? Je post er wel over, de klant van de Pomp die dit veroorzaakte weet je dan weer niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

389

Re: Patrick Haemers

Wat een misverstanden, waar heb je het nu eigenlijk over? Ben je nu bezig met de wagen in het kanaal of met de getuigenis van Belly?
Ik kan niet meer volgen. Spreek nu toch aub eens klare taal.

390

Re: Patrick Haemers

Misverstanden? Je weet toch wel goed wat je schrijft hoop ik. Er is maar "één" forumlid die aan die voorwaarden voldoet waar jij het over hebt; En ja een klant van de Pomp zat in die trukendoos.

coconut wrote:

Ik weet dat ze meelezen En ik ken hun trucjes om van oa slachtoffers daders te maken (denk maar aan het forumlid wiens wagen uit het kanaal in Vilvoorde gehaald werd met in de koffer).

Weet je nu wat je geschreven hebt?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.