481

Re: Patrick Haemers

club_le-happy-few wrote:

Ik krijg een ongemakelijk gevoel bij die Adam (onderzoek Dutroux was niet bepaald... ik ga zwijgen).

Ik ook, en ik geloof ook absoluut niet in de piste Sliman's en co.

Re: Patrick Haemers

Idefix wrote:
club_le-happy-few wrote:

Ik krijg een ongemakelijk gevoel bij die Adam (onderzoek Dutroux was niet bepaald... ik ga zwijgen).


CleverTrevor wrote:

Niet oninteressant wat die meneer Adam hier voor onze voeten slingert. Nooit gehoord van die Slimans, maar dat wil niks zeggen.

Dat de speurders in Charleroi dit spoor lijken te negeren, zal wel weer liggen aan de stammenstrijd die hier al vaker een onderzoek om zeep heeft geholpen. De boerkes uit Neufchâteau werden bij de affaire-Dutroux eerst ook niet serieus genomen door hun collega's uit Charleroi, maar ze hebben ze wel opgelost. Ik meen me overigens wel te herinneren dat er in het bendedossier wel ooit sprake is geweest van sporen naar Noord-Franse gangsters. Was dat deze groep? Via Maubeuge was er in elk geval een link.

Iedereen staart zich blind op de rijkswacht, WNP en Bouhouche/Beijer, maar feit blijft dat al die pistes niks opleverden.

Zo is het !!!!!!

Iedereen staart zich blind op de rijkswacht en Bouhouche en Beijer maar feit blijft dat al die pistes NIKS opleverden.

Zoals edd, Luc paaard, kenza en fenix al zeiden.
De nieuwe sporen (Piro, Zuid-afrika, Kester, Lesinnes,..) allemaal nauwelijks of zelfs gewoon NIET onderzocht!!!!

Akkoord met wat betreft de nieuwe sporen.
Maar de rol van de rijkswacht in Aalst staat buiten kijf.  Ik woonde daar en heb de rijkswacht duidelijk zien klungelen.
En dat was niet één dag hè, maar 37 dagen.

Re: Patrick Haemers

Idefix wrote:

Denk even met een fris hoofd…

…wel, als het klungelaars waren zoals je zegt, dan telde dit tegenover gelijk welke tegenpartij die goed voorzien was van wapens…
…wat maakte deze modale rijkswachters met een toen zeker niet overdreven hoog loon dan goede acteurs dat ze ‘de Bende van Nijvel’ zou geholpen hebben?

Dat is wat er moest geloofd worden!!!!

Ik zeg je dat de zichtbare Rijkswachters in Aalst valse rijkswachters waren. Als ik spreek over klungelen dan bedoel ik dat ze heel graag hadden dat iedereen het kon zien.
Ik spreek van minstens 7 man ter hoogte van de Parklaan. Maar ik laat je heel graag in je geloof Idefix. Wij hebben het alleen maar meegemaakt vanaf de eerste minuut en wij zijn allemaal fantasten en hebben het verkeerd voor.  Nogmaals ik nodig je uit .
Mocht blijken dat jij met reden van praat en een vooraanstaand persoon bent die het dossier van Aalst door en door kent dan zwijg ik in alle talen.

Re: Patrick Haemers

Idefix wrote:
Believer Murcielago wrote:

Ik zeg je dat de zichtbare Rijkswachters in Aalst valse rijkswachters waren. Als ik spreek over klungelen dan bedoel ik dat ze heel graag hadden dat iedereen het kon zien.
Ik spreek van minstens 7 man ter hoogte van de Parklaan.


Believer Murcielago wrote:

Akkoord met wat betreft de nieuwe sporen.
Maar de rol van de rijkswacht in Aalst staat buiten kijf.  Ik woonde daar en heb de rijkswacht duidelijk zien klungelen.
En dat was niet één dag hè, maar 37 dagen.

Het zal voor iedereen duidelijk zijn, behalve voor mij.
Heb een beetje geduld dus met mij, ik luister naar je verhaal.

De hele ploeg rijkswachters zijn dus vervangen geweest door valse rijkswachters, zeg je.
En was dit dan enkel op de dag van de aanslag te Aalst of gedurende de 37 dagen die je vermeld?

Tijdens die 36 dagen verliep alles heel vlotjes.
De BOB kwam bewaken aan de Parklaan, niet de parking, en werden ze dagelijks afgelost door de stadspolitie van Aalst. Het R4tje van de Bob reed weg en de combi van de polie kwam eraan.
Behalve op 9/11/85 op de Parklaan ;
1 R4tje beige en 2  mensen van BOB.
1 R4tje wit met een officier van de RW
2 zwaar bewapende mannen aan de huisnummers 205 & 207 ( dit is het huisnummer waar Albert Vanden Abiel en ik woonde)
3. Ford Taunus beige met 3 mensen.

Toen één van de reuzen uit de Taunus stapte en richting Delhaize ging( voorkant Parklaan)
Reden beide R4tjes met gedoofde lichten weg. Het beige R4tje maakte iets verder rechtsomkeer om de 2 gewapende mannen op te halen. Ze reden pas weg en de overval barstte los. Dit is wat wij zagen.

Re: Patrick Haemers

Idefix wrote:
Believer Murcielago wrote:

Ik zeg je dat de zichtbare Rijkswachters in Aalst valse rijkswachters waren. Als ik spreek over klungelen dan bedoel ik dat ze heel graag hadden dat iedereen het kon zien.
Ik spreek van minstens 7 man ter hoogte van de Parklaan.


Believer Murcielago wrote:

Akkoord met wat betreft de nieuwe sporen.
Maar de rol van de rijkswacht in Aalst staat buiten kijf.  Ik woonde daar en heb de rijkswacht duidelijk zien klungelen.
En dat was niet één dag hè, maar 37 dagen.

Het zal voor iedereen duidelijk zijn, behalve voor mij.
Heb een beetje geduld dus met mij, ik luister naar je verhaal.

De hele ploeg rijkswachters zijn dus vervangen geweest door valse rijkswachters, zeg je.
En was dit dan enkel op de dag van de aanslag te Aalst of gedurende de 37 dagen die je vermeld?


Dat zo een hele ploeg en dus eigenlijk de gehele Brigade Aalst, maar volgens de complottheorie dus zelfs landelijk, meewerkte met de overvallen of dat een hele ploeg (en eigenlijk verschillende ploegen in de realiteit) zou vervangen zijn door "valse " Gendarmes is toch echt niet te geloven hoor. Eigenlijk zelfs totaal onmogelijk. Vergeef het mij maar dat kan dus echt niet!!
En ik weet dan ook niet, maar verduidelijk ons hier allemaal Believer M, waarom je dit zegt. Maar wie A zegt moet ook B zeggen en dus ja doe ons klaar en helder dit alles uit de doeken aub?

Re: Patrick Haemers

Was mijn post niet duidelijk misschien?! Ik spreek niet over een volledige brigade hè. Ik moet mij niet meer verduidelijken mijn verhaal staat hier sinds 2008 op dit forum. Wat wij gezien hebben, hebben we gezien, daar bestaan Pv’s van. Bewijzen van de intimidaties van de Rijkswacht. In mijn omgeving hebben 3 mensen dezelfde verklaringen afgelegd. Zoek op alles wat met Murcielago te maken heeft. Ik hoef je niets te bewijzen of te verduidelijken.

Re: Patrick Haemers

Een vraag van Murcielago : wanneer  werd u ondervraagd over wat u zag ?
Dank u voor  uw antwoord.

Re: Patrick Haemers

Believer Murcielago wrote:
Idefix wrote:



Het zal voor iedereen duidelijk zijn, behalve voor mij.
Heb een beetje geduld dus met mij, ik luister naar je verhaal.

De hele ploeg rijkswachters zijn dus vervangen geweest door valse rijkswachters, zeg je.
En was dit dan enkel op de dag van de aanslag te Aalst of gedurende de 37 dagen die je vermeld?

Tijdens die 36 dagen verliep alles heel vlotjes.
De BOB kwam bewaken aan de Parklaan, niet de parking, en werden ze dagelijks afgelost door de stadspolitie van Aalst. Het R4tje van de Bob reed weg en de combi van de polie kwam eraan.
Behalve op 9/11/85 op de Parklaan ;
1 R4tje beige en 2  mensen van BOB.
1 R4tje wit met een officier van de RW
2 zwaar bewapende mannen aan de huisnummers 205 & 207 ( dit is het huisnummer waar Albert Vanden Abiel en ik woonde)
3. Ford Taunus beige met 3 mensen.

Toen één van de reuzen uit de Taunus stapte en richting Delhaize ging( voorkant Parklaan)
Reden beide R4tjes met gedoofde lichten weg. Het beige R4tje maakte iets verder rechtsomkeer om de 2 gewapende mannen op te halen. Ze reden pas weg en de overval barstte los. Dit is wat wij zagen.


Zoals ik het begrijp, kwam geen van de moordenaars  met de Golf.
Die stond al op de  parkeerplaats en ze hadden  de sleutel gekregen .
Heb ik gelijk ?

489

Re: Patrick Haemers

En kunnen we nu verder praten over Haemers die uit de Taunus stapte? Wie waren die andere 2 die erbij zaten? Iemand had er ook een vrouw in herkend? Tyack? En die derde zou mi Lacroix kunnen zijn. Om dan bij Kapplan te komen die de wagen van de getuige gestolen heeft. Dus het Taunus gedeelte vermoed ik bende Haemers. Zoals altijd mijn eerste gedacht. De beige R4 die terugkeerde om de zwaar gewapende mannen op te pikken Bouhouche en? Bonkoffsky?? Samen hebben ze dan voor een vlotte aftocht gezorgd. Die witte R4 rijkswachtoverste officieel? Wie? Wie was van dienst?  En dan de golf met figuren die bij podevijn over de vloer kwamen?

490

Re: Patrick Haemers

Ik vermoed, bij gebrek aan bewijzen op dit moment, dat de Fam. VDS gebotst is op figuren van bij Podevijn. Rebecca kan ene herkend hebben toen ze riep: niet schieten, dat is mijn papa. Alsof ze wilde zeggen, je kent ons toch? Reden des te meer om ze alle drie af te maken. De reden, heb ik het raden naar. Die afvallige RW, die nog sterker wilde staan? Die gedegradeerd waren en om wraak te nemen tegen het systeem en hun collega's die het rechte pad bewandelen? Of hogere belangen? Ik vermoed het laatste aangezien er teveel gedaan is om de zaak niet op te lossen. Van hogerhand dus. Dan kan ik maar 1 reden bedenken: De Cercle die steeds sterker wilde zijn . De macht van de macht vergroten. Delhaize werd een belangrijke speler met buitenlandse expansie. Verplichte toetreding van de Cercle met onder terreur aandelen te verkopen. Daar komen we in het spinnenweb van prostitutie, rose balletten, drugs...mijn gedacht