31

Re: Nieuws

Forum

Om de inhoud van dit forum te beschermen is het jammer genoeg niet meer mogelijk voor leden om hun eigen berichten aan te passen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

32

Re: Nieuws

Forum

Naar aanleiding van een discussie die ik had met forumlid K&, besloot K& om zijn forumberichten aan te passen met een punt (.). Daarop heb ik jammer genoeg de beslissing moeten nemen om het wijzigen van berichten niet meer mogelijk te maken voor leden (zie hierboven). Aan de hand van de forumdatabase heb ik geprobeerd om de meeste berichten te reconstrueren. Indien dat niet mogelijk was, heb ik de berichten verwijdert en sommige conversaties moeten aanpassen.

Ik betreur natuurlijk deze beslissing en hoop dat ik dit met K& alsnog kan oplossen.

Documentatie

Het topic Documentatie heeft een ander doel gekregen. Het moet vanaf nu een verzamelplaats worden voor dossiers. Op dit moment vind je er nog maar twee dossiers (Atlas, Van Brussel & De Jonghe, ...), maar ik hoop dat het in de toekomst nog zal groeien. Heb je zelf dossiers, dan mag je deze hier toevoegen. Het overzicht met de boeken, artikels, filmpjes, ... vind je vanaf nu in het topic Bibliografie.

RSS

De RSS-feed van het forum zou normaal gezien niet meer werken. Om de hoogte te blijven van de nieuwste reacties, raad ik de voorpagina van de website aan of de optie Toon recente bijdragen.

Forumregels

De forumregels hebben een kleine update gekregen. Graag had ik de leden van dit forum eveneens attent gemaakt op deze passage uit de forumregels: "Wij behouden ons het recht om bovenstaande regels op elk moment aan te passen. Wij behouden ons het recht deze regels naar eigen goeddunken toe te passen met als einddoel het algemene welzijn van dit forum. Heb je opmerkingen of suggesties met betrekking tot deze regels, doe dit dan bij voorkeur via e-mail." Meestal laat ik via dit topic weten wanneer de regels aangepast worden, maar dat gebeurt niet altijd. Deze regels worden regelmatig nagekeken en worden regelmatig verbeterd. De forumregels zijn zoals de grondwet, iedereen wordt geacht deze te kennen.

Opmerkingen of feedback? Laat iets weten via mail of het forum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

33

Re: Nieuws

Onderzoek

Toen het forum werd opgestart, was het de bedoeling dat het de structuur van de website zou volgen. In de loop der jaren heeft het forum echter een extra taak gekregen: het moest een encyclopedie worden over deze zaak. De structuur van de website was echter niet de beste manier om dit te doen. Daarom zijn er in de laatste maanden tal van aanpassingen gebeurd aan het forum.

Als laatste werd vandaag het onderdeel "Onderzoek" aangepast. De nieuwe structuur is als volgt:

  • Speurders: Een overzicht van speurders uit het Bende-dossier.

  • Magistraten: Een overzicht van magistraten uit het Bende-dossier.

  • Onderzoeksdaden: Een overzicht van onderzoeken die gebeurd zijn.

  • Rijkswacht: Dit is momenteel nog een apart onderdeel. Ik moet hier nog over nadenken wat ik ermee ga doen.

Wat is er met het onderdeel "Bendecommissie" gebeurd? De verslagen zijn verhuisd naar het nieuwe onderdeel Documentatie en discussie over de commissies kan bij het onderdeel Onderzoeksdaden (Bendecommissie I | Bendecommissie II).

Opmerkingen of suggesties zijn altijd welkom » Feedback

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

34

Re: Nieuws

Forum

Het forum-onderdeel "Regels en Gedrag" is vandaag verwijderd.

  • De forumregels zijn verhuisd naar de website » Info

  • De informatie over de opmaak van berichten is verhuisd naar het onderdeel Mededelingen » Opmaak berichten

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

35

Re: Nieuws

Forum

Heb je een interessante website gevonden die je graag wil delen? Doe dit dan in het nieuwe topic Websites.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

36

Re: Nieuws

YouTube en Google

Het is sinds kort eindelijk mogelijk om je naam van je YouTube-account aan te passen. Ik heb hiervan dan ook onmiddellijk gebruik gemaakt. Vanaf nu is de naam: Bende van Nijvel (al heb ik nog getwijfeld over de naam Bendevannijvel.com).

Blijkbaar kreeg je bij deze naamwissel er ineens een Google Plus pagina bij. Niet dat ik dit per sé wou, maar vanaf nu is deze site ook te vinden op Google Plus (al moet ik er nog wel over nadenken of ik dit ook ga onderhouden) » plus.google.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

37

Re: Nieuws

Rijkswacht

Het forum-onderdeel "Rijkswacht" is vandaag afgesloten. De inhoud is verspreid over het forum, vooral naar de onderdelen Speurders en Onderzoeksdaden. Bij het onderdeel Organisaties vind je vanaf nu een algemeen topic over de Rijkswacht (en de Gerechtelijke Politie).

Opmerkingen of suggesties? Geef ons jouw feedback.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

38

Re: Nieuws

Forum

In het onderdeel Algemeen is een nieuw topic geopend » Liquidaties. Het is een samenvoeging van twee topics: Wie wist er teveel? van Hestur en Cadaveri Eccellenti van Merovinger.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

39

Re: Nieuws

Magistraten

In het onderdeel Magistraten is een nieuw onderwerp geopend » Wiki. Hier vind je een korte omschrijving van de verschillende magistraten (onderzoeksrechters, substituten, ...) en een link naar de verschillende personen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

40

Re: Nieuws

Forum

Vandaag is er heel wat nieuwe informatie verschenen op het forum over de "Bende van De Pomp". Om deze informatie overzichtelijk te houden, kan het zijn dat verschillende reacties ofwel verplaatst, ofwel aangepast zijn. Kort samengevat gaat de Bende van De Pomp over » Bruno Vandeuren, Willy Van Cutsem, Jean-Luc Baugniet, Café De Pomp, de overval in Waver en Beau Site in Brussel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube