41

Re: Nieuws

Forum

Dit weekend heb ik het topic over Nijvel zonder commentaar gesloten en vandaag terug geopend. Een aantal reacties in dat topic zijn verwijderd. Graag vraag ik ook aan iedereen om deze "Open brief" uit 2010 nog eens te lezen » Forum

Indien je niet akkoord bent met een beslissing die ik maak, gelieve dit dan via mail te laten weten en niet op het forum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

42

Re: Nieuws

Forum

Ik heb vandaag wat gewerkt aan de indeling van het forum en dan vooral binnen het hoofdstuk "Motief".

Het topic over de Strategie van de Spanning is volledig verdwenen. Alle informatie uit dat topic vind je nu hier » Forum

Het topic "Amerikaanse geheime diensten" dat binnen het forum Strategie van de Spanning is stond is ook verdwenen. De informatie is opgesplitst en te vinden binnen Organisaties » CIA | OPC-CS

Het topic over de moord op Edmond Vissers en Maria-Louiza Vanruykensvelde is verhuisd. Je vindt het vanaf nu in het forum Andere » Sint-Joris-Weert: 3 Februari 1985

Het topic Libanese Connectie heeft een andere naam gekregen » Wapenhandel

Website

Naamsverandering: het hoofdstuk "Gevaarlijke na-apars" heeft vanaf nu de naam Imitators.

Je heb zelf suggesties hoe de indeling van het forum beter kan of opmerkingen over de huidige aanpassingen? Geef deze dan zeker door via mail of via het topic Feedback.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

43

Re: Nieuws

Website

Er waren gisterenavond problemen met de bereikbaarheid van de website. Hierdoor lag de website enkele uren uit en was een gedeelte van de informatie verdwenen. Dit kwam omdat het hostingbedrijf een update aan het doen was aan hun servers (slechte timing smile).

De problemen zijn nu opgelost, alle informatie staat terug en het forum is terug volledig toegankelijk. Bedankt voor jullie geduld.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

44

Re: Nieuws

Website

Een paar kleine aanpassingen:

De sociale iconen in de zijbalk zijn kleiner gemaakt. Je vindt er nu ook de link naar de RSS-feed van de site en een mail-snelkoppeling.

Het probleem met de grote van de twee foto's in slider bovenaan is opgelost. Ze zijn nu allebei even groot. Hierdoor verspringt de pagina niet meer.

Het nieuwsarchief in de zijbalk is nu op een andere manier te vinden. Je ziet er nu een keuzemenu met drie tabs: Recent (vijf laatste nieuwsberichten), Archief (waar je het archief per maand en alle tags kan vinden) en Populair (hier komen - denk ik - de meest gelezen nieuwsberichten).

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

45

Re: Nieuws

Website

Dankzij de nieuwe technologie achter de website is het voor mij veel eenvoudiger om nieuwsberichten en artikels te plaatsen. Eén van de eerste resultaten is een nieuw nieuwsdossier: de opgravingen in het Bois de la Houssière in 2004. Alle artikels vind je hier » Nieuws

Er stonden al wel een aantal nieuwsberichten over deze opgravingen op de site maar nu zijn er een pak bijgekomen. Zo zullen er de komende dagen en weken nog wel meer nieuwsberichten bijkomen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

46

Re: Nieuws

Forum

Het forum telt heel veel links naar de website. Door de nieuwe site zijn zo goed als al deze links "dood" omdat ik de inhoud heb moeten overzetten. Er bestaat een manier om deze links snel aan te passen via de database. Dus binnenkort zou dit opgelost moeten zijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

47

Re: Nieuws

Forum

Ik heb een handleiding gekregen hoe ik mijn dode links op het forum snel kan aanpassen. Ik ben hier nu mee bezig en verwacht hier redelijk snel klaar mee te zijn.

Website

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, gebruik ik voor de nieuwe website Wordpress. Het voordeel van dit systeem is de grote hoeveelheid plug-ins. Deze staan allemaal gegroepeerd op een website van Wordpress. Iedereen mag altijd plug-ins doorgeven als je denkt dat deze handig zijn voor deze site » wordpress.org/plugins

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

48

Re: Nieuws

Forum

Een nieuw-suforum in de categorie Daders » Bende Farcy

Alle "dode links" op het forum zijn aangepast. Moest je er toch één tegenkomen, mag je deze altijd doorgeven.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

49

Re: Nieuws

Tijdlijn

Vandaag ben ik begonnen aan de tijdlijn en die zal er iets anders en moderner uitzien als het klaar is. Hier vinden jullie in ieder geval al een preview » Tijdlijn

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

50

Re: Nieuws

Website

Jean-Marie Tinck heeft nu zijn eigen pagina op de website. Op dit moment is het enkel het fantastische overzicht dat forumlid Floris heeft gemaakt » Daders

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube