471

Re: Verjaring

Geheel toevallig vernam ik op een blauwe maandag een aantal "toevalligheden" die mij er nu 100% van overtuigen dat de waarheid nooit aan het licht zal komen. Het land zou inderdaad daveren op zijn grondvesten. De angst zit er nog steeds, en blijkbaar terecht, diep in bij mensen die iets toevallig meemaakten.

Re: Verjaring

Oei, dat ziet er heel interessant uit ctrix... "Toevallige getuigen"?

473

Re: Verjaring

Scaramouche wrote:

"Toevallige getuigen"?

Tja, zo kunnen we allemaal het forum vol posten hé ...

474

Re: Verjaring

Ja, dat is ook al meermaals gebeurd he, met dat verschil dat het soms dagen of weken lang volgehouden werd. Ik zeg dit 1 keer, en daar zal het bij blijven. Ik heb genoeg gezegd. Alleszins, mij kan niemand ooit nog overtuigen dat dit gewoon banditisme was, alle pogingen van onze forumbeheerder ten spijt. Het potje moet dicht blijven, dat is heel duidelijk. Ik hou het hier wel nog wat in de gaten, tegen beter weten in, maar je weet nooit ...

475

Re: Verjaring

ctrix wrote:

Alleszins, mij kan niemand ooit nog overtuigen dat dit gewoon banditisme was, alle pogingen van onze forumbeheerder ten spijt.  Het potje moet dicht blijven, dat is heel duidelijk.

De woorden 'gewoon banditisme' dan men daar zeker niet opkleven. Als het gewoon banditisme zou geweest zijn was er geen overheveling van het dossier geweest.

476

Re: Verjaring

Leo, een door mij erg gewaardeerd forumlid (ik moet dat niet onder stoelen of banken steken) schreef dit in 2011 (we zijn 13 j later):

"Om dit feit (misdaden tegen een bevolkingsgroep) te ontkrachten koos de Belgische Justitie voor de benaming "Bende OVERVALLEN". Het waren echter geen "bende-overvallen". Er moest iets verdonkermaand worden waar het klootjesvolk geen benul van had. Het was een correctie van politiek wangedrag. Het verduisteren van zaken waar de bevolking geen zaken mee heeft. Het instant houden van een politiek aureool. En we knikken steeds maar ja."

Dit klootjesvolk Leo wordt elke dag opnieuw bedrogen door de politiek. Ik kan daar elke f..ing dag een voorbeeld van geven, echt elke f...ing dag, omdat ik de politiek met even grote belangstelling volg als het forum.

Ik zou een voorbeeld van vandaag kunnen geven, net zoals ik een voorbeeld van gisteren zou kunnen geven. Gisteren ging het in het parlement over een vergoeding die mensen kunnen krijgen na het overlijden van hun partner wanneer deze op relatief jonge leeftijd overleden is. Ik denk zelfs dat die vergoeding tot 1500 euro per maand kan gaan (afhankelijk van de gezinssituatie). Wat blijkt of bleek, een grote groep mensen heeft deze vergoeding niet aangevraagd omdat ze van niets wisten (ik wist het ook niet trouwens). Maar uit de gesprekken van gisteren bleek eveneens dat deze vergoeding alleen voorzien was voor gehuwden (dus niet voor samenwonende partners met kinderen). De discussie die volgde ging over de vraag of dit moest uitgebreid worden naar partners.

Helemaal op het laatste kwam de PVDA tussen met slechts een paar zinnen. Hij zei: "doe voor de bevolking hetgeen jullie gedaan hebben voor jullie zelf en hij wees naar het parlement. Wat bleek, wat de parlementsleden betrof was de wet enigszins anders want voor die groep bleek het woord partner voldoende.

Het klootjesvolk wordt bedrogen waar het bij staat.

Misschien een stom voorbeeld maar het illustreerde alweer hoe de politiek beslist wat goed is voor de politiek. De niet verjaring van het dossier komt diezelfde politiek ook goed uit. Al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat in onze buurlanden moord al lang niet meer verjaarde.

De woorden "correctie van politiek wangedrag" zullen mij nog heel lang bij blijven Leo. Als we het dan toch over een bende moesten hebben hadden we het beter "De Bende van België genoemd".

België had beter op zijn grondvesten gedaverd. Korte en hevige pijn. Nu is België (en het dossier) een slepende ziekte.

477

Re: Verjaring

» Forum

478

Re: Verjaring

ctrix wrote:

Geheel toevallig vernam ik op een blauwe maandag een aantal "toevalligheden" die mij er nu 100% van overtuigen dat de waarheid nooit aan het licht zal komen. Het land zou inderdaad daveren op zijn grondvesten. .

Beste ctrix, het zou u sieren mocht u wat meer info geven. Ieder forumlid wacht hierop. Zo maar iets posten en dan zwijgen... pfff ... tijdverlies.

479

Re: Verjaring

Ergens begrijp ik ctrix wel, er zijn toevalligheden waarover ik ook geen letter durf schrijven. Herman Decroo is trouwens niet de enige die zweeg.

"In het parlement werden er vragen over het rapport gesteld, maar de regering-Martens heeft het verslag vakkundig onschadelijk gemaakt. Verklaring? Het rapport was extreem schadelijk voor Mobutu én de Belgische regering."

Bron » p-magazine.com

En » Mobutu financierde extreem-rechts in België

Zeer toevallig stond er gisteren in de krant de nieuwe veroordeling van Dennis Black Magic. Hij kreeg 7 jaar cel daar waar het OM 5 jaar vroeg. Niet toevallig is dan weer dat Black Magic ook zijn mond eens te veel open trok ivm de fam. hier boven vermeld.

Iemand die dit alles leest begrijpt dan waarom er een aantal jaren geleden opnieuw een no go kwam ivm de financiële opzoekingen wat betreft "de Bende".

Re: Verjaring

ctrix wrote:

Geheel toevallig vernam ik op een blauwe maandag een aantal "toevalligheden" die mij er nu 100% van overtuigen dat de waarheid nooit aan het licht zal komen. Het land zou inderdaad daveren op zijn grondvesten. De angst zit er nog steeds, en blijkbaar terecht, diep in bij mensen die iets toevallig meemaakten.

Ctrix : Ik zou u aanraden met uw informatie eerst bij een degelijk advocaat te gaan en via hem de cel BW contacteren. Ik zou als degelijk advocaat Meester Walter Van Steenbrugge aanraden.