481

Re: Verjaring

Of natuurlijk anoniem delen aan de vaste "Bende van Nijvel verslaggever" Thierry Debels. De Cel doet er waarschijnlijk toch niets mee...

482

Re: Verjaring

Waarom zou de cel nu ook met al die niet relevante informatie moeten aanvangen.

483

Re: Verjaring

Volgens mij hebben ze al heel veel relevante informatie naast zich neergelegd, al dan niet onder druk. Ik geloofde er ook nooit in, maar er is een reden waarom er gezwegen wordt ...

484

Re: Verjaring

Een reden zou kunnen zijn dat Vermassen er zelf jarenlang om gevraagd heeft. Ik bedoel dan om te verjaringstermijn voor bepaalde criminele feiten af te schaffen.

Bron » Nieuws

485

Re: Verjaring

Een tussenoplossing zou zijn om een derde bendecomissie op te richten om toch wat druk op de ketel te zetten. Zoals het nu is lijkt het de bevolking nog amper te interesseren en het parket hoeft zich tegen niemand te verantwoorden.

486

Re: Verjaring

Ach zo, een derde Bendecommissie. Dat men dan in die Bendecommissie maar eens begint met de Stropkens te ondervragen.

487

Re: Verjaring

ctrix wrote:

Geheel toevallig vernam ik op een blauwe maandag een aantal "toevalligheden" die mij er nu 100% van overtuigen dat de waarheid nooit aan het licht zal komen. Het land zou inderdaad daveren op zijn grondvesten.

Als we niet weten waarover die "toevalligheden" gaan, dan kunnen we de waarde van die informatie niet inschatten en heeft het dus ook geen meerwaarde om het te delen.

ctrix wrote:

Alleszins, mij kan niemand ooit nog overtuigen dat dit gewoon banditisme was, alle pogingen van onze forumbeheerder ten spijt.

Ik moet mezelf blijkbaar vaak herhalen. smile Ik weet niet wie of wat er achter de Bende van Nijvel zat. Maar als je enkel en alleen naar de feiten kijkt, dan zie je dat geld het enige doel was van de gangsters. Dat argumenteer ik in het topic Banditisme heel uitgebreid.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

488

Re: Verjaring

Maggiore wrote:

U kan de naan van de "zeer gekende dader" ook op het forum bekend maken en dit samen met bewijsmateriaal waarover U beschikt. wink

De naam heb ik al kenbaar gemaakt op pagina 40.

489

Re: Verjaring

Ben wrote:
ctrix wrote:

Geheel toevallig vernam ik op een blauwe maandag een aantal "toevalligheden" die mij er nu 100% van overtuigen dat de waarheid nooit aan het licht zal komen. Het land zou inderdaad daveren op zijn grondvesten.

Als we niet weten waarover die "toevalligheden" gaan, dan kunnen we de waarde van die informatie niet inschatten en heeft het dus ook geen meerwaarde om het te delen.

ctrix wrote:

Alleszins, mij kan niemand ooit nog overtuigen dat dit gewoon banditisme was, alle pogingen van onze forumbeheerder ten spijt.

Ik moet mezelf blijkbaar vaak herhalen. smile Ik weet niet wie of wat er achter de Bende van Nijvel zat. Maar als je enkel en alleen naar de feiten kijkt, dan zie je dat geld het enige doel was van de gangsters. Dat argumenteer ik in het topic Banditisme heel uitgebreid.

De toevalligheden gaan over niet onderzochte moord, diefstal van voertuig door een bekende in het dossier, en nog veel meer.  Maar zoals gezegd, de blijkbaar terechte angst regeert.  Maw de bende is niet dood !  Dat is de reden waarom er nooit concrete en bruikbare bewijzen en daders en opdrachtgevers gevonden zullen worden.
Je kan me nu ook wegzetten bij de fantasten, maakt mij niet uit.

Ik kan nog wel een tip geven voor de leden: pas goed op jezelf en wees voorzichtig met wat je weet.
Meer zak je hier van mij niet meer lezen.

490

Re: Verjaring

ctrix wrote:

Ik kan nog wel een tip geven voor de leden: pas goed op jezelf en wees voorzichtig met wat je weet.
Meer zak je hier van mij niet meer lezen.

Voorzichtigheid is wel geboden. Dat heb ik niet rechtstreeks al mogen ervaren. De graver van de put is er wel zelf ingedoken. Ik vind uw beslissing wel triest, maar anderzijds, ik begrijp.