251

Re: Getuigenis Murcielago

Ach, met een beetje chance (geluk voor de Nederlanders big_smile) zullen insider, rende, e.a. hun verhaal wel afmaken. En zoals Raf zegt, stop met jammeren en ga terug nadenken, want als we mekaar hier gaan tegenwerken gaan we geen stap vooruit gaan.

252 (edited by club_le-happy-few 13-12-2010 18:50)

Re: Getuigenis Murcielago

Wat een nonsens allemaal. Waar macht is en geld, is corruptie. In Nederland, België en alle andere landen ter wereld. Niemand moet mij de politieke situatie in België komen uitleggen op forum van de Bende van Nijvel. Ik kan goed overweg met zowel Vlamingen, alsook Franstalige en Duitstalige Belgen. Net als een groot deel van de Vlamingen. Politiek is nu eenmaal show (De Wever, Milquet, ...) voeren hun toneeltje op maar zitten nadien op restaurant gezellig samen te vreten, en de bevolking trapt er met open ogen in.

Als m'n belastinggeld morgen niet meer naar "arm Wallonië" gaat, zal dat geld wel elders terecht komen waar het zeker niet moet zijn. Mensen die geloven dat het geld dat ze uitsparen in Wallonië bij Jan Met De Pet zal terechtkomen zijn echt goedgelovig. Nee, dan geef ik het nog liever aan een "arme Waal" dan aan één of ander extra ministerpostje.

Als je het verhaal van Murcielago niet geloofd, is dat je goed recht. En mag je dat gerust eenmalig je mening over zeggen. Maar laat andere mensen zelf de kans om voor zichzelf te beslissen of het al dan niet verzonnen is. Indien het verzonnen is, is dat natuurlijk heel erg zielig. Maar laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Het kan evengoed juist zijn.

Trouwens de eigenaar van de website kan toch natrekken of Murcielago en Kuros al dan niet één en dezelfde persoon zijn.

253

Re: Getuigenis Murcielago

Moderatie: Ik vraag aan iedereen om onderstaande oproep te lezen.

Forum » Open brief

club_le-happy-few wrote:

Trouwens de eigenaar van de website kan toch natrekken of Murcielago en Kuros al dan niet één en dezelfde persoon zijn

Natuurlijk, maar mijn eigen privacybeleid verbiedt dit en zelfs als ik het al zou doen zou ik het zeker niet op het forum zetten. En ik heb ook geen enkele reden om te denken dat dit het geval is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

254

Re: Getuigenis Murcielago

Oke weer on-topic. Ik vraag me af of een beschermd getuige programma in België bestaat en of dit niet een doorbraak kan forceren. Er moeten toch mensen zijn die er bij betrokken zijn die last van hun geweten hebben, mensen die nu van mening zijn dat ze toen fout gehandeld hebben. De maffia in de VS is natuurlijk ook op die manier bestreden.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Re: Getuigenis Murcielago

Henk wrote:

Noorderling, ik dacht dat jij je enkele maanden niet met de discussies ging bemoeien. Heb je niet erg lang volgehouden. Doe ons een plezier en lever inderdaad geen bijdrage meer aan de discussie, of beperk je tot een inhoudelijke bijdrage. Je hebt meer dan genoeg schade aangericht met je bijdrage die er alleen op gericht is om gelijk te krijgen. Ik had erg graag het volledige verhaal van Insider gehoord, en dan pas beoordeeld. Mede door jou krijg ik die kans niet meer.

Dat klopt Henk. Ik zal weer een forum-pauze nemen. Echter zolang er nog mensen op mij reageren , zal ik eventueel terug reageren. Mijn mening moge heel helder zijn. Namelijk:

Als Insider een sterk verhaal heeft, maar hij laat zich wegjagen door mijn kritische benadering, dan valt hij voor mij door de mand. Immers een sterk verhaal is een sterk verhaal, met of zonder mij. Als hij zijn verhaal niet afmaakt is HIJ de slappeling en moet je geen hetze gaan suggereren tegen mij. Maar ik vermoed dat deze logica er niet ingaat bij jou.

Het idee dat Insider evtentueel informatie heeft die tot een verbeterde theorie kan leiden is natuurlijk erg aantrekkelijk. Terwijl mijn mening is dat hij om de hete brei heen draait. Zich nu verstopt achter een slachtofferschap op dit forum of zo. Ik word een paar maanden lezer, zoals ik al eerder heb gedaan de afgelopen jaren hier. Mochten er nog reacties komen in dit topic op mij, schrijf ik eventueel wel weer terug.

Verder goede brief van Ben. Ik sluit me er geheel bij aan.

Re: Getuigenis Murcielago

Jongens, jongens, wat een gedoe zeg. Denken jullie nu echt dat ik dergelijk verhaal uit de duim zuig. Wel dat Ben natrekt met welke ip of mailbox ik werk. Jullie zouden beter wat strenger worden bij de aanvaarding van leden. Destijds werd mijn verhaal zonder toelating vertaald en op het Franstalig forum geplaatst, vandaar mijn stilzwijgen. Hoe onozel of naïef ben ik wel geweest om te denken dat we er samen iets konden van maken.

Dat gebekvecht, verwijten, ongeloof, jullie zijn al aardig op weg zoals in Jumet. Ik heb inmiddels mijn eerste contacten achter de rug met Jumet en Aalst. Maar een zielig fantast heeft wat beters te doen, dan continu zich door het slijk te laten halen. In feite zijn jullie het forum aan 't kapot maken, net zoals de onderzoekers dat deden bij de Bende van Nijvel.

Bovendien is alles na te trekken hoor: dossier van verzekeringsmaatschappij m.b.t. diefstal van mijn wagen en de PV's van het onderzoek daar rond. De gevolgen in mijn leven zijn merkbaar en mijn advocaat kan daar uitsluitsel over geven. 1 ding wil nog kwijt, Kuros ken ik bij naam en al wat daarbij hoort. Maar ik sta veel dichter bij DVDS.

Het was me alweer een groot genoegen bende hypocrieten. Volg het nieuws en je zal wel zien.

Re: Getuigenis Murcielago

believer wrote:

Stem ik af op vtm, één of de regionale zender? CNN misschien?

believer, neem de zender waar je het meeste vertrouwen in hebt, maar wees kritisch. Als jij het nodig acht te teasen, is dat jouw volste recht. Vergeet nu alsjeblieft niet, dat ik dit forum respecteer en sinds veel langer volgde, om er uiteindelijk mij op te registeren en info te delen. Ik beschouw dit als een hulp en ondersteuning want je mag niet vergeten dat ik voorheen nog nooit rechtstreeks verhoord werd. In de wetenschap dat dit forum openbaar is blijf ik steeds voorzichtig. Maar ik meen een goed overzicht te hebben, althans als ik de actuele ontwikkelingen volledig mag geloven. Want de stap is nu gezet, contacten zijn gelegd met de speurders, en nu?

Ik stuurde een mail naar Renne, omdat ik van bij aanvang bij hem een goed gevoel had en informatie te delen. Hij wist me ook te overtuigen. Wat stel ik vast, geen antwoord van Renne. Nog meer de link met zijn contactgegevens zijn ook opeens verdwenen.

Kan er mij iemand informeren hoe ik mijn profiel kan schrappen want mijn vertrouwen is volledige weg!

Marc (dit is mijn echte voornaam - diegene die mij kennen wisten het al en de anderen, ja dat zien we wel)

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Ik stuurde een mail naar Renne, omdat ik van bij aanvang bij hem een goed gevoel had en inforamtie te delen. Hij wist me ook te overtuigen. Wat stel ik vast, geen antwoord van Renne. Nog meer de link met zijn contactgegevens zijn ook opeens verdwenen.

Ik had ook al gemerkt dat Renne al een poos niet meer reageert maar de man kan natuurlijk op vakantie zijn. Murcielago, zijn contactgegevens zijn wel nog te vinden hoor.

259

Re: Getuigenis Murcielago

Hey murcielago, ik ben een tijdje van het forum geweest. Alé, ik heb het een tijdje druk gehad maar ik heb u mail al eens door genomen en ga hem straks nog eens goed lezen. Alvast bedankt voor het vertrouwen, ik stuur u zeker een mail terug vandaag of morgen.

Re: Getuigenis Murcielago

Ondervraging door de speurders 24/12/2010

Zoals eerder besproken, zou ik jullie op de hoogte houden van de nieuwe ontwikkelingen. Ondervraging tussen 9u45 en 13u30 in Aalst. De verklaring van m'n vader was hallucinant en deed menig maal de wenkbrauwen fronsen.

Bij mijn verklaring was het wat anders, ik werd zeer ernstig genomen en merkte ook dat ik een aantal zaken bevestigde waarvan de speurders enkel een vermoeden hadden. Bv. de vindplaats van mijn gestolen wagen met het lijk van Idriss, was hen niet onbekend doch hadden ze er nog niet aan gedacht op die plaats te gaan zoeken. Letterlijk verwoord "tiens dat is daar waar Bouhouche de wapens van het SIE begraafde" Ze hebben me huiswerk gegeven en ga een A3 schets maken met de situatie van 11/85. Ze vroegen om een afspraak met Kuros en mezelf en anderen indien er nuttige info gegeven wordt. Ze zijn danig hoopvol dat volgens hen een materiële indicatie voldoende kan zijn. Ze hebben duidelijk een spoor te volgen. Dus plotse vooruitgang en kan zeggen opgelucht te zijn. Ik werd heel serieus genomen.

Het vervolg volgt van zodra mogelijk.