Re: Aalst: Vlucht

club_le-happy-few wrote:

Ben er van overtuigd dat er in Aalst "locals" bij betrokken zijn.

Ergens van overtuigd zijn is handig, maar echt concrete aanwijzingen hebt u niet.

Re: Aalst: Vlucht

club_le-happy-few wrote:

Bende van Hofstade zullen de "locals" zijn. En ben er van overtuigd dat er in Aalst "locals" bij betrokken zijn. Het zou natuurlijk typisch iets voor psychopaat zijn om zijn eigen "woonplaats" te verraden. Om het lot wat uit te dagen. Het bewijst ook dat er minimum 1 Nederlandstalige is bij betrokken.

Volledig mee akkoord. Alleen verraadt iemand uit Hofstade zijn accent. Een Aalsterse tongval kun je niet verstoppen. En als we dj Harry van Praag mogen geloven, had die anonieme beller geen plat Aalsters accent. Hij praatte correct Nederlands.

93

Re: Aalst: Vlucht

Inderdaad, hij had geen Aalsters accent, in Aalst moet men rekening houden met afrekeningen. Misschien had één van de daders een bepaalde band met iemand uit de deelgemeente Hofstade, of is het gericht naar een slachtoffer? In ieder geval kende die persoon Hofstade, men kan het oneindig ver gaan denken, misschien zijn ze daar eens een wapen gaan kopen of een auto of een motorblok of, ... in ieder geval is het toch een teken van lef en durf.

94

Re: Aalst: Vlucht

Ik weet mensen die de Golf met open koffer zien voorbij rijden hebben in Denderleeuw op de Steenweg Aalst - Ninove.

95

Re: Aalst: Vlucht

Weinigen kunnen tussen regels lezen.

96 (edited by koos24 04-12-2010 18:52)

Re: Aalst: Vlucht

Vertel, wat moeten we tussen de regels lezen? Ik denk dat het grote probleem met het bende dossier inmiddels is dat we ons te weinig hebben bezig gehouden met feiten die we hebben en teveel met allerlei zaken er omheen. Laten we gewoon eens terug gaan naar het begin. Wat hebben we wel?

  • Een supermarkt

  • Een overval

  • 8 doden

  • 1 Golf GTI met 3 daders

  • Een vluchtroute met een uiteindelijk gebied waar de daders zich verstoppen of de groep ontbinden en ieders zijns weegs gaan.

  • Een bos waar 2 dagen erna een uitgebrande Golf van dezelfde dadergroep wordt gevonden.

  • Een kanaal daar vlak in de beurt waar de bende de avond erna zijn wapens dumpt.

En dan laten we het hele verhaal dat 20 jaar na dato kwam van het lijk voor de auto maar buiten beschouwing. Iedere zichzelf respecterende rechercheur zou met zo'n verhaal niet eens naar zijn chef durven laat staan naar de pers. Eddy Vos deed het allebei. wink

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

97

Re: Aalst: Vlucht

Ik heb van 2 mensen vernomen die juist hun wagens van garage aan het binnenzetten waren op de oude steenweg Aalst-Ninove ter hoogte van stro kappelleken in Denderleeuw de golf GTI zien voorbijvliegen hebben met open koffer en achteraan zat er duidelijk iemand in, dat is dus niet de N45 maar de baan aan Delhaize in Aalst naar Ninove.

98

Re: Aalst: Vlucht

kenza wrote:

Ik heb van 2 mensen vernomen die juist hun wagens van garage aan het binnenzetten waren op de oude steenweg Aalst-Ninove ter hoogte van stro kappelleken in Denderleeuw de golf GTI zien voorbijvliegen hebben met open koffer en achteraan zat er duidelijk iemand in, dat is dus niet de N45 maar de baan aan Delhaize in Aalst naar Ninove.

De route is geweest, tenminste volgens justitie:

Ninovesteenweg, E40-autosnelweg het straatje rechts ingeslagen naar het industriepark-Zuid, straatje mondt uit aan de bekende rotonde in Erembodegem, links de N45 op, Ninove-Halle, centrum van Halle, rechtsaf de N6 op, 's Gravenbrakel, Weg links: Bois de la Houssière (totale afstand 52 km).

De rijksweg die een wegversperring opstelde aan het kruispunt De Doorn sluit daarmee volgens mij de N45 en de N405 af. Maar de bende was al gepasseerd.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

99

Re: Aalst: Vlucht

Ik ben er zeker van dat ze de oude steenweg Aalst-Ninove gevolgd zijn, in Denderleeeuw ter hoogte van stro kappelleken zijn ze in razende vaart gepasseerd met open kofferdeksel en met gewapende man achteraan wagen en ze moesten vertragen voor trage wagen voor hun en tegenligger. Ze zijn daar gezien door garagist die samen met zijn gast zijn wagens aan het binnenzetten was en ze vertellen beide hetzelfde verhaal.

100

Re: Aalst: Vlucht

Ze kunnen geen 2 routes gevolgd hebben. Het is of over de Oude Steenweg of over de de N45. Hebben die garagist en zijn klant daar een officiële melding van gemaakt of is het een verhaal dat oncontroleerbaar is? Heb je het zelf gezien of van horen zeggen?

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.