1

Topic: Houten verjaardag

November 2005

Madini Bouhouche krijgt in Zuid-Frankrijk een stuk hout in zijn gezicht tijdens het omhakken van een boom en sterft.

http://www.lastree.net/situationslog/situations/IMG1037-grand.jpg0003.jpg
- Het huis van Bouhouche in Frankrijk.

Januari 2006

Het nieuws van het overlijden van Bouhouche haalt de voorpagina's van de Belgische kranten. De eerste versie van deze website wordt in sneltempo uitgebracht.  

Mei - December 2010

Tijdens deze acht maanden in 2010 wordt de website 131.632 keer bezocht. In totaal worden tijdens zo'n bezoek 7,32 pagina's bezocht wat neerkomt op 964.055 bezochte pagina's. Gemiddeld blijft een bezoeker 8 minuten en 22 seconden op de website.

88.490 bezoekers komen uit België, 35.271 uit Nederland, 1.983 uit Frankrijk en 1 uit Monaco. Nog nooit heeft iemand uit Mongolië, Groenland of Saoedi-Arabië deze website bezocht.

De vijf meest bezocht pagina's tijdens deze periode zijn:

  1. Het forum met 115.220 bezoekers.

  2. De voorpagina met 78.808 bezoekers.

  3. De index-pagina van het hoofdstuk Daders met 27.842 bezoekers.

  4. De index-pagina van het hoofdstuk Feiten met 25.194 bezoekers.

  5. De nieuws-pagina met 16.290 bezoekers.

Februari 2011

Bendevannijvel.com bestaat vijf jaar en viert zijn houten verjaardag.

Maart 2011

"It's been a long
A long time coming but I know a change gon' come
Oh
Yes it will"

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Houten verjaardag

Puik werk Ben! Zolang de zaak niet is opgelost moet dit onder de aandacht blijven. Het kan misschien interessant zijn om te weten wie die Monegask is. wink

Re: Houten verjaardag

Ben is the man! En ik me maar focussen op de 10.000ste forumbijdrage die er aan zit te komen.

https://lh6.googleusercontent.com/_w9CR5VmH5fc/TWz-aP-97GI/AAAAAAAAA7Y/Aor0gCoV70o/lumberjack%20copy.jpg

Ik zal eens wat reclame maken in Saoedi-Arabië en Groenland maar wat die Mongolen betreft (ik zal verder maar geen al te voor de hand liggende grappen maken. lol) Voorwaarts !

Re: Houten verjaardag

Gefeliciteerd Ben. Dit is en blijft een toffe website om te volgen.

Re: Houten verjaardag

Proficiat! Misschien moet men die ene bezoeker uit Monaco toch maar eens natrekken. wink

6 (edited by geronimo 05-03-2011 19:57)

Re: Houten verjaardag

Proficiat, sluit mij aan bij club_le-happy-few. Allee jong 1 bezoeker uit Monaco. 't zal toch zeker nie den Tom Boonen zijn he? lol Doe zo voort Ben en Co.

7 (edited by Boemerang 02-04-2011 00:40)

Re: Houten verjaardag

Beste Ben. Bij deze gefeliciteerd met de laatste nieuwe mijlpaal.

https://lh4.googleusercontent.com/_w9CR5VmH5fc/TZY-QEDBqVI/AAAAAAAAA-s/hiY7Keih_Go/s912/Golden_number_10000.png

De 10.000ste bijdrage op het forum. Op naar de 20.000! lol

Re: Houten verjaardag

Ben wrote:

Nog nooit heeft iemand uit Mongolië, Groenland of Saoedi-Arabië deze website bezocht.

Nou was ik toch echt 2 weken geleden in Mongolië, alleen vergeten in te loggen. Bij deze dan maar de groeten uit China.

Boemerang wrote:

Ik zal eens wat reclame maken in Saoedi-Arabië en Groenland maar wat die Mongolen betreft (ik zal verder maar geen al te voor de hand liggende grappen maken. lol ).

Ik kan je toch echt verzekeren dat de Mongoolse vrouwen er bijzijzonder goed uitzien. Grappen dus overbodig. tongue

9

Re: Houten verjaardag

Ben, ik lees ook zoals zovelen bijna dagelijks de gebeurtenissen op het forum en hoop dat het eindelijk tijd is dat er iets gaat gebeuren. Dikke proficiat!