11

Re: Nieuws

Wagens

Op algemene vraag is er een forum 'Wagens' aangemaakt. Hier is discussie mogelijk over wagens die gebruikt zijn door de Bende of mogelijk gelinkt kunnen worden aan dit dossier.

Forum » Wagens

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

12

Re: Nieuws

De laatste tijd ben ik op een paar fronten de inhoud van het forum aan het nakijken en bewerken. Ik zou hierover een paar zaken willen delen:

  1. Ik probeer een structuur te creëren waardoor zaken gemakkelijk zijn terug te vinden en alles in de juiste categorie staat. Ik probeer ook zoveel mogelijk dubbele topics op te ruimen: dat betekent dat ik in eerste instantie een topic sluit en eventueel ook het topic verwijder. Voorbeeld: Het topic Bouhouche & Beijer telt drie topics over Beijer. Eén over zijn website, één over Robert Beijer en één over het feit dat Robert Beijer wil praten. Veel eenvoudiger zou zijn als er één topic is over Robert Beijer.

  2. Iedereen is vrij om zelf een topic te openen, ik moedig dit zelfs aan. Maar zoals ik hierboven beschrijf moet er wel een structuur blijven bestaan. Daarom dat ik sneller een topic zal sluiten en zal verwijzen naar de 'juiste' locatie om je vraag te stellen of je verhaal te plaatsen.

  3. Een ander punt zijn de quotes. Dit is een heel handige functie om te reageren op bepaalde zaken die gezegd worden. Er zijn twee soorten quotes:

De naamloze quote.

Ben wrote:

De quote met naam.

Ik geef de voorkeur aan de tweede optie omdat je dan snel ziet op wie je reageert. Iedereen is natuurlijk vrij om zelf te kiezen, maar ik zal ook weer sneller een quote aanpassen zodat de naam er bij staat.

4. Het laatste punt gaat over interne links op het forum en iedereen is vrij om hieraan deel te nemen. Zoals de meeste weten, staat er op de website en het forum gigantisch veel informatie. Daarom zal ik vanaf nu, als ik antwoord op het forum, interne links plaatsen in mijn tekst.

Voorbeeld: Dit antwoord van mij bevat verwijzingen naar Beersel en Maubeuge, deze woorden zijn een link naar de website.

Vragen of opmerkingen? Geef je feedback » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

13

Re: Nieuws

Feiten

Er is bij het onderwerp 'Feiten' een nieuw forum geopend, namelijk 'Andere'. Hier kan je discussiëren over (onopgeloste) feiten die mogelijk gelinkt kunnen worden aan de Bende van Nijvel. Er zijn ook al enkele onderwerpen verplaatst naar dit forum. Voor feiten die wel gelinkt zijn aan de Bende van Nijvel, zijn er natuurlijk de verschillende jaren.

Forum » Feiten

Mededelingen

Op het forum is een Prullenbak gemaakt. Meer informatie over dit topic vind je hier » Prullenbak

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

14

Re: Nieuws

Feiten

Op de website zijn de onderwerpen Eigenbrakel en Overijse gesplitst.

Meer » Eigenbrakel | Overijse

Daders

De informatie over de Filière Boraine op de website heeft een inleiding gekregen en een kaartje waarop een paar feiten staan aangeduid.

Meer » Filière Boraine

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

15

Re: Nieuws

Contact

Voor de gemakkelijkheid is er een gloednieuw e-mailformulier geïnstalleerd op de website.

Als je een mailtje wilt sturen kan dat via deze weg » Contact

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

16

Re: Nieuws

Forumregels

Belangrijk nieuws voor alle leden van dit forum: de forumregels zijn aangepast. Ik raadt iedereen aan om deze na te lezen zodat hierover geen discussie kan zijn.

Meer » Forumregels

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

17

Re: Nieuws

Aalst

Voor de mensen die zich afvragen waarom het topic over de aanslag in Aalst opeens nog maar 23 pagina's telt: dit komt omdat ik de discussie over wat forumlid Onderzoekbende vertelde in een apart topic heb geplaatst » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

18

Re: Nieuws

Probleem met forum

Er was gisteren en vandaag een probleem met het forum waardoor gebruikers soms volgende foutmelding kregen: Unable to fetch search index words.. Er was een probleem met de database van het forum dat nu terug opgelost is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

19

Re: Nieuws

Vragen

Gloednieuw op het forum: een onderdeel Vragen. Heb je een vraag over het dossier dat je nergens anders kwijt kan, dan mag je die hier stellen.

Forum » Vragen

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

20

Re: Nieuws

Berichten verwijderen

Het is sinds vandaag niet meer mogelijk om als lid een post die je zelf hebt geschreven te verwijderen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube