Re: Getuige X18

Ik dacht dat het eenvoudig eerste = X1, tweede = X2 was. Ook veiliger. Anders kan mensen proberen de echte identiteiten te ontdekken. smile Mogelijkheid voor X16: Axel Zeyen? (A=1, Z=26 -> 6.)

bere wrote:

Swan, heeft u hiervan nog een exemplaar zonder het post it note?

Ja, ik ben bijna zeker dat ik heb toegang tot de versie "zonder post-it", maar ik heb het  niet bij mij. Ik kan in enkele dagen een copie maken van deze versie.

Re: Getuige X18

Zodra men de eerste letter kraakt is het simpel. Dat A = 1 en Z = 26 zou wel heel simpel zijn.

13

Re: Getuige X18

In een interview met het weekblad Humo ontkent Van Brussel dat er werd afgeluisterd:

Haemers: 'Dat is zijn dwaasheid geweest. Zijn grote dwaasheid! Ik geloof dat hij door de aanhouding van meester Michel Van Der Elst zonder nieuws uit België zat, en dat hij daarom contact met ons heeft genomen. Wij werden dag en nacht gevolgd, onze telefoon werd getapt ...'

Van Brussel: 'Wat ik ten stelligste ontken!'

Humo: Bullshit. Zeg je dat nu omdat telefoontap in die periode wettelijk nog niet was toegelaten? In de jacht op Haemers en co werden toch alle middelen gebruikt?

Van Brussel: 'Niet door ons. Ik heb in het boek van Frans Reyniers, de ex-hoofdcommissaris van de Brusselse gerechtelijke politie, gelezen dat zij telefoons aftapten, maar de rijkswacht deed het niet. De telefoon van Achille stond wel op zoller malicieux, we konden nagaan welke nummers hij belde, en van waaruit naar hem werd gebeld.'

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

14

Re: Getuige X18

X18 tegen Haemers » dhnet.be
Een mysterieuze organisatie » dhnet.be

(Post van swansongunsung)

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube