Topic: Website onderzoekers

Kent er iemand hun Emailadres? Via cbw@killersbrabant.be lukt het niet. Bedankt.

2

Re: Website onderzoekers

De server ligt blijkbaar plat.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Website onderzoekers

Ben, heb jij mijn verstuurde mails ontvangen? (Mails naar jou verstuurd op 08/12/2011.) Bedankt.

4

Re: Website onderzoekers

Nee, op die dag heb ik geen mails ontvangen via bendevannijvel.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Website onderzoekers

Ik stuurde een aantal berichten naar: info@bendevannijvel.com (op 08/12/2011 en 22/12/2012).

Is dit het correcte Emailadres?

6

Re: Website onderzoekers

Dat is inderdaad het juiste adres.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Website onderzoekers

Ben, ik ga je vandaag nogmaals vernoemde mails doorsturen. Kan je me laten weten indien je deze dan correct hebt ontvangen? B.t.w. mails versturen naar cbw@killersbrabant.be lukt me tot op vandaag niet.

8

Re: Website onderzoekers

Ik weet niet wanneer je ze hebt gestuurd, maar ik heb nog niets ontvangen.

Whynot? wrote:

btw mails versturen naar  cbw@killersbrabant.be lukt me tot op vandaag niet

Kan kloppen, hun website is nog steeds off-line.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Website onderzoekers

Ben, ik heb je zonet drie berichten verstuurd.

10 (edited by Boemerang 30-12-2011 13:08)

Re: Website onderzoekers

Beste Whynot. Hoe weet jij dan eigenlijk of je mails niet aankomen bij CBW? Krijg je een "niet verzonden"-bericht? Ik heb ze (bij wijze van test) gisteren een mailtje gestuurd met de vraag waarom hun website uit de lucht is (volgens mij sinds c.a. 19 december) en of dit dan definitief is en een teken dat het onderzoek wordt gestopt (geen nieuwe tips meer onderzoeken). Ik heb in ieder geval geen bericht gekregen dat de mail niet verstuurd kon worden.

Het is natuurlijk ook de periode tussen kerst en oudjaar, het is dus goed mogelijk dat ze daar op vakantie zijn. Ook heb ik weleens begrepen dat zij niet altijd even snel zijn met beantwoorden van mails. Er is eventueel ook nog een telefoonnummer.