Re: Website onderzoekers

De volgende generatie zal het wel te weten komen. Wanneer niemand er nog om geeft.

Servo per Amikeco

22

Re: Website onderzoekers

DeadLetterBox wrote:

De volgende generatie zal het wel te weten komen. Wanneer niemand er nog om geeft.

Inderdaad Michiel en DeadLetterBox, er zijn maar twee bewijzen dat hogerhand er bij betrokken is, en dat is het bewijs dat het onderzoek naar de Roze Baletten werd losgekoppeld van het Bende-onderzoek en dat het Bende-onderzoek op bepaalde hoogte wordt afgeblokt. Ik smijt geen steen naar bepaalde onderzoekers of magistraten, maar persoonlijk zou ik er niet mee kunnen leven dat ik de speelbal was (of ben) van een gemanipuleerd onderzoek waar zoveel leed en smart mee gemoeid is. Maar klokkenluiders riskeren duidelijk hun leven in deze zaken.

Re: Website onderzoekers

Toch maar bizar die problemen met de server van CWB. Toevallig ook wanneer Vos beslist heeft om zijn overplaatsing te vragen. Ben: heb jij mijn laatste mail in december gekregen over de Atlas-tijdslijn?

Re: Website onderzoekers

Tot op vandaag: Cel Waals Brabant nog steeds niet te bereiken via site!

25 (edited by Boemerang 05-03-2012 17:44)

Re: Website onderzoekers

De Cel Waals Brabant heeft zijn website ge-update en ze hebben goed hun best gedaan! Zeer veel info te ontdekken en veel foto's ook. Ik mis nog wat robotfoto's, misschien dat er nog aan gewerkt wordt? In ieder geval wil ik ze hier een compliment geven » www.killersbrabant.be cool

Re: Website onderzoekers

Toch wel zwaar foutje door de hold-up op de Delhaize van Overijse op de verkeerde Brusselsesteenweg aan te duiden.

http://i41.tinypic.com/2lt0h8k.jpg

27 (edited by Hestur 05-03-2012 20:47)

Re: Website onderzoekers

Oeps, foutje van de stagiaire. wink Eindelijk een website van de politie die op iets trekt. Mooi zo van de speurders! Zou dit komen omdat we hier als fanatiekelingen alle beelden zitten te reconstrueren en ze bepaalde geruchten de kop willen indrukken? Een aantal zaken lijken op Bens website. smile

28

Re: Website onderzoekers

Goed werk van de speurders. Met de laatste ontwikkelingen in de zaak lijkt me dit een geschikt moment om nog eens alle aandacht op de bende van Nijvel te vestigen. Het lijkt erop dat er op dit moment een allesbeslissende eindsprint wordt gelopen om 3 jaar voor de verjaring van de feiten toch nog de daders te kunnen veroordelen! Mijn complimenten.

29

Re: Website onderzoekers

Boemerang wrote:

Ik mis nog wat robotfoto's, misschien dat er nog aan gewerkt wordt ?

Over de robotfoto's geven de speurders volgende verklaring: "Omdat wij slechts die overhouden waarvan een rechtstreeks verband bestaat met Bende-feiten." De niet-officiële websites over de Bende van Nijvel, waaronder deze, hebben dus een unieke eigenschap: hier vind je bijna alle robotfoto's.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Website onderzoekers

Wel goed inderdaad die extra foto's van de locaties.