Topic: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

VT4 werkt aan een televisiereeks over Patrick Haemers » Nieuws

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

Ook Michaël R. Roskam (Rundskop) zou plannen hebben om een film te maken over de blonde gangster.

3

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

Het zal me weer een brol gaan zijn.

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

En iedereen op het einde traantjes in de ogen, omdat de held komt te sterven. Zoals in de film Mésrine (waar ik iets meer respect voor had, was geen lafaard zoals Haemers ).

5

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

Na de originele nieuwe naam voor de zender (VIER) nu ook een originele naam voor de fictiereeks over Patrick Haemers: "De bende Haemers". Het is een reconstructie in zes delen van het leven van rijkeluiszoon Patrick Haemers die publieke vijand nummer één werd. Het wordt één keer per week uitgezonden om 21u30.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

Vanaf wanneer?

Servo per Amikeco

7

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

Een fictiereeks natuurlijk, alsof de feiten niet zwaar genoeg zijn en bewezen! De klootzak vermoorde een collega-waardetransporteur, noemde het een 'ongeluk'. Ik heb foto's gezien van de gepantserde geldwagen, zowel de binnenkant als de buitenkant... Afschuwelijk! Enig idee wie de rol van Patrick Haemers en zijn entourage gaat uitbeelden?

8

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

DeadLetterBox wrote:

Vanaf wanneer?

Het najaar, maar een exacte datum heb ik nog niet.

LEO wrote:

Enig idee wie de rol van Patrick Haemers en zijn entourage gaat uitbeelden?

Nee, maar ik vermoed dat er binnenkort wel meer informatie zal komen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

Mathias Schoenaerts met blonde pruik. smile

Servo per Amikeco

10

Re: Televisie: Fictiereeks over Patrick Haemers

De getuigen in de reeks:

Denise Tyack: de weduwe van Patrick Haemers. Vond de criminele wandel van haar man doodnormaal en is niet echt van mening veranderd.
Kevin Haemers: de zoon. Was amper zeven toen zijn vader uit het leven stapte.
Philippe Lacroix: ex-bendelid.
Basri Bajrami: ex-bendelid.
Liliane Pieters: de moeder, die erg ontgoocheld was in haar zoon. Zegt over de ontvoering van oud-premier Vanden Boeynants door haar zoon: "Als Patrick in mijn buurt was geweest, had ik hem vermoord." Overleed in mei.

En hier nog een nieuwsbericht over de serie » Patrick Haemers herleeft in documentaire 'De bende van Haemers'

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube