Re: Artikel: De Bende en de Slachter

dim wrote:

Merovinger, zijn we zeker van die 2010? Is dat wat "maxnicolai" beweerde?

Hij is overleden in 2010, dat is zeker. Bely, ben jij zeker dat de Claude van KGB overleed begin 2000? Want het kan zijn dat de familie iets wou verzwijgen: Claude Dubois zat vanaf 2001 in de gevangenis voor een slachtmoord. Wat jij als profiel schetst komt goed overeen met zijn beschrijving. Als je natuurlijk zeker weet dat de Claude van de KBG overleed in 2000, begraven is in Vilvoorde bv., dan gaat het niet om dezelfde persoon.

bely wrote:

De Claude waarover ik het heb stierf in de gevangenis begin deze eeuw, dus niet in 2010. Zijn familie wou hierover niet veel kwijt. Ik vrees dat we twee personen die Claude noemden met elkaar verwarren!

Dat maakt het precies interessant! Denk nog eens goed na over wat je je nog herinnert.

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

Waar was die top ten? Heb 2 collega's van Vilvoorde naar die dancing gevraagd en zij herinneren zich geen top ten. Die collega's zijn beide rond de 50 jaar oud.

33

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

Dancing Top Ten was gelegen op de Mechelsesteenweg langs de rechterkant richting Eppegem. Het was in de buurt waar momenteel het Chinese restaurant Mandarin Garden zich bevindt (vroeger Virske de Fluitster).

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

Merci Bely, zij spraken wel van een buurt "de far west", zouden ook een paar speciaal gevallen rond gelopen hebben.

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

bely wrote:

Dancing Top Ten was gelegen op de Mechelsesteenweg langs de rechterkant richting Eppegem. Het was in de buurt waar momenteel het Chinese restaurant Mandarin Garden zich bevindt (vroeger Virske de Fluitster).

Ik probeer momenteel enkele mensen te contacteren voor meer inlichtingen over cafe op koeienmarkt. Is mij bevestigd dat eigenaar aantal jaren geleden overleden is. KGB is ook een eigenaardige naam voor cafe, vind je niet?

36

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

Fipilip, indien Vilvoorde jouw niet onbekend is wil ik gerust bij een koffietje bijpraten over enkele merkwaardige voorvallen op de koeiemarkt destijds. Mijn Verklaring (getuigenis frituuruitbater) werd vervalst met medeweten van, of door mensen die betrokken waren bij het onderzoek. Ik zal dat aantonen aan de hand van het PV opgemaakt door de politie van Charleroi. Wat betreft die Claude; het moet haast over dezelfde persoon gaan. Hij baatte zowel Top Ten alsook de KGB uit. Wat betreft zijn identiteit val ik van niets achterover. Had voorzeker een driedubbel leven (remember blanco identiteitspapieren in de gevonden koffer).

37

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

Hé jongens, houd je ons hier nadien op het forum ook op de hoogte aub? Ik vind het bijzonder interessant allemaal.

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

bely wrote:

Fipilip, indien Vilvoorde jouw niet onbekend is wil ik gerust bij een koffietje bijpraten over enkele merkwaardige voorvallen op de koeiemarkt destijds.

Bely, ik ben weekje op vakantie. Ik spreek binnenkort met enkele klanten die ik via via ken uit café 't hoekske vlakbij koeienmarkt. Momenteel gesloten wegens faillissement, maar open ten tijde van vorige eigenaar KGB. Mail me op filip020667 at hotmail.com en we houden elkaar op de hoogte.

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

dim wrote:

hé jongens, houd je ons hier nadien op het forum ook op de hoogte aub? ik vind het bijzonder interessant allemaal.

Ik hou iedereen zeker op de hoogte. Misschien zijn er nog mensen uit de streek, Vilvoorde, Machelen, Elsene, Ukkel... die mee kunnen een bijdrage leveren.

40

Re: Artikel: De Bende en de Slachter

Fijn! Bedankt.