1

Topic: Marc Vandam

Welke rol speelde Marc Vandam in de bende? Ik vind vrij weinig over hem terug. Heeft er iemand een foto van hem?

2

Re: Marc Vandam

Behoorde tot de kern van de bende en was betrokken bij de ontvoering van Vanden Boeynants. Hij werd veroordeeld tot achttien jaar. Maar je hebt gelijk als je zegt dat er niet veel informatie over hem te vinden is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Marc Vandam

Van die gasten moet je het meest oppassen. Al de rest stond maar al te graag in de belangstelling. Door op te vallen hou je het niet lang uit in dit milieu.

4

Re: Marc Vandam

Daar wil ik mij niet over uitspreken maar Van Dam was blijkbaar niet de grootste babbelaar tijdens het proces Haemers: "Men heeft me altijd verweten dat ik op mijn proces gezwegen heb. Dat is geen beslissing van mij geweest. Het is gewoon mijn natuur. Ik bedank mijn advocaten omdat ze die stilte van mij hebben doorbroken."

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

5

Re: Marc Vandam

Dit heb ik idd ook gelezen. Een foto vind ik ook nergens terug.

6

Re: Marc Vandam

Ik ook niet, wat eigenlijk raar is want hij behoorde tot de vaste kern maar is blijkbaar nooit zo bekend geworden als Haemers of Lacroix. Omdat hij een stille jongen was?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Marc Vandam

Gisteren werd in de docureeks een gevangenisfoto getoond van een jonge Marc Van Dam. Ook werden de beelden van zijn arrestatie samen met Lacroix in Brazilië getoond. Toen droeg hij een snor en een baard. De beelden van zijn arrestatie vind ik niet meer terug op Sonuma noch Youtube. Iemand zal dus een snapshot uit de docu Haemers moeten nemen. De laatste aflevering wordt zondag 28.10.2012 nog eens herhaald op 'Vier'.

8

Re: Marc Vandam

Marc Van Dam raakte tijdens de overval in Etterbeek gewond vanwege de onoplettendheid van Jean-Pierre Halla.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Marc Vandam

Wat is er geworden van Marc Vandam? Geen foto's te vinden? Geen info te vinden?

Re: Marc Vandam

Marc Vandam woont tegenwoordig in Beersel, net achter het kasteel van Beersel. Er staat een staart van een klein vliegtuigje op zijn oprit!