21

Re: Lezingen

Op 20 november organiseert de bibliotheek van Lede een lezing over de Bende van Nijvel. Meer informatie vind je op hun website » www.bibliotheek.lede.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Lezingen

Zijn er hier mensen die zullen gaan?

Servo per Amikeco

23

Re: Lezingen

Pff, ik weet het zo niet. Who the f... is "Dirk Hermans" en waarom zou die iets te vertellen hebben wat al niet op de sites of in de naslagwerken staat, denk ik dan?

24

Re: Lezingen

Ik niet, ik heb ook nog een "echte" job.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

25

Re: Lezingen

't Is in de namiddag zie ik net. Geen idee waarom dat dat is maar verlof nemen voor de Bende van Nijvel is voor mij iets te extreem. cool

26 (edited by K& 24-10-2012 22:07)

Re: Lezingen

Tja, veel leden zouden alleen komen als er een toog is zekers! En dan nog, meer dan 5 vind je niet. Allez zeg, wie gaat er heden nog naar de bibliotheek! Alle idioten zitten op ibook. Het is een freelance journalist, dus die zal er wel iets meer van weten dan die lullen van het programma Haemers op TV.

Ik probeer te gaan. Altijd interessant om eens de lokale kleuren op te snuiven en ik geloof in toeval en toevallige ontmoetingen en het lijkt mij wel wat te worden. Als afsluiterken.

Re: Lezingen

K& wrote:

Allez zeg, wie gaat er heden nog naar de bibliotheek! Alle idioten zitten op ibook.

De nieuwe bib is meer dan een tempel vol met boeken. De nieuwe bib is in de eerste plaats een ontmoetingsplaats waar info wordt gedeeld dmv boeken, tijdschriften, lezingen, kranten, internet, ontmoetingen met schrijvers, cursussen, ... Toch in mijn gemeente is er zo'n bib die afwil van dat oude imago. wink Ik wil heel graag gaan maar ik kan onmogelijk aanwezig zijn.

Re: Lezingen

Ik ook geloof dat er misschien wel figuren aanwezig kunnen zijn die de lezing wat extra cachet geeft maar zal er niet bij zijn, ik kan mij niet vrijmaken.

Servo per Amikeco

Re: Lezingen

Dag allemaal, ben nieuw hier. Ben gisteren naar lezing geweest, had dagje vrij genomen. Wel een eindje rijden voor mij. Leuke lezing,maar niets nieuws gehoord. Chronologische opsomming van gebeurtenissen met mogelijke opdrachtgevers of doel, altijd in de 'misschien' vorm. Had een collega mee, die vond het iets interessanter omdat hij er veel minder over gelezen had. Denk wel voor jullie dat je deze lezing zonder voorbereiding zelf kon geven. Wel aangenaam verteld. Trouwens, achteraan in het zaaltje herkende ik ook Eddy Nevens.

Re: Lezingen

Dag sporters, welkom op dit forum.  Ik was vanuit Zeebrugge ook naar Lede gekomen met hoge verwachtingen maar daar is het ook bij gebleven. Zo'n lezingen zijn vooral leuk omdat je nieuwe mensen leert kennen. De gesprekken nadien met andere bezoekers vond ik alvast veel interessanter.

grts
Tom