Re: Huiszoekingen 2012

Ik denk eerder dat de geschreven documenten verwijst naar de documenten die mevrouw Finné onlangs heeft ontvangen. Iets wat ze op het einde van haar boek beschrijft. Op het moment van het schrijven van het boek waren deze stukken in onderzoek zei ze.

82 (edited by andycap 29-11-2012 23:09)

Re: Huiszoekingen 2012

Ik hoop dat het boek ook in de Nederlandstalige versie uitkomt. En aan dim, ne flik dood schieten die in de weg loopt tijdens een overval is toch iets anders als zomaar lukraak mensen dood schieten zoals in Aalst. Ieder zijn mening.

83

Re: Huiszoekingen 2012

Merovinger wrote:

Ik denk eerder dat de geschreven documenten verwijst naar de documenten die mevrouw Finné onlangs heeft ontvangen.

Michel ontkent dit op het Franstalige forum.

andycap wrote:

En aan dim, ne flik dood schieten die in de weg loopt tijdens een overval is toch iets anders als zomaar lukraak mensen dood schieten zoals in Aalst.

Dim had het niet over het aantal slachtoffers maar over het motief van de overval in Waver.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

84

Re: Huiszoekingen 2012

Indien men besluit om huiszoekingen te doen heeft dit tot reden om tastbare materialen te vinden om een beschuldiging te staven. Iemand moet daarvoor de toelating geven en de reden voor de huiszoeking moet onderbouwt zijn met feiten die in een bepaalde richting wijzen.

Nu vraag ik me af wat er na 25 jaren van blindstaren door het gerecht nog aan tastbare zaken kan gevonden worden? Wapens, wagens, kleding of geschreven nota's? Betrokken personen? We zullen maar afwachten. roll

Re: Huiszoekingen 2012

Ik zeg onmogelijk. Alleen een getuige/dader die uit de school klapt, of DNA kan de bende oplossen.