Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Ik wacht nog op de vertaling. Als we 5 jaar lang hier discussieren over feit A, en het blijkt volgens het boek alsnog feit B te zijn, en dit is in veel gevallen, noem ik dat een mokerslag, en wil ik er meer van weten. Hoe zit het nou en wat is waar. Anders zitten we voor niks onze hersenen te kraken.

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Amazon.fr wil dit boek blijkbaar niet leveren naar België! Ik heb ook geprobeerd bij Fnac online, maar daar is het boek ook niet meer ter beschikking. Iemand anders die weet waar ik dit boek zou kunnen bestellen? Alvast bedankt.

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Probeer Standaard Boekhandel, ik heb daar al erg veel boeken kunnen bestellen uit het buitenland.

Servo per Amikeco

54 (edited by the end 11-01-2013 17:54)

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Of een goede lokale onafhankelijke boekhandel.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Ik heb er vorige week nog zien liggen in de grote Carrefour-winkel in Drogenbos.

Je kan het boek ook bij Club bestellen, daar heb ik mijn exemplaar gekocht.

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Peter DB, heb jij bij het boek Mijn leven met Patrick Haemers een link geplaatst? Kan het thema niet meer openen omdat er blijkbaar malware gedetecteerd is. Kan ook iemand anders zijn kijk het gewoon is na.

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Ik heb ook die melding gekregen op dat topic. Kan ook niet openen.

Servo per Amikeco

58 (edited by Peter dB 12-01-2013 16:18)

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga het bestellen bij Standaard Boekhandel.

Geronimo, ik heb inderdaad een link geplaatst, die verwees naar de pagina van Baron de Bonvoisin. Ik scan zo dadelijk die pagina en bijhorende link even, maar het zou me verwonderen dat er malware door mijn toedoen op terecht gekomen is.

Welk anti-virusproduct gebruik je?

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Dag Peter DB, geen antivirus, MacBook. Werkt heel goed, maar door de link kreeg ik telkens de waarschuwing.

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Antivira.

Servo per Amikeco