Re: Nr. 20

Het lijkt me al een oudere man, beetje zuiders (ziguener) type. Maar totaal anders, of was deze de chauffeur. Was bij andere overvallen ook de oude de chauffeur? Trekt op 23, zonder snor

12

Re: Nr. 20

patrickhaemers wrote:

Was bij andere overvallen ook de oude de chauffeur?

Dit word vaak gezegd maar ik begrijp die redenering niet, de "oude" is eigenlijk maar één keer gezien, nr 23 dan en dat is na de overval in Overijse op de autosnelweg zat hij op de achterbank van een GTI. Maar deze man is redelijk goed vermomd: bril, snor, hoed. Maar hij lijkt toch niet zo op de oude nr 23.

Re: Nr. 20

Dus de hypothese dat iemand doodgeschoten werd en begraven in Zoniënwoud kan uitgesloten worden. Geef de 20 snor, bril en hoed, en er is toch gelijkenis. Veel gelijkenis met nr 7. Denk dezelfde persoon. En zeker de oude.

14

Re: Nr. 20

Lijkt wel wat op Michel Nihoul, snor en bril wegdenken. Vooral de mondhoeken.

http://4.bp.blogspot.com/_NE-72ZXux-g/SOOd0TuNgAI/AAAAAAAAESE/WBfjKbfp_EU/s320/Jean-Michel_Nihoul_mugshot.jpg

15

Re: Nr. 20

Mincky, ok de man heeft waarschijnlijk veel meer op zijn kerfstok dan wat geknoei met boekhouding maar we hoeven nu ook weer niet in alles de hand van Nihoul te zien! In dit geval meer dan onwaarschijnlijk.

16

Re: Nr. 20

Insiders uit het milieu hebben Guy Bouten vertelt dat deze persoon "als twee druppels water" lijkt op Alain Bertels, bijgenaamd 'le Gros Alain'.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

17 (edited by the end 12-01-2013 21:23)

Re: Nr. 20

club_le-happy-few wrote:

Komt uit het Waverse schietclubmilieu. Schoonvader van een rijkswachter. Hij was ook vaak op (extreem-rechtse) trainingskampen in de buurt van de Franse grens (Givet of ergens daar rond?). Kennis van Lekeu en/of Weykamp?

Kan je daar iets meer over vertellen en ook die kampen? Daar vlakbij is Nismes met grote bossen en een steengroeve. In die steengroeve heb ik in 84 of 85 reeksen van wit en groene hulzen van een jachtwapen zien liggen, dit wil op zich niets zeggen maar ik heb daar ook nogal wat verdacht figuren gezien in die bossen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

18 (edited by Peter dB 17-01-2013 12:05)

Re: Nr. 20

Ik vind dat zowel Jean-Louis Dramaix als Christian Amory veel gelijkenissen vertoont met deze robotfoto:

http://i63.servimg.com/u/f63/09/03/15/13/dramai10.jpg
Dramaix

http://i18.servimg.com/u/f18/11/22/12/24/christ10.jpg
Amory

Geen valse snor misschien? smile

19

Re: Nr. 20

De bovenste foto is niet Amory maar één van de Borains: namelijk Jean-Louis Dramaix

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

20 (edited by Peter dB 17-01-2013 12:06)

Re: Nr. 20

Ben wrote:

De bovenste foto is niet Amory maar één van de Borains: namelijk Jean-Louis Dramaix

Mijn excuses! Dan vind ik dat Jean-Louis Dramaix er zelfs nog meer op lijkt, vooral die snor dan. Heb mijn oorspronkelijke post aangepast.