31 (edited by Sebastiaan 16-01-2013 00:20)

Re: Target 121

Contat is de man die Bouten heeft ontmoet in het Franse dorpje waar Bouhouche zich had teruggetrokken. Hij was daar komen wonen kort na Bouhouche en had heel regelmatig contact met hem. Is ook na het overlijden van Bouhouche in zijn huis geweest. Hij heeft een verleden in het vreemdelingen legioen en beweerde begin jaren tachtig in Afrika actief te zijn. Zijn vrouw zei echter dat hij in deze periode in Frankrijk was. Hij loste weinig over zijn relatie met Bouhouche : 'cela ne vous regarde pas ...' Hij was geen Luxemburger maar nam deze nationaliteit enkel aan om tot het legioen te kunnen toetreden. Hij beantwoordt van gestalte volgens Bouten aan de beschrijving van 'de reus'.

32 (edited by the end 16-01-2013 00:30)

Re: Target 121

Aha, vond ik ook een interessant figuur bij het lezen van het boek, maar het is wel gissen met de info die we maar hebben.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Target 121

Naar het schijnt nemen sommige legionnairs een andere naam aan na het eind van hun diensten. Mocht iemand met goeie vrienden in Luxemburg kunnen achterhalen welke Fransen in het jaar van zijn indiensttreding bij het legioen (zie eerste boek Bouten) de Luxemburgse nationaliteit hebben gekregen vergelijken met zijn vermoedelijke leeftijd en ook de namen van de schietclubs en/of oefening Leopoldsburg?

34 (edited by the end 16-01-2013 00:58)

Re: Target 121

Om in die hoek te gaven zal je zwaar meterieel moeten hebben. Ze hebben dat namelijk niet al te graag. Maar ik zou ook graag meer willen weten, zijn vriend Weykamp denk moet wel meer weten misschien daar aan vragen. wink Die heeft daar vakantiehuisjes ofzo in de buurt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Target 121

Wat wel help bij die mannen is een hoe café en veel bier dan komen er wel diengen los. smile

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Target 121

geronimo wrote:

Michel Leurquin, Jean Pierre Marino, Jean Bultot kan je al schrappen. Deze Heren staan niet op deze foto.

Weet jij dan hoe Michel Leurquin eruit ziet? Ik heb daar nooit een afbeelding van gevonden?

37

Re: Target 121

the end wrote:

In welke context plaats je die naam? Want bij het googelen vind ik niets en het doet bij mij ook geen belletje rinkelen ergens.

Waarom Google gebruiken als het hier gewoon op de site staat » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Target 121

andycap wrote:

Weet jij dan hoe Michel Leurquin eruit ziet? Ik heb daar nooit een afbeelding van gevonden?

Michel was een goede vriend van mij, waar ik ook veel van geleerd heb. Door omstandigheden ben ik weggegaan uit deze club (was een club in Vorst), maar deze bestaat niet meer. Sindsdien zit ik in Aalst in een club. Ben ooit met hem naar Mailly Le Camp geweest, waar je een zeer mooi terrein had om op lange afstand te schieten. Als Michel dit per toeval leest zal hij wel weten wie ik ben. Daar ik weggegaan ben uit de club heb ik van hem niets meer gehoord, jammer, want het is een kerel van goud. Kan niets slecht over Michel vertellen, en kan dus ook moeilijk geloven dat hij ook maar iets met deze zaak te maken heeft.

Re: Target 121

Lol, Mailly le Camp ben ik 2 weken geweest voor grootschalige oefening waar alles mocht en alles kon. Ik zal mijn anekdotes bewaren voor een andere keer. Spectaculair is het daar zeker.

40

Re: Target 121

Tenminste één van de forumleden wordt geweldig benieuwd!