11

Re: Jean-Paul Raynal

Jean-Paul Raynal was 1997 tot 2011 als onderzoeksrechter verantwoordelijk voor dit dossier. Hij werd in 2011 opgevolgd door Martine Michel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

12

Re: Jean-Paul Raynal

De vroegere onderzoeksrechter Raynal was een paar jaar geleden bang dat psychologe Danièle Zucker met haar methodes het raadsel zou ophelderen. Ik dacht: hij maakt een grap, maar hij was bloedserieus. Want: "Als zij het vindt, gaan de mensen het ons nooit vergeven dat wij het al die jaren nooit gevonden hebben."

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Jean-Paul Raynal

Tiens, dat is raar. Als ik de naam Raynal in de zoekfunctie intik verschijnen er bijna uitsluitend een paar posts van mij, terwijl hij de magistraat zou zijn die het langst op het onderzoek gezeten heeft. Iemand die fin de carrière was dus.

"En Belgique, le tandem Raynal/Michaux a rendu son tablier en 2011. Jean-Pol Raynal a été le magistrat le plus longtemps en charge des Tueries du Brabant. Alors qu’il était en fin de mission, son enquête ..."

Lees dit artikel eens, ook weer niet normaal de manier waarop hij moeten stoppen is » Nieuws

En eigenlijk heeft men dezelfde tactiek bij Freddy Troch toegepast, die zou ook zelf zijn ontslag gegeven hebben ... onder dwang dus.