101

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche, de man van alle dwaalsporen, vermommingen, alle contacten, gaat in een hutje op een berg zitten?

102

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche: Hij begon met afpersen, totaal uit de hand gelopen.

Re: Madani Bouhouche

Is dat zo?

Servo per Amikeco

104

Re: Madani Bouhouche

Hij kreeg de slecht opgespannen ketting in zijn gezicht? Ik vraag me af hoe hij dat gedaan heeft, redelijk knap als je dat voor elkaar krijgt.

105

Re: Madani Bouhouche

Uit de Humo van deze week:

Bouhouche is niet om het leven gekomen door een stuk gesplijte boom in zijn tronie te krijgen zoals altijd werd aangenomen, maar door de ketting van een slecht opgespannen kettingzaag die de helft van zijn gezicht wegsloeg.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Madani Bouhouche

Twee versies dus: de boom of de ketting. Welke is de juiste? Dan zie je maar dat vele informatie die ons gegeven wordt niet juist is.

Re: Madani Bouhouche

Dan kun je je ook nog afvragen of dit toevallig gebeurt is of met opzet. Het is natuurlijk wel een lullig ongeluk.

108

Re: Madani Bouhouche

Werk zeer veel met motorzagen, en ik weet dat er hier op het forum nog boomzagers zijn, maar van die ketting geloof ik geen bal. Bomen vellen is gevaarlijk en splijtende bomen kennen meerdere slachtoffers. Afbrekende kettingen daarentegen?

Re: Madani Bouhouche

Misschien was hij lomper met boomzagen dan met schietijzers. smile

Servo per Amikeco

110

Re: Madani Bouhouche

Mel33 wrote:

Hij kreeg de slecht opgespannen ketting in zijn gezicht? Ik vraag me af hoe hij dat gedaan heeft, redelijk knap als je dat voor elkaar krijgt.

Ja, daar er op de meeste kettingzagen een veiligheid zit moet het al wreed tegenvallen wil je deze in je gezicht krijgen. Ga er niet verder over uitbreiden of we moeten hier een topic starten over welke kettingzaag hij toen gebruikte. smile