111

Re: Madani Bouhouche

Ben wrote:

Uit de Humo van deze week:

Bouhouche is niet om het leven gekomen door een stuk gesplijte boom in zijn tronie te krijgen zoals altijd werd aangenomen, maar door de ketting van een slecht opgespannen kettingzaag die de helft van zijn gezicht wegsloeg.

Ben, waarop is dit gebaseerd? Betekent dit, dat er alsnog een betrouwbare bron is opgedoken? Zijn er foto's of iets dergelijke van vóór de crematie?

112

Re: Madani Bouhouche

Hestur wrote:

Ben, waarop is dit gebaseerd?

Euh, op de Humo van deze week.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

113

Re: Madani Bouhouche

Ja, dat weet ik. Maar waarop baseert Humo zich om dit te beweren? Ik heb altijd begrepen dat er geen foto's van Bouhouche na z'n dood waren. En ook geen lijkschouwing. Dat het gehele plaatje dus nogal wazig was. Het zou al iets betekenen mochten we formeel kunnen uitsluiten dat Bouhouche op dit moment in een Speedo aan een Mexicaans strand rondhuppelt.

114

Re: Madani Bouhouche

Volgens mij waren er wel foto's van het lijk. Dat heb ik Eddy Vos toch ooit horen beweren.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

115

Re: Madani Bouhouche

Hier hoor je Eddy Vos het zeggen (het verhaal van de kettingzaag wordt ook tegengesproken) » YouTube

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

116

Re: Madani Bouhouche

Bedankt. "Ik heb daarjuist de foto's gezien dus, die ter plaatse genomen zijn. Het is duidelijk dat het bij het omhakken van een boom is [gebeurd]. De boom is dus gespleten en hij heeft een stuk in het aangezicht gekregen."

En weer een onduidelijkheid. Ze doen het er voor, hoop je dan. Maar waarom zouden ze hierover uiteenlopende versies verspreiden, tenzij als ze het zelf verdacht vinden?

117

Re: Madani Bouhouche

Een gewezen Mendez-speurder: "Ik heb huiszoekingen gedaan bij Bouhouche. Hij had de apparatuur om kogels te herladen. Alle kogels."

Bron: Beetgenomen | Hilde Geens

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

118

Re: Madani Bouhouche

Kogels kan je niet herladen, patronen wel. De kogel is een deel van de patroon. Wil niets zeggen hoor. Ken meerdere personen die materiaal hebben om patronen te herladen. In feite hoef je maar 1 keer het apparaat te kopen en dan per kaliber kan je er een matrijs voor bijkopen.

Re: Madani Bouhouche

Kogels herladen gaat toch wel. Zie filmpje (9mm Luger) » YouTube

120

Re: Madani Bouhouche

Toch niet, patronen wel. De kogel is een deel van de te herladen patroon. Goed lezen wat ik schrijf. Wat heeft men nodig om een patroon te maken. Huls, slaghoedje, kogel, en kruit.