21

Re: Daniel Van Cutsem

Goed zo Mero!

Re: Daniel Van Cutsem

Als we kijken naar de familieleden van de omgekomen Brusselse MIVB-controleur Iliaz Tahiraj, dan zien we dat die familie zijn van Murat Kapllan en vrienden zijn van de Van Cutsems. Je kan bijvoorbeeld van hieruit beginnen zoeken » www.facebook.com (Soms wordt de naam Van Cutsem ook Vancutsem geschreven, maar het gaat wel degelijk over de Van Cutsems.) Dat wijst op een band tussen de families Murat en Van Cutsem.

Spectaculair is dit voorlopig niet, maar als we verder zoeken en een band vinden tussen Willy Van Cutsem, Daniël Van Cutsem en Kapllan en Ibrahim Murat, dan zitten we bij De Pomp en Bruno Vandeuren. En dat is interessant gezien wat we al weten over De Pomp.

Re: Daniel Van Cutsem

Ik wil er nog aan toevoegen dat Kapllan en Ibrahim Murat dikwijls in Zemst en Zaventem opereerden, wat in de buurt van De Pomp is.

24

Re: Daniel Van Cutsem

Hieronder de foto van Daniel Van Cutsem (bedankt voor het artikel, Merovinger):

http://i55.servimg.com/u/f55/11/22/12/24/daniel10.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Daniel Van Cutsem

http://s24.postimg.org/ewfhsvesl/daniel101.jpg

Iets lichter, misschien dat het kan helpen.

26

Re: Daniel Van Cutsem

Jean-Pierre Steinbach (07.07.57) receleur de Murat et Van Cutsem. Hors d'une perquisition en son domicile, il a été trouvé diversobjets provenant de vol, et une cagoule bleu-foncé a été saisie » www.scribd.com

27

Re: Daniel Van Cutsem

Koppelen aan mijn recente piste aub. Dit is zeer warm, in combinatie met Dubois - Rossignol. Murat Kapllan stal de Porsche van Van Camp. Vandeuren was zo goed als zeker in Waver er bij. De Pomp en dancing Top Ten van Dubois is zelfde milieu.

Alleen een duidelijke meesterhand ontbrak en een motief ontbrak, die heb ik aangereikt, de rest is denk ik vooral invuloefening en chronologie.

Re: Daniel Van Cutsem

heckler wrote:

Helaas, niets over gevonden. Daniel Van Cutsem is overleden te Leuven, dat wel.

Ik herinner me dat er in de vroege nacht van 11 op 12 februari een ram-inbraak-kraak was in de Parijsstraat te Leuven. De daders viseerden een kledingwinkel in het begin van de Parijsstraat, bijna aan de Brusselsestraat. De politie betrapte hen toen ze terug buiten kwamen. De daders reden weg in hun auto door de Parijsstraat, richting Schapenstraat.

Op dat moment was er veel (studenten)volk op straat. Blijkbaar heeft de politie toen ook geschoten op de vluchtende auto. Een studente werd geraakt door een verdwaalde kogel ter hoogte van het cafe Den Delper. (ongeveer 100m van de geviseerde kledingzaak)

Ik herinner me dat 's anderendaags in de buurt een auto werd gevonden waarin een man, overleden aan schotwonden. Blijkbaar was dat één der daders die door politiekogel was geraakt en achtergelaten door zijn mededader(s?). Dat was Van Cutsem.

Later nooit iets van kunnen terugvinden. Ooit gehoord dat ontkende verantwoordelijkheid van politie ivm gewonde studente hiermee te maken had.

Re: Daniel Van Cutsem

Bloedige carnavalsnacht in Leuvens stadscentrum – Politie schiet gangster door – Boeven rijden 18-jarige dood

De nacht van het studentencarnaval te Leuven werd woensdagmorgen plots omgetoverd in een verschrikking. Vier gangsters werden betrapt bij een inbraak in een sportwinkel. De Leuvense politie was er bijzonder snel bij.

Het dramatische vervolg lijkt zo weggeknipt uit een ‘serie noire’-film. Een beruchte gangster, Daniël Van Cutsem, stierf ter plekke onder de politiekogels. Zijn vluchtende trawant liet zijn lijk pas kilometers verder achter te Heverlee. Een 18-jarig meisje uit Kalmthout, dat in de stad was om haar tante in de boetiek te helpen en ’s avonds carnaval vierde, werd door de weggierende gangsterauto doodgereden. Ten slotte is er nog een spoorloze misdadiger die ongetwijfeld een zware schotwonde heeft opgelopen. Dat zijn elementen van een nauwelijks te vatten drama in de smalle Parijsstraat, in het studentenhart van de universiteitsstad.

Bron: Het Laatste Nieuws | 13 februari 1986

Caroline stierf door verdwaalde kogel

De ouders van Caroline De Vos kregen woensdag een telefoontje dat hun dochter zwaargewond in het Universitair Ziekenhuis Gasthuisberg te Leuven lag. Bij hun aankomst was Caroline reeds overleden. Toen vernamen zij ook dat hun dochter door een kogel dodelijk was getroffen. Bij de politie was men van dit alles niet op de hoogte. De heer De Vos vernam dat de politie zes kogels heeft afgevuurd. Volgens de eerste vaststellingen schoten de gangsters niet. Maar is dat wel zo?

De 18-jarige Caroline De vos, uit Kalmthout, die woensdag tijdens het bloedige treffen tussen de Leuvense politie en betrapte gangsters om het leven kwam werd gedood door een verdwaalde kogel. Zij overleed dus niet ten gevolge van een aanrijding door de weggierende Porsche van de bandieten. Al snel na de opname va het slachtoffer in het ziekenhuis werd immers vastgesteld dat Caroline een verwonding aan het achterhoofd vertoonde die veroorzaakt kon zijn door een kogel. Vandaag, vrijdag, zal een lijkschouwing wellicht daarover zekerheid brengen. De vraag blijft wie het dodelijk schot loste: de politie of de vluchtende gangsters.

Bron: Het Laatste Nieuws | 14 februari 1986

Re: Daniel Van Cutsem

De daders reden, als ik me niet vergis, met een Porsche 944. Kapllan achter het stuur?