1

Topic: Daniël Cirlande

Een naam die voorkomt in het adressenboekje van Madani Bouhouche, is Daniel Cirlande. Deze politieman deed onderzoek naar een verdachte GP 9mm waarmee blijkbaar geschoten werd na de overval op Dekaise en bij de Colruyt van Nijvel. Het wapen geraakte in handen van Vincent Louvaert, die het doorverkocht aan de Libanees Hage Maroun, die het op zijn beurt verder verkocht aan een kennis in Beiroet.

Louvaert was de autodief van de Mazda van Faez, die gebruikt werd voor de aanslag op Vernaillen. Suzanne, de dochter van Hage Maroun, werkte een tijdlang voor het detective-bureau ARI en kocht van Louvaert een auto waarmee ze bijna verongelukte.

Daniel Cirlande wou met een rogatoire commissie de GP 9mm gaan ophalen in Libanon, maar hij kreeg geen marsbevel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

2 (edited by Merovinger 01-10-2012 20:46)

Re: Daniël Cirlande

Daniel Cirlande overleed op 12 juli 2012 aan een hartaanval.

http://enmemoire.sudinfo.be/sites/default/files/mediastore/132784_proof.jpg?1343048911

Meer » www.dhnet.be

3

Re: Daniël Cirlande

Opmerkelijke uitspraak van "maximenicolai" (i.e. Cedric W., de voormalige advocaat van Claude Dubois) op tueriesdubrabant.winnerbb.com:

"Il se dit que Daniel Cirlande avait un dossier permettant d'apporter bien des explications ou réponses, qu'il aurait, emporté et caché pour sa sécurité notamment, et qui aurait été et serait dans un coffre au nom de sa soeur à Dallas..."

In de FaceBook-"vriendenkring" van Cirlande veel schoon volk: ondermeer Georges Zicot, Bob Louvigny, Gilbert Dupont, Dominique Lhoir, Christian Amory, Frans Reyniers, ... » www.facebook.com

4

Re: Daniël Cirlande

Daniel Cirlande - gecatalogeerd als een 'policier ripou' - was het lid van het SIE dat op 17 december 1979 de gangster Yvan Somville neerlegde omdat hij zich 'weigerde over te geven'. Het gebeurde in Ganshoren, nota bene voor de villa van Paul Cams, zoals bekend een van de 'cadaveri eccelenti', vermoord in november 1983.

Bron: Guy Bouten | De bende van Nijvel en de CIA (p. 179)

Re: Daniël Cirlande

Wat ik vreemd vind, is dat al die mannen op facebook gaan zitten. In zulk een milieu is dat niet echt slim.

Re: Daniël Cirlande

Er zijn nog veel mensen die de gevaren van Facebook zwaar onderschatten! En waar we over praten is lang geleden, misschien zijn veel van hen nu een iets rechter pad aan het bewandelen of is hun broodje reeds lang geleden gebakken!

Re: Daniël Cirlande

Je kan perfect veilig op Facebook zitten, zolang je het onder controle hebt. Privacy-instellingen in het oog houden en zeer selectief zijn met wat je er op zet.

Servo per Amikeco

Re: Daniël Cirlande

Vind dat persoonlijk een super ingewikkelde bedoening, heel veel gebruikte benamingen betekenen niets voor mij! Tegen dat je een en ander begrijpt door gebruik, veranderen ze weer een heleboel! Met gevaar bedoel ik vrijgeven van privé-zaken aan een ieder die het wil zonder dat je het beseft!

Je moet er een boel tijd insteken vooraleer je alles netjes beschermd hebt , ikzelf zet er gewoon zo goed als niets op, lijkt me het veiligst (naam en geboortedatum uitgezonderd). Zo heb ik zelf voorbeelden van mensen die zich een hoedje schrokken over wat ik allemaal wist over hen zonder dat ze me echt kenden! smile

Re: Daniël Cirlande

Informatie is macht. smile

Servo per Amikeco