21

Re: Jürgen Zeyen

Ik heb de mail ook niet naar de presentator gestuurd maar naar degene die de reportage gemaakt heeft, namelijk Dirk Barrez.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Jürgen Zeyen

Ik heb Dirk Barrez eens gemaild en kort nadien had ik al een antwoord terug: dirkbarrez@hotmail.com. Gewoon via z'n website terug te vinden.

23

Re: Jürgen Zeyen

Ik zal het dan nog eens proberen, want ik heb nog geen reactie gekregen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

24

Re: Jürgen Zeyen

dolorean wrote:

Ik heb Dirk Barrez eens gemaild en kort nadien had ik al een antwoord terug: dirkbarrez@hotmail.com.

Misschien moet jij dan eens proberen want ik krijg geen antwoord.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

25

Re: Jürgen Zeyen

Komaan dolorean, doen!

Re: Jürgen Zeyen

Mailtje verstuurd. wink

27

Re: Jürgen Zeyen

Ik heb het geprobeerd via zijn Facebook. Heeft het bekeken maar geen respons. sad

Re: Jürgen Zeyen

Ik kreeg van de heer Barrez een vriendelijk antwoord terug dat hij geen uitspraken zal doen omdat hij het dossier niet meer volgt.

Re: Jürgen Zeyen

Met alle respect voor meneer Barrez en diens werk als journalist, maar dat is een zeer zwak antwoord.

30

Re: Jürgen Zeyen

Het gaat inderdaad om Jürgen Zeyen. Hij leeft nog en woont blijkbaar in Watermaal-Bosvoorde. Zus Dagmar woont in Wezembeek-Oppem.