1 (edited by Koen 11-08-2008 21:46)

Topic: Tettenfeest met de rechters

Schijnt dat dit een vrij courant fenomeen was, in ieder geval 40 jaar geleden, weet niet of dat nu nog bestaat. Maar als men er aanwezig wou zijn, moest men wel een pitteleer dragen. Dus zo onwaarschijnlijk is die link naar de sex-evennementen niet.

2

Re: Tettenfeest met de rechters

Ge ziet, dat het allemaal niet zo ver van de waarheid staat (cfr. Tandt, DLA PIPER, Van Buggenhout, De Tandt, Marc de le Court, Erik Derycke, ...). Het is mij verteld door een oud-aannemer die daar was op uitnodiging van een architect en het dus zelf gezien heeft (daar zaten ze dan, de rechters).

Er moest, geloof ik, 40 jaar geleden al, 15000 bf betaald worden alleen maar om er aanwezig te mogen zijn. Alleen maar om te zeggen hoe structureel de corruptie met het hele staatsgebeuren samenvalt. Vandaar ook dat ik het beter vind om van 'het staatseskader' of de 'staatsbende' van Nijvel te spreken, soit.

Re: Tettenfeest met de rechters

Coruptie is zo oud als de straat, heb ooit voor een stadsbestuur gewerkt, en daar werd in de jaren 80 door de mannen van openbare werken goed gezopen. Als ze gingen eten met de aannemers gingen die mannen na het eten naar huis en lieten ze flessen korten aanrukken voor de nog aanwezige ambtenaren. Toen ik daar begon was net de grote drooglegging achter de rug en waren nog slechts een handvol gekende alcoliekers over. Die overigens wel nog de flessen jenever en whiskey in hun dossierkast hadden.

Een van die gasten, verwachte zelf van zijn collega's cadeaukes als ze iets nodig hadden. Ooit moest ik een schadegeval aangeven, die klootzak deed de verzekeringen, mijn baas had mij de tip gegeven hem een kas sigaren te bezorgen want anders zou er niks gebeuren. Ik deed dat niet en kreeg ook niks,  mijnheer had negatief advies gegeven. Vanaf die dag, had hij plots meer computerproblemen, en raakten die ook niet meer opgelost. ;-) Zo gaat dat in de ambtenarij, pesten en gepest worden.  En onbeschaamd pakken wat er te krijgen valt,  na een dik jaar ben ik het daar dan ook afgebold.

Re: Tettenfeest met de rechters

In Nederland is ook zo'n verhaal recent naar buiten gekomen. Door Peter R de Vries werd onderzoek gedaan naar Koos H (drievoudig kindermoordernaar). Hij bleek een sexslaaf van een Nederlandse rechter te zijn. Deze rechter heeft Koos H. uit de cel weten te houden, en hem aan een rijbewijs geholpen. Als jullie hier mee info over willen zie » www.peterrdevries.nl

Re: Tettenfeest met de rechters

"Koos H. had seksuele relatie met rechter"

Peter R. de Vries kwam gisteravond in zijn uitzending met een bizarre onthulling: Mr. Cornelis Stolk, voormalig vice-president van de rechtbank Den Haag, heeft circa twaalf jaar lang een homoseksuele relatie gehad met Koos H., de drievoudige kindermoordenaar die een levenslange gevangenisstraf uitzit.

» www.ad.nl

Re: Tettenfeest met de rechters

Maarten1985, dan moet je dit eens lezen, past precies in het plaatje. Affaire Joris Demmink: het feitenoverzicht » www.klokkenluideronline.nl

Re: Tettenfeest met de rechters

Mincky: Ontluisterend! Ik kende de affaire slechts gedeeltelijk, maar is wel weer heel vreemd!

Re: Tettenfeest met de rechters

Maarten1985, je kunt ook het boek bestellen over Demmink, is gratis en valt binnen een aantal weken in de brievenbus » www.schipholwanbeleid.nl

Re: Tettenfeest met de rechters

Koen wrote:

Het is mij verteld door een oud-aannemer die daar was op uitnodiging van een architect en het dus zelf gezien heeft (daar zaten ze dan, de rechters).

Was Van Camp ook geen architect, alvorens hij zijn restaurant begon?

10

Re: Tettenfeest met de rechters

Jazeker, van de groep Blaton!