Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Eric Donkaew wrote:

Is de persconferentie ergens te volgen op internet? Ik heb net vandaag problemen met mijn tv. Mag ik, als vanavond alles, of in elk geval een belangrijk deel, naar buiten komt nu een gokje wagen? Ik doe het toch. Het zal gaan om crimineel gajes, zonder enige politieke en/of externe aansturing.

Laat het ons hopen, als de kak tegen de ventilator vliegt vlak voor de verkiezingen ...

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Nu op deredactie.be:

Het gaat om een oudere man uit het Brusselse die eerder al werd genoemd in het dossier. De man zou herkend geweest zijn op foto's. Er is een DNA-onderzoek gestart.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Van welke van de protagonisten is bekend dat hij in 1991 een moord heeft gepleegd? Of heeft hij die moord ook pas nu bekend?

14

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Ik pijnig mijn hersenen maar ik kan niet zo direct een verdachte bedenken waarvan we weten dat hij een moord pleegde in 1981 en 1991?

15

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Via de website van De Redactie kan je live de persconferentie volgen » www.deredactie.be

dim wrote:

Ik pijnig mijn hersenen maar ik kan niet zo direct een verdachte bedenken waarvan we weten dat hij een moord pleegde in 1981 en 1991?

Ik ben nu nog op mijn werk - waar ik ook de persconferentie ga volgen - dus ik kan niet mijn archief duiken om het op te zoeken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Te koop: een boekenplank Bende-literatuur.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Ben wrote:

Via de website van De Redactie kan je live de persconferentie volgen » www.deredactie.be

Bedankt, Ben.

18

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

De raadkamer heeft vanmorgen de aanhouding van de man bevestigd.

Bron: VRT Nieuws

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Ik ben benieuwd of de man daadwerkelijk bekend heeft. Daar staat of valt heel veel mee.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Tip uit Montpellier. Had Achille Haemers daar geen winkel? En was er niemand die bij hem werkte in die winkel?