221

Re: Jean-Marie Tinck

Knap hoor! smile

222

Re: Jean-Marie Tinck

René De Witte wrote:

Jawel, het is dezelfde Tinck. Dat is me 100%  bevestigd.

René als ze jouw bevestigd hebben dat dit inderdaad Tinck is, dan kan ik me niet aan de indruk omtrekken dat die tas geen toeval is. En dat de man die de foto van Tinck met de Delahaze-tas liked op Facebook en op zijn eigen profiel een foto van zichzelf heeft staan met het typische groene vissershoedje op kan ik dan ook niet meer onder de noemer toeval scharen... Daar staan de volgende comments bij:

Louis D.: C'est le printemps, ouverture du bagne.............
16 maart om 10:33

Laurence G.: hihi, mais tu l'aiiiiimes ton bagne;lol
16 maart om 20:58

Isabelle L.: t'en a pris pour combien?
17 maart om 9:39

Zoals ik al zei: de Heineken-ontvoerders in Nedrland laten zich nog steeds met Heineken attributen fotograferen. Dat is een crimineel fetisj! Laten we voor hen hopen dat we het fout hebben, internet vertekend de zaak misschien toch en we weten niet wat de Politie heeft!

223

Re: Jean-Marie Tinck

Waar o waar staan die statuten van die zeilclub?

224

Re: Jean-Marie Tinck

Kroepoek wrote:

Wat betreft dat Delhaizezakje: betekent mijns inziens niets. Is gewoon naar de Delhaize gaan shoppen, is toch gewoon een van de grootste supermarkten van het land?

Even om het fenomeen te illustreren, dit is Willem Holleeder, die laat zich met grote regelmaat, zogenaamd toevallig (of zelfs niet eens) met een Heineken attribuut fotograferen, hier tekent hij geloof ik een contract met Sanoma. Cor van Hout, een andere Heineken ontvoerder, deed dat ook. Ik zeg het je, het is een fetisj van criminelen! Dat soort subtiele verwijzingen naar hun daad... (hoewel het in het geval van de Heineken ontvoerders geen geheim meer is natuurlijk).

Ik denk dat de Bende leden zich na zo veel jaar onaantastbaar gingen voelen en langzaam naar elkaar en bekende die het wel wisten subtiele grapjes gingen maken. Psychologisch heel verklaarbaar, 't is gewoon moeilijk voor je te houden en misschien is er ook wel iets van trots dat ze iedereen te slim af zijn geweest.

Re: Jean-Marie Tinck

Louis D. is een oudgediende bij de Zeemacht.

226

Re: Jean-Marie Tinck

johan666 wrote:

Waar o waar staan die statuten van die zeilclub?

» www.ejustice.just.fgov.be

Re: Jean-Marie Tinck

Noem me misschien naïef, maar ik vind dat deze asbl zichzelf helemaal niets te verwijten heeft, integendeel. Als Tinck de straffen heeft uitgezeten waarvoor hij veroordeeld was, en hij kan in een omgeving actief zijn waar hij als schipper met jongeren uit Brusselse probleemwijken moet omgaan, mogen we hopen dat zijn houding tegenover mensen met een migratieachtergrond al een stuk geëvolueerd is sinds zijn delicten.

Als deze vereniging hieraan heeft bijgedragen, is dit een positieve zaak. Ik spreek me geenszins uit over het verleden en de intenties van Tinck, maar heb het hier enkel over de zeilvereniging. - En dit staat natuurlijk helemaal los van zijn eventuele betrokkenheid bij de Bende van Nijvel.

228

Re: Jean-Marie Tinck

Misschien een beetje opletten met het droppen van allerlei namen, verwijs dan eerder naar de plaats waar ze te vinden zijn. Denk dat er leukere zaken zijn dan jezelf te googelen en op dit forum uit te komen. (Ik bedoel voor alle duidelijkheid de Facebookreacties op de Delhaizefoto die Floris integraal postte.)

229

Re: Jean-Marie Tinck

Kroepoek wrote:

Misschien een beetje opletten met het droppen van allerlei namen, verwijs dan eerder naar de plaats waar ze te vinden zijn. Denk dat er leukere zaken zijn dan jezelf te googelen en op dit forum uit te komen.

Ja is waar, anders moet de moderator het maar weer weg halen, zetten we het er wel weer op tegen de tijd dat justitie actie onderneemt die onze bevindingen bevestigen, misschien is dat vroeg genoeg... aan de ander kant staat het allemaal al op het net.

230

Re: Jean-Marie Tinck

Inderdaad, de zeilvereniging lijkt me absoluut clean. Neemt niet weg dat dit spoor wel interessant was omwille van de foto's. Maar daar lijkt het wel te stoppen. Misschien kan Ben de namen wegnemen van de leden die op de eerdere pagina's werden genoemd (of toch tenminste de achternaam afkorten)?