261

Re: Jean-Marie Tinck

Kroepoek wrote:

Misschien een beetje opletten met het droppen van allerlei namen, verwijs dan eerder naar de plaats waar ze te vinden zijn. Denk dat er leukere zaken zijn dan jezelf te googelen en op dit forum uit te komen.

Maar er zijn in zulks toch meer hondjes die Fikkie heten? Als je er niets mee te maken hebt, heb je niets te vrezen ...

patrick111 wrote:

Ik concludeer dat hij nu met allochtone jongeren samenwerkt (dat spreekt in zijn voordeel), in een zeilclub zit (geen verrassing), net als elke Belg wel eens inkopen doet in de Delhaize, iemand kent met een vissershoedje (in de zeilwereld kent iedereen iemand met een vissershoedje), hij geen reus is en geen tatoeages heeft op zijn voorarmen.

Dat hij nu met allochtone jongeren samenwerkt kan ook een uitstekende dekmantel zijn. Is wel de laatste plek waar je een racistische (bende) verdachte gaat zoeken!

262

Re: Jean-Marie Tinck

CleverTrevor wrote:

De foto's (als de man erop Tinck is) geven hooguit een beter idee van hoe hij eruit ziet en leiden in ieder geval tot de conclusie dat de eerder gememoreerde lengte van 1,92 niet klopt. De man op de foto is dus geen reus maar heeft veeleer een normale lengte, dus mogelijk de 1,82 die aanvankelijk werd genoemd.

Goed voor de liefhebbers: er is wat bewegend beeld van Tinck, het is niet heel veel, maar ’t verteld net iets over het fysiek van de man. Hoe hij beweegt en of hij iets gekrompen kan zijn in de loop der jaren. Dat laatste lijkt me wel, als ik zo naar hem kijk. Ook denk ik dat het vroeger een stevige sterke vent is geweest, dat zie je nog aan zijn houding vooral in het laatste filmpje zie je dat.

In dit filmpje draagt Tinck een zonneklep-petje » YouTube

0:02 min - 0:07 min; links onder in de hoek, met pet, kijkt toe.
0:36 min - 0:46 min; op de achtergrond in beeld, staand van achter.
1:09 min - 1:19 min; op de achtergrond in beeld, staand van achter.
2:21 min - 2:37 min; op de achtergrond in beeld, staand van achter.
2:37 min - 2:48 min; rechts in beeld, zijkant gezicht en romp.
3:14 min - 3:16 min; op de achtergrond in beeld, staand van achter.
3:16 min - 3:23 min; links in beeld, zijkant half van achter en romp.
3:30 min - 4:46 min; rechts in beeld, romp schuin van achter.
4:48 min - 4:01 min; uiterst links in beeld, schuin van voren.
4:24 min - 4:40 min; op de achtergrond in beeld, staand van achter.
4:44 min - 4:48 min; op de achtergrond in beeld, kijkt even richting de camera.

In dit filmpje draagt Tinck de typische zeemansmuts waar zo veel over gesproken is » YouTube

0:00 min - 0:06 min; van achteren met zeemansmuts.
0:22 min - 0:28 min; loopt met zijn gezicht door het beeld.
1:17 min - 1:23 min; links in beeld verder weg, loopt naar de camera toe, let op zijn loopje!!!

Wel een mooi bootje waar ze aan werken, mooie klus ook om te doen, lijkt me leuk.

263

Re: Jean-Marie Tinck

Floris wrote:

In dit filmpje draagt Tinck de typische zeemansmuts waar zo veel over gesproken is

Hier nog wat stills uit het tweede filmpje van Jean-Marie, maar je moet even naar het filmpje zelf kijken om een echt idee te krijgen van zijn grove beweging...

http://s15.postimg.org/ycmnpwnnv/jmt_stills.jpg

264

Re: Jean-Marie Tinck

Lijkt me niet echt een kleine man.

265

Re: Jean-Marie Tinck

Vertaling met Google Translate van deze tekst » Forum

Er was een zuiplap vroeg Vanderkindere Street, van de vloer van Waterloo (die de hoek Hazard was) die een deel van de jeugd Ukkel gevonden. Deze bistro (ik kan me de naam niet herinneren) was voorzien van een kamer in de kelder waarin er een tafelvoetbalspel en een biertap. Het hotel werd gerund door een echtpaar dat in het Waals-Brabant. Haar naam was Michel in zijn tijd en had gewerkt als vertegenwoordigers voor een fabrikant van ijs en diepvriesproducten (Motta of Frima?). Voor hervatting van deze bistro, Michel was een vaste klant van Mandarin in handen van Claude Genty (vriend van Peter Paul de Rycke en later claqueur RTBF).

Jean-Marie Tinck was een zeer regelmatige klant sinds hij leefde over de plaats met een jonge man van twintig jaar. Hij werd voortdurend sportief een soorten mariene baret. Het werkte niet. Vrij groot en zeer plein. Het was een zeer goede pokerspeler leugenaar, eigenlijk verschrikkelijk! Toen hij verloor, iedereen weg te zetten, deze man was in staat om een ??gebouw te ontmantelen. Ik heb persoonlijk in actie gezien. Er waren 3 mensen die in de bistro Michel waren en zagen (vaak) met Jean - Marie Tinck: een Gregory die in Editie Jette werkte als ik me goed herinner, en twee anderen die ik don 'hebben niet behield de namen.

Voordat de zaak Champlain gehouden in de late jaren '80, heeft Michael, de beschermheilige van de inrichting, een hoop problemen met Jean-Marie Tinck had. Op een avond, dreigde hij een klant met een kogel in het hoofd, de klant had voor zijn eigen ongeluk is te bespreken met de jonge vriend van Jean-Marie Tinck! Dingen zijn heinde en Michel echt bang voor wat er kan gebeuren in de toekomst geweest. Het werd verboden (zoals de zaken) in de faciliteit te komen. Michel in een paar woorden: Kort na, Michel scheidde van zijn vrouw hield een paar maanden en dan het instellen van de reset.

Michel is in een relatie met een meisje 20 jaar jonger dan hij. Ze hadden een kind. De laatste keer dat ik hoorde van Michel is in 1990. Vind deze persoon kan een voordeel hebben, Michel ontving in zijn inrichting veel Ukkel bekend als Pitchoun. Dankzij het bewaren van winkels moet het mogelijk zijn om de exacte naam van de familie van Michel en zijn vrouw leren kennen en hebben dezelfde, misschien, als ze nog in leven zijn, aanvullende informatie over Jean - Marie Tinck. Jean-Marie Tinck dronk nooit alcohol en was zeer groot (althans 1m92/1m95), zeer krachtig, met een bril.

266

Re: Jean-Marie Tinck

Floris wrote:

Hier nog wat stills uit het tweede filmpje van Jean-Marie, maar je moet even naar het filmpje zelf kijken om een echt idee te krijgen van zijn grove beweging...

Ja, hij loopt als een Robot. smile

267

Re: Jean-Marie Tinck

Ik ben zelf 1m83, deze man is voor mij beduidend groter.

268

Re: Jean-Marie Tinck

Hier zie je hem stappen » YouTube Dan verdwijnt mijn laatste twijfel! Bangelijk!

269

Re: Jean-Marie Tinck

air0240 wrote:

Hier zie je hem stappen » YouTube Dan verdwijnt mijn laatste twijfel! Bangelijk!

U bedoelt de lichte mank?

Re: Jean-Marie Tinck

Mijn complimenten aan alle deelnemers aan dit onderwerp, het leest als een jongensboek. Wat het extra spannend maakt is dat nog niets deze man uitsluit. Die foto met de Delhaize tas gaf me echt even schrik. Die combinatie liet me huiveren. Net als de robotfoto die met zijn ogen knippert. Ik gun alle Belgen de oplossing. Als het onze man is, op zijn breekbare leeftijd, wie weet slaat hij door. Hopelijk was hij echt de chauffeur en kan hij een deal maken met justitie. Strafvermindering in ruil voor de waarheid. Als ie de killer is, dan gaat ie denk ik niet praten.

Ga zo door lieden!