1

Topic: Een gloednieuwe site

Het zal sommigen al wel opgevallen zijn maar gisterenavond is er een gloednieuwe website gelanceerd. Dit stond eigenlijk voor vorige week vrijdag geprogrammeerd maar er was toen iets klein tussen gekomen.

Het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar na maanden werk is hij eindelijk klaar geraakt. Ik heb een aparte pagina gemaakt met iets meer details » Ontdek hier alle nieuwigheden

Iedereen is welkom om kritiek, opmerkingen of suggesties door te geven (liefst via mail). Zo kunnen we de site nog beter maken.

PS: Vanwege de specifieke technologie die achter het forum zit, is dit nog niet aangepast. Dit staat wel op het programma.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Een gloednieuwe site

Ziet er netjes uit Ben, proficiat. Zal het eens gaan ontdekken. wink

Re: Een gloednieuwe site

Ziet er goed uit Ben. Misschien een smf forum erop (op den duur)? » www.simplemachines.org

4

Re: Een gloednieuwe site

Proficiat, Ben. Schitterend werk!

Re: Een gloednieuwe site

Mijn felicitaties! Het overzetten van de oude teksten naar WP zal vele nachten monnikenwerk hebben betekend. Maar de nieuwe look & feel is een grote stap voorwaarts. Clean en simpel zodat alle nadruk ligt op informatie. Ik heb al dankbaar gebruik gemaakt van de zoekfunctie.

Re: Een gloednieuwe site

Erg strak geworden! Miste idd gisteren al een paar onderwerpen en toen viel ineens de layout me op... Niet een idee omhet forum wel vastde bovenste banner te voorzien van het nieuwe logo + menu?

Re: Een gloednieuwe site

Proficiat!

Re: Een gloednieuwe site

Knap gedaan. Proficiat. Trouwens, ik heb er nog niets over gelezen op de site, ik veronderstel dat je het zelf wel weet, maar vorige week werd hij vernoemd in De Ideale Wereld. Net voor het forum crashte, misschien had dat er iets mee te maken. Ineens massa bezoekers.

Re: Een gloednieuwe site

Mooie strakke design. Knap werk. Ik heb wel nog een paar suggesties maar die komen er aan per mail. Doe zo voort Ben.

10

Re: Een gloednieuwe site

CleverTrevor wrote:

Het overzetten van de oude teksten naar WP zal vele nachten monnikenwerk hebben betekend.

Je moest eens weten. smile

LieDetector wrote:

Niet een idee omhet forum wel vastde bovenste banner te voorzien van het nieuwe logo + menu?

Staat op het programma.

fipilip wrote:

Trouwens, ik heb er nog niets over gelezen op de site, ik veronderstel dat je het zelf wel weet, maar vorige week werd hij vernoemd in De Ideale Wereld.

» facebook.com/bendevannijvel

Merovinger wrote:

Ik heb wel nog een paar suggesties maar die komen er aan per mail.

Laat maar zeker komen. Ik heb hier zelf al een lijstje met taken, bugs en aanpassingen die ik moet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube